loading...
استقلال همیشه قهرمان
Mohsen بازدید : 18 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

فارس: بعد از بازی با گهر فرصت تمرین مناسب نداشتید. با این شرایط آماده بازی هستید؟

خوشبختانه خوب ریکاوری کردیم و امیدوارم بازی فردا اول یک دیدار جوانمردانه باشد. امیدوارم 3 امتیاز بازی از آن استقلال باشد و قهرمانی را به دست بیاوریم.

فارس: سابقه همکاری با کرانچار را نداری؟

زمانی که او به سپاهان آمد من از این تیم جدا شدم اما چند جلسه زیر نظر کرانچار تمرین کردم. او مربی خوب و با شخصیتی است.

فارس: قبول داری که بازی فردا فینال است؟

همینطور است، قبول دارم، هر تیمی برنده بازی باشد قهرمان لیگ می شود.

فارس: از بازی در جام حذفی که خاطره خوبی نداری؟

در آن بازی من گل مساوی را زدم اما کلا موقعیت های ما از آنها بیشتر بود. فکر می کنم 10 نفره شدن آنها کار ما را خراب کرد ولی امیدوارم در بازی فردا هر دو تیم با 11 نفر بازی را به پایان برسانند.

 

فارس: در بازی های اخیر استقلال گلی نزدی. فکر می کنی فردا این کار را انجام دهی؟

من در بازی با گهر چند موقعیت خوب را از دست دادم. البته نمی خواهم کارم را توجیه کنم اما چون چند هفته در ترکیب اصلی نبودم کمی از شرایط بازی دور شده بودم. اعتقاد دارم مهاجم باید گل بزند. دوست دارم فردا گل بزنم.

فارس: پنالتی ها را فراموش کردی؟

نباید پنالتی را خراب می کردم و خدا شاهد است که قرار نبود پنالتی بزنم. پژمان منتظری شاهد است که قرار بود اگر پنالتی ها ادامه داشت پنالتی دهم را بزنم. ولی بابت آن پنالتی از هوادارن عذر می خواهم.

فارس: فردا با چه بازیکنی تقابل داری؟

محسن بنگر که نیست و وقتی او نیست تقابلی با کسی ندارم.

فارس: حرف خاصی نمانده؟

امیدوارم هوادارن مثل همیشه فردا به ورزشگاه بیایند و کاری کنند که با روحیه به مصاف سپاهان برویم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 47
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 65
  • بازدید ماه : 134
  • بازدید سال : 307
  • بازدید کلی : 12,420