loading...
استقلال همیشه قهرمان
Mohsen بازدید : 28 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

تیم استقلال اولین تمرین خود را بعد از بازگشت از کشور امارات از ساعت 17:30 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار کرد. در تمرین امروز آبی‌پوشان تمامی بازیکنان حضور داشتند و امیر قلعه‌نویی در ابتدا به محض ورود با بچه‌های مدرسه فوتبالی مواجه شد که خواستار گرفتن عکس یادگاری با وی بودند. سرمربی استقلال به همراه منصور پورحیدری و اکثر بازیکنان این تیم با حضور در کنار این کودکان عکس یادگاری با آنها گرفتند.

* هواداران تیم استقلال به محض دیدن قلعه‌نویی و مجتبی جباری از آنها خواستند تا برای فصل آینده در استقلال بمانند و به خاطر طرفداران این تیم را ترک نکنند. هواداران همچنین از اکثر بازیکنان استقلال خواستند به پرسپولیس نروند و در این تیم بمانند.

* قلعه‌نویی برای دقایقی قبل از شروع تمرین با چند تن از هواداران استقلال صحبت کرد.

* حنیف عمران‌زاده امروز با پیراهن شماره 24 فرزاد حاتمی تمرین کرد که همین مسئله باعث سوژه بازیکنان شده بود.

* حدود 100 نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز این تیم حاضر بودند که تعدادی از آنها را بانوان تشکیل می‌داد.

* یکی از طرفداران استقلال دختر خردسالی بود که پیراهن شماره 10 مسی در تیم ملی آرژانتین را بر تن داشت.

* تعدادی از هواداران تیم استقلال از محله تهران پارس تهران با آوردن یک بنر بزرگ از قلعه‌نویی حمایت کردند. روی این بنر علاوه بر شعارهای حمایتی از سرمربی آبی‌پوشان نوشته شده بود «استقلال قهرمان می‌شه، خدا می دونه حقشه»

* دکتر نوروزی در حاشیه تمرین آبی‌پوشان برای دقایقی با خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور و مهدی رحمتی کار کرد. علاوه بر دکتر نورزی فنونی‌زاده هم در تمرین آبی‌پوشان حاضر بود.

* ساموئل، نکونام، مجیدی، جباری و منتظری به همراه خسرو حیدری جزو بازیکنانی بودند که امروز ریکاوری کرده و در تمرینات گروهی شرکت نداشتند.

* فرهاد مجیدی و هاشم بیک‌زاده زودتر از سایرین برای گرفتن ماساژ راهی رختکن شدند.

* در ابتدای تمرین قلعه‌نویی حدود 10 دقیقه با بازیکنان تیم استقلال صحبت کرد و درخصوص آخرین مسابقه این تیم مقابل الشباب قبل از حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا توضیحاتی داد سپس بازیکنان در قالب گروه‌های چند نفره کارهای ترکیبی انجام داده و در مرحله پایانی در نیمی از زمین فوتبال درون تیمی انجام دادند.

* قبل از آنکه تمرین استقلال به پایان برسد حنیف عمران زاده یکی از هواداران را به داخل تور دروازه انداخت و این تور را به شکلی دور او پیچید که سوژه عکاسان شده بود.

* تمرین آبی‌پوشان ساعت 18:50 به پایان رسید.

تیم استقلال روز چهارشنبه بازی برگشت خود را مقابل الشباب امارات در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد کرد

Mohsen بازدید : 11 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

چطور شد آن حرکت را انجام دادی؟

امروز دوست و دشمنم را خوب شناختم. اول از همه بگویم که اهل چاپلوسی و این مسائل نیستم اما دوستان که انتقاد می‌کنند یک لحظه خودشان را جای من می‌گذاشتند. از دقیقه 1 بازی و حتی قبل از آنکه گرم کنیم با زبان فارسی به ما فحش می‌دادند و آخر هم با به رخ کشیدن جمله خلیج عربی من را تحریک کردند.  من هم واکنش نشان دادم و حتی به یکی از لیدر‌هایمان گفتم آنقدر خلیج فارس را صدا کنید تا گوششان کر شود اما یک چیز دیگر برایم جالب است.

چه چیزی؟

امروز دیدم هر شخصیتی در مورد کار من اظهار‌نظر می‌کند. همین حالا می‌گویم کار من درست نبود اما اگر 10 بار دیگر هم توهین کنند جوابشان را می‌دهم. فقط مدیرعامل، مربی و خودم می‌توانم در این مورد اظهار‌نظر کنم و خواهش می‌کنم دوستان دیگر در سمت‌های مختلف در خصوص من صحبت نکنند و نگویند حرکت عمران‌زاده را محکوم می‌کنیم. من خودم بلد هستم از حق خودم دفاع کنم و تاوان کارم را هم هرجا که باشد می‌دهم.

بازی برگشت را چطور می‌بینی؟

بازی سختی است. آنها 4_5 بازیکن اصلی خود را نداشتند و برد خوبی کسب کردیم و امیدوارم چهارشنبه هم یک بازی خوب انجام دهیم. امسال که پاداش آنچنانی نگرفتیم و به قولی صلواتی بازی کردیم. امسال بازیکنانی باغیرت بازی کردند که پول کمتری گرفته بودند نه آنها که پول زیاد گرفته بودند البته نوش جانشان. عرضه داشتند و مثل من بی‌عرضه نبودند. سر من کلاه رفت که یک سال دنبال پولم دویدم

اما همه امسال شرایط سختی داشتند.

من هم نمی‌گویم کسی شرایط سختی نداشت اما درس خوبی گرفتم. به خدا ما هم پیشنهاد یک میلیاردی داشتیم اما نمی‌دانم چرا توجهی به ما نمی‌شود.

تکلیف چک اسپانسر چه شد؟

شاید اگر چک دست باشگاه بود پول می‌شد. در این مدت فقط امیری به دنبال کار من بود و چند بار با او به این طرف و آن طرف رفتیم تا دنبال پول برویم. دروغ نمی‌گویم فردا نزد فتح‌الله‌ زاده می‌روم. اگر حاجی کاری برایم انجام داد که هیچ اگر نداد نزد رویانیان می‌روم تا به خاطر بچه‌محلی او چک من را پول کند.

منظورت چیست؟

منظورم این است که دستم به هیچ جایی بند نیست. من با سر بخیه زده برای این تیم بازی کردم. 90 درصد پولم را هم نگرفتم. امیدم اول به خدا و بعد به فتح‌الله زاده است اگر او نتوانست مجبورم پیش رویانیان بروم.

با این شرایط تکلیف فصل بعد چیست؟

بعد از قهرمانی گفتم اولین نفر با تیم تمدید می‌کنم اما نه با این شرایط. چهارشنبه بازی‌ها تمام می‌شود آن وقت هواداران نمی‌دانند که من برای پولم باید به نزد چه کسی بروم. آن وقت آنها هم انتظار دارند من تمدید کنم

البته منظورش این نیست که میره پرسپولیس ! از همون شوخی خرکی هاش کرده ...! تو اون روح وزیر که معلوم نیست پولاشونو کدوم گوری خرج میکنن ...

Mohsen بازدید : 10 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

* پرسپولیسی‌ها دوباره از قراداد تو با استقلال گفته‌اند. 

بله، قبل از اینکه من به دبی بروم، دیدم حرف‌‌هایی زده‌اند. بنده همیشه دوست دارم احترام‌ها را نگه دارم و در مسائل شخصی کسی دخالت نکنم ولی در طول فصل گذشته بارها و بارها، پرسپولیسی‌ها درباره مبلغ قرارداد من حرف‌‌های نادرستی زده‌اند که پاسخی نداده‌ام. این درست نیست که از سکوت من سوء‌استفاده شود. بنده با کسی کاری ندارم ولی نمی‌دانم چرا هر بار از قرارداد من می‌گویند؟ با تمام احترامی که برای پرسپولیسی‌ها قائل هستم، حرف‌‌هایی را که نباید می‌زنم. 

*چه حرف‌هایی؟ مربوط به اول فصل است؟ چون آن زمان شایعات زیادی مطرح بود. 

ترجیح می‌دهم دراین‌باره صحبتی نکنم. 

*ظاهراً به تو پیشنهاد بالاتر از استقلال داده بودند، درست است؟ 

خب، آنها به من پیشنهادی دادند که رقمش 500 میلیون بالاتر از استقلال بود. حتی گفتند 60 درصد از پول قرارداد دو فصل‌ات را اول قرارداد پرداخت می‌کنیم ولی من چون استقلالی‌ام و دوست داشتم برای این تیم بازی کنم، به آنها پاسخ منفی دادم. اگر دنبال پول بودم، شک نکنید اصلاً به ایران نمی‌آمدم چون پیشنهادهای خوبی از کشورهای حوزه خلیج‌فارس داشتم. این را مسئولان و همه استقلالی‌ها هم می‌توانند بگویند. پیشنهادهایم از خیلی باشگاه‌های ایرانی هم بیشتر و بهتر بود. 

* البته استقلالی‌ها هم این مسئله را تأیید کردند. 

آقای فتح ا...‌‌زاده شاهد است که من چه پیشنهادی داشتم. در نیم‌فصل هم پیشنهاداتی به‌دست مدیر برنامه‌هایم رسید ولی گفتم که دوست دارم بمانم و حتی در روزهایی که خیلی‌ها می‌گفتند نکونام می‌خواهد برود، سکوت کردم و حرفی نزدم. من به پرسپولیسی‌ها می‌خواهم بگویم که دنبال پول نبودم، اگر بودم که به خود شما پاسخ مثبت می‌دادم ولی دوست داشتم در خدمت استقلال و طرفدارانش باشم. الان هم با اینکه پولم را نگرفته‌ام، از این انتخاب راضی هستم و پشیمان نیستم. اگر به گذشته برگردم، باز هم استقلال را انتخاب می‌کنم. 

* چند درصد از پولت را نگرفته‌ای؟ 

این از مسائل درون باشگاهی است و ترجیح می‌دهم در رسانه‌ها درباره‌‌اش حرف نزنم. من فقط از یک چیز ناراحتم. دوستان از کجا می‌دانند من چند میلیارد گرفته‌ام؟ مدرک دارند که مدام می‌گویند؟ من مگر با چشمداشت مالی به استقلال آمدم؟ در این ماجرای مشکلات مالی، چند مصاحبه از من دیدید که گفته باشم پولم را بدهید؟ من در حال حاضر بیش از نیمی از قراردادم را نگرفته‌ام و امیدوارم بگیرم اما چطور دوستان پرسپولیسی می‌گویند نکونام چند میلیارد گرفته است.

من هیچ‌گاه به خودم اجازه نمی‌دهم درباره مسائل درونی و شخصی باشگاه پرسپولیس حرف بزنم و به همین خاطر توقع هم ندارم که با سکوت من، مدام یک جمله را تکرار کنند. من تکذیب نمی‌کنم قرارداد خوبی با استقلال بسته‌ام ولی این مبلغ 4، 5 میلیاردی که دوستان می‌گویند، درست نیست و صحت ندارد. من اگر این پول را می‌گرفتم که دیگر مشکلی نداشتم. خود آقای فتح ا...‌‌زاده می‌داند که تا الان پولی که باید به من می‌دادند را پرداخت نکرده‌اند و هر دفعه نیز خودشان اظهار ناراحتی می‌کنند. من هم صدایم در نمی‌‌آید چون دنبال پول نبوده و نیستم. اگر من دنبال چند میلیارد بودم که به پیشنهاد 15 میلیاردی عرب‌ها پاسخ مثبت می‌دادم.

سالی حداقل 5/2 میلیون یورو به من می‌دادند. نمی‌خواهم یک‌سری مسائل را بگویم ولی بنده حتی به‌خاطر عدم پرداخت بدهی‌ام در اسپانیا، از ابتدای سال تا به حال نتوانسته‌ام به این کشور بروم. اوساسونا هم که پول سال قبلم را ندارد بدهد و گفته به جای آن پول رضایتنامه‌ات را بردار. می‌توانید این را از مدیر برنامه‌هایم بپرسید ولی مبالغی که دوستان دارند از آن حرف می‌زنند، دروغ است و درست نیست. 

*فصل آینده در استقلال می‌مانی؟ 

من علاقه دارم که در استقلال بمانم. خوشحالم که با این تیم به یکی از آرزوهایم رسیدم. ماندن کنار این تیم و طرفدارانش برای من بسیار رضایت‌بخش است. امیدوارم تا پایان قراردادم کنار این تیم باشم و تا آنجا که می‌توانم جواب حمایت هواداران را بدهم. خوشحالم در اولین سال حضورم در تیم محبوبم، قهرمانی و حضور در 8 تیم را تجربه کنم و این برای من یک افتخار است. 

* درباره گلی که به الشباب زدی حرف بزن. گل قشنگی بود. انگار تقدیم کرده‌ای به طرفداران. 

بله، این گل را تقدیم کردم به آنها تا شاید جواب کوچکی از حمایت‌‌هایشان باشد. آنها همیشه و همه جا به من لطف داشته و دارند.

Mohsen بازدید : 8 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

علی فتح‌الله‌زاده درباره پیروزی استقلال برابر الشباب گفت: در این فوتبال چیزهای زیادی نهفته است. شما می‌بینید که در حالی به مصاف الشباب رفتیم که فدراسیون فوتبال امارات دو میلیون درهم به الشباب داده بود و آن تیم را از لحاظ روانی برابر ما بسیار قوی کرده بود. اما ما چه؟ تیم استقلال نیمه اول با باخت به رختکن رفت، اما در نیمه دوم غیرت بچه‌ها کارستان کرد. نتیجه‌ به دست آمده چیزی نبود جز شجاعت کادر فنی و بازیکنان که از باخت نترسیدند و مرگ را به زانو در آوردند. این بازیکنان برابر الشباب پیروز شدند تا نشان دهند جوانان ایرانی در صدر قرار دارند. الهلال را در عربستان زدند و هر چند در تهران به خاطر مسائلی از این تیم شکست خوردیم، اما با وجود الهلال و العین به مرحله بعد رفتیم و با چهار گل الشباب را شکست دادیم. این عدد چهار به یک نهضت جهانی تبدیل شده است .

او در پاسخ به سوالی درباره حرکت حنیف عمران زاده و جریمه 20 هزار دلاری استقلال به خاطر پرتاب نارنجک، اظهار کرد: درباره جریمه باید بگویم که دوستان خودمان رقم نیاورند. بد است برای ما که بایستیم و علیه تیم کشورمان چیزی بگوییم. برابر الهلال خودزنی کردیم. با این حال AFC حق را به ما داد. درباره جریمه چیزی به ما ابلاغ نشده است و چیزی هم وجود ندارد. درباره کار عمران‌زاده هم باید بگویم او یک واکنش نسبت به یک اتفاق انجام داده. من کار او را نمی پذیرم و آن را تایید نمی‌کنم.

مدیرعامل استقلال در پاسخ به این سوال که آیا همچنان بر روی حرفش ایستاده که اگر تا سوم خرداد پول به حساب استقلال ریخته نشود، از این تیم می‌رود، بیان کرد: بله. البته این را هم بگویم که خیلی خوشحال شدم آقای وزیر فرمودند افراد توانمندی وجود دارند که مدیریت کنند. با حرف ایشان من آسوده شدم و نگرانی در این رابطه ندارم. این حق آقای وزیر است که افراد و مدیرانش را تعویض کند. تا اینجا هم از حمایت‌هایشان هم ممنونم. اگر تا سوم خرداد پول دادند که هستیم اگر ندادند، یعنی من را نمی‌خواهند. ما هم می گوییم یا علی و بدرود. من مظلومم و نصف هزینه‌هایی که قول داده بودم را پرداخت کرده‌ام. جالب است بدانید ما سه، چهار میلیارد از سال‌های گذشته طلب داریم.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد او و امیر قلعه‌نویی در امارات تصمیم گرفتند تا با هم از استقلال بروند، گفت: نه. صحت ندارد. متاسفانه عده‌ای معلوم الحال در طول فصل سعی داشتند بگویند ما با یکدیگر بد هستیم. ارتباط من با قلعه‌نویی دوستانه است. حتی اگر من بروم از او مصرانه می‌خواهم بماند، چرا که این تیم بوی ستاره می‌دهد و اگر از استقلال بروم، خواهید دید که از استقلال مثل سابق حمایت می‌کنم. آنهایی که من را می‌شناسند این را می‌دانند. حتی می‌توانید از خود قلعه‌نویی بپرسید که در لیگ هشتم وقتی که من از استقلال رفتم آقای قلعه‌نویی به من زنگ زد و به من گفت اگر تو نباشی من هم نیستم. من یک ساعت با او صحبت کردم و به او گفتم بمان و قهرمان شو و همان طور که دیدید استقلال قهرمان شد.

فتح‌الله‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا همان طور که پیش‌تر گفته بود اگر استقلال برابر الشباب در امارات نتیجه‌ خوبی بگیرد، اجازه می‌دهد چند بازیکنش به اردوی تیم ملی بروند؟ اظهار کرد: من فردی حرفه‌ای هستم و با سرمربی هماهنگم. این مسائل در حیطه کار اوست، اما از نظر من مانعی ندارد و خود آقای قلعه‌نویی باید تصمیم بگیرد.

او در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد قلعه‌نویی با دو تیم اماراتی برای فصل بعد مذاکره داشته است؟ گفت: بله صحت دارد. من در جریان آن هستم. مربی بزرگ خواهان دارد. همین تیم ملی را برای بازی با قطر به آقای قلعه‌نویی بدهند، من تضمین می‌دهم که در قطر پیروز می شویم. توانایی آقای قلعه‌نویی بالاست. متاسفانه ما اعتقاد داریم که مرغ همسایه غاز است. با این حال قلعه‌نویی دوست دارد که در ایران بماند و در راس استقلال برای قهرمانی استقلال تلاش کند.

مدیرعامل استقلال در ادامه با اشاره به نگرانی هواداران استقلال برای آینده این تیم، افزود: ما هم نگرانیم. من به شما می‌گویم که اگر کل وزارت جمع شوند و دو بازیکن بدون پول را جذب کنند، من 18 تا بازیکن مجانی می آورم. اگر استقلال به خاطر بی‌پولی زمین بخورد و هواداران استقلال مثل هواداران پرسپولیس گریه کنند خوب است؟ آیا برای دولت هفت میلیارد پولی است؟ پنج سال تیم را به من بدهید و یک قران هم به من ندهید، قول می‌دهم دو ستاره بگیرم. اگر این حرف‌های من غیر منطقی است، کارشناسان و مردم بگویند از من کم خواه‌تر وجود ندارد. همه تیم‌ها را دولت ساپورت می‌کند و کسی از جیب شخصی‌اش خرج نمی‌کند. تنها من هستم که از جیبم خرج می‌کنم.

فتح‌الله‌زاده در پایان و در پاسخ به این سوال که برنامه‌اش برای فصل بعد در استقلال چیست؟ بیان کرد: اگر در این تیم بمانم، تیمی خواهم بست برای قهرمانی آسیا. ما گردن کلفت‌های آسیا را زدیم و معتقدم در این فصل تیم‌های غربی از تیم‌های شرقی قوی‌ترند. من تشعشع ستاره سوم را می‌بینم. متاسفانه 15 بازیکن استقلال قراردادشان در این فصل به پایان می‌رسد و باید آنها را حفظ کنیم. با این حال همه چیز به سوم خرداد ارتباط دارد و باید بعد از آن با قلعه‌نویی مفصل درباره ورودی‌ها و خروجی‌های تیم مذاکره کنیم

Mohsen بازدید : 25 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به نظر می‌رسد شکست الشباب راحت بود؟

اول از همه بگویم که قرعه بدی به ما نخورد و نسبت به تیم‌های دیگر شکست دادن الشباب راحت‌تر بود، هرچند آنها خوب بازی می‌کردند و ضد حملات خطرناکی داشتند اما ما در نیمه دوم انگیزه داشتیم و به پیروزی فکر کردیم.

با این حساب صعود استقلال به مرحله بعد قطعی شده است؟

یادتان باشد که وقتی رئال با دورتموند بازی داشت، با وجود آنکه 4 گل از حریف خورده بود، اما با زدن گل‌های پی‌درپی در آستانه صعود هم قرار گرفت. اصلا نمی‌شود با این ذهنیت به زمین رفت که صعودمان قطعی شده است. ما به گل خوردن در بازی برگشت فکر نمی‌کنیم و می‌خواهیم برای برد به زمین برویم.

گلی که زده‌ای را به کدام یک از گل‌های اروپایی تشبیه می‌کنی؟

هواداران که به ما لقب فابرگاس داده‌اند! حتما فابرگاس هم از این گل‌ها زده است (می‌خندد).

سال گذشته هم در مسابقات پلی‌آف گل زدی؟

پارسال هم در این مرحله گل زدم که هر دو گل از داخل محوطه 18 قدم بود. خیلی انگیزه داشتم و حتی قبل از زدن گل هم شوتی زدم که در برگشت ساموئل آن را تبدیل به گل کرد. البته حاج آقا هم گفته بود که گل بزن و من هم قبول کردم!

با این شرایط که استقلال در آستانه حضور در جمع 8 تیم است، فکر نمی‌کنی کار سختی داشته باشید؟

البته حواشی همیشه دور و بر استقلال است و شاید مشکلاتی برای مدیرعامل، مربیان و بازیکنان بوجود بیاید. استقلال امسال در آسیا خوب نتیجه گرفته و شانس صعود به جمع 8 تیم را داریم اما باید برای قهرمانی آسیا خیلی قوی‌تر باشیم و بازیکنان زیادی قراردادشان تمام شده و مدیریت باید بعد از بازی چهارشنبه دست به کار شود.

امسال که خیلی مشکل داشتید، ولی تا اینجا بالا آمدید؟

در ابتدای فصل به جز یکی دو بازیکن اکثرا هیچ پولی نگرفتیم، من حتی یک هزار تومانی هم نگرفتم و قرارداد را امضا کردم اما امسال برای اینکه بازیکنان در این تیم بمانند، مدیریت باید تلاش کند و امیدوار هستم که بتوانند تیم خوبی برای سال آینده ببندند.

شایعه شده بود که بعد از بازی‌های مرحله گروهی از العین پیشنهاد داشتی؟

من از العین پیشنهادی نداشتم.

از کی قرار است در اردوی تیم ملی حاضر شوی؟

بعد از دیدار دوستانه به عمان به بقیه ملی‌پوشان اضافه خواهیم شد، امیدوارم در این 3 بازی هم با تیم ملی به موفقیت برسیم و هم با استقلال.

Mohsen بازدید : 27 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

امیرحسین صادقی درباره پیروزی تیمش مقابل الشباب امارات اظهار کرد: بازی سختی برای ما بود اما به عنوان نماینده ایران عالی بازی کردیم. بیشترین تماشاگر ایرانی به ورزشگاه آمده بودند و خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز را بگیریم. بعد از گلی که در نیمه اول دریافت کردیم هواداران ایرانی سنگ تمام گذاشتند.

وی ادامه داد: تیم ما تجربه بالایی دارد و اگر دقت می کردیم در نیمه نخست هم می توانستیم گل های زیادی به ثمر برسانیم. با این نتیجه صعودمان به دور بعدی تقریبا قطعی شد. بعید است در تهران الشباب بتواند 3 بر صفر ما را ببرد و صعود کند. البته در بسیاری از دقایق الشباب ما را اذیت کرد اما خوشحالم که برنده مسابقه تیم ما بود.
مدافع استقلال درباره آینده اش عنوان کرد: من الان دوست ندارم درباره پیشنهاداتم صحبت کنم. تیم را قهرمان کرده ایم و انشاءالله به جمع 8 تیم اول آسیا هم صعود کنیم، بعد درباره آینده حرف می زنیم. این را هم بگویم که تمرکز من روی استقلال است و دوست دارم بمانم.

صادقی در پایان افزود: امیدوارم این راه پر پیچ و خم را تا فینال آسیا با موفقیت طی کنیم هرچند که برگزاری مسابقات بعدی در شهریور ماه کار راسخت می کند

Mohsen بازدید : 11 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

فکر می‌کردید با 4 گل برنده بازی باشید؟

خدا را شکر که بازی خیلی خوبی انجام دادیم و فکر می‌کنم این 4 گل نتیجه یک سال زحمت ما بود از این بابت خیلی خوشحال هستم و امیدوارم در بازی برگشت نیز حریف را شکست دهیم.

خیلی‌ها می‌گویند صعود استقلال قطعی شده است تو چه نظری داری؟

به نظر من هنوز هیچ چیز تمام نشده و صعود ما قطعی نیست ما باید در بازی برگشت هوشمندانه عمل کنیم و بازی را کنترل کنیم.

حالا که در آستانه حضور در جمع 8 تیم هستید فکر می‌کنید با همه مشکلاتی که استقلال دارد این تیم می‌تواند قهرمان آسیا شود؟

هر موقع یک چیز را مدام تکرار کرده‌ایم کار خراب شده است.تیم ما بعد از قهرمانی در لیگ برتر شخصیت خوبی پیدا کرده ولی باید قبول کنیم که از لحاظ ساختاری و مسائل مالی مشکل داریم. اولا باید ببینیم که آیا سال بعد کدام یک از این بازیکنان از تیم جدا می‌شوند هنوز چیزی معلوم نیست. اما انصافا خیلی حیف است که تا اینجا بالا آمده‌ایم و همه چیز خراب شود. استقلال در این چند سال تا به حال چنین نتایجی نگرفته و فکر می‌کنم مسئولان باید دیدشان نسبت به این تیم ملی باشد و از حالا باید به مسابقات شهریور ماه فکر کنند.

 به نظر تو داستان مار و پله که قلعه‌نویی به آن اشاره می‌کرد در اینجا وجود دارد.

سال 88 قلعه‌نویی با استقلال قهرمان شد و به خاطر مشکلات از تیم رفت دوباره با سپاهان قهرمان ایران شد و به جمع 8 تیم برتر آسیا رفت که آنجا هم آن اتفاقات افتاد و از سپاهان جدا شد شاید اگر قلعه‌نویی بود رحمتی در سپاهان می‌ماند و تغییرات در این تیم به وجود نمی‌آمد و آن اتفاقات هم نمی‌افتاد اما بعضی وقت‌ها که فکر می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که شاید مسئولان نمی خواهند استقلال قهرمان آسیا شود یادمان باشد این تیم باید تقویت شود هر چند قبول دارم که داستان مار و پله در ایران وجود دارد.

 شرایط خودت برای فصل بعد چطور است؟

من بعد از بازی برگشت قراردادی با استقلال ندارم اما با این شرایط که فقط 40 درصد پول گرفته‌ام کار خیلی سخت است. هر بازیکنی بیشتر گرفته نوش جانش باشد اما امسال در تزریق پول بی‌عدالتی وجود داشت و من جزو حداقل دریافتی‌ها بودم.

 این را مطمئنی؟

مطمئن هستم و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد اما من فقط 40 درصد پول گرفتم و عده‌ای از بازیکنان دریافتی بیشتری داشتند.

 از کی به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوی؟

از سوم خرداد در تمرینات حاضر خواهم شد و امیدوارم با نتایج  خوب تیم ملی ما راهی جام جهانی شود.

Mohsen بازدید : 11 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یک پیروزی خوب در امارات به دست آوردید.

خوشبختانه بازی خیلی خوبی انجام دادیم و توانستیم کار حریف را در همان جا تمام کنیم.

 فکر می کردید با 4 گل برنده شوید؟

واقعا فکر 4 گل را نمی کردیم.4 گل دور از انتظار بود.

چرا تعویض شدی؟

معمولا آقای قلعه نویی بازیکنی را که در نیمه اول اخطار می گیرد تعویض می کند تا تیم در نیمه دوم احتمالا 10 نفره نشود. دلیل تعویضم تاکتیکی بود و به خاطر اینکه اخراج نشوم تعویض شدم.

بازی برگشت چطور است؟

ما همیشه بازی ها را با جدیت پیگیری کردیم و نباید حریف را دستکم بگیریم.این بازی حیثیتی است و باید مثل بازی رفت حریف را شکست دهیم.

 

با توجه به اینکه در آستانه حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا هستید توقعتان از مسئولان چیست؟

ما امسال با کم ها ساختیم. هر چه به ما گفتند قبول کردیم چون همه با هم می خواستیم بعد از سالها استقلال به این مرحله برسد.می خواستیم هواداران از ما راضی باشند. اما انصافا دغدغه مالی داریم. وعده هایی به ما دادند که عملی نشد اما حالا انتظار داریم از تیم حمایت شود.

 در امارات فتح الله زاده در خصوص پیشنهاد پرسپولیس حرفی نزد؟

نه اصلا فرصت نشد با هم صحبت کنیم.

 رویانیان در مصاحبه با روزنامه پرسپولیس مدعی شده که با تو صحبتی انجام نداده و بابت صحبت های تو اظهار تاسف کرده است.

من اصلا نمی خواهم در مورد این مسئله صحبت کنم و اشتباه کردم که بحث پرسپولیس را مطرح کردم. حالا هم در موردش صحبت نمی کنم.

Mohsen بازدید : 28 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تیم استقلال چهارشنبه شب گذشته موفق شد با نتیجه 4 بر دو الشباب را در خانه خود شکست دهد و در آستانه حضور در جمع 8 تیم برتر آسیا قرار بگیرد.

آبی پوشان شب گذشته و قبل از بازگشت به تهران یک تمرین 50 دقیقه ای را در دبی برگزار کرده و به ریکاوری پرداختند از همین رو کادر فنی این تیم تمرین امروز را تعطیل اعلام کرد.

قرار است استقلال از فردا تمرینات خود را برای دیدار برگشت با الشباب پیگیری کند. دیدار برگشت دو تیم روز چهارشنبه برگزار می‌شود.

Mohsen بازدید : 6 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

  به گزارش خبرگزاری فارس امیر قلعه نویی بعد از پیروزی 4 بر 2 تیمش مقابل الشباب امارات گفت: الشباب تیمی است که در دور اول مسابقات خوب ظاهر شد و مسابقه آخرش را برده است.

وی افزود: خدارا شکر می کنم که 4 گل زدیم اما هنوز نیمه دوم این بازی که در تهران انجام می شود باقی مانده است. ما باید در تهران از الشباب پذیرایی کنیم. خوشحالم که از یک بازی سخت 3 امتیاز را گرفتیم. البته از میهمان نوازی طرفداران تشکر می‌کنم.

وی افزود: جا دارد از تماشاگران  تشکر کنم که در ایران اصطلاحی داریم که به آن ها یار دوازدهم می گوییم. مطمئن باشید اگر چنین بازی در این سطح در ایران برگزار می شد ورزشگاه پر می شد اما امروز تماشاگران حمایت خوبی از ما داشتند می خواهم گله‌گی از زمین بازی داشته باشم. این زمین نسبت به زمین های دیگر امارات کیفیت خوبی نداشت.

قلعه نویی در ادامه گفت: ما به بازی سرعت دادیم و به گل رسیدیم. بعد از خدا و اهل بیت، شجاعت بازیکنان بود که به داد تیم ما رسید. الشباب در دور مقدماتی کم گل خورد اما ما توانستیم ۴ گل به آنها بزنیم. البته آنها در نیمه اول هیچ موقعیتی نداشتند و بدون موقعیت برنده شدند. ما می‌دانستیم که آنها تیمی حرفه‌ای هستند و حالا خدا را شکر می‌کنیم که از این دیدار دست پر به تهران برمی‌گردیم.

قلعه‌نویی در پاسخ به این سوال که تصور زدن 4 گل را می کرد، اظهار داشت: سوال بسیار خوبی بود. ما در شرایط بسیار بدی گل خوردیم و وقتی این اتفاق می افتد تمرکزمان از بین می رود بین دو نیمه به بازیکنان گفتم این تیم آسیب پذیر است اول گل دوم نخوردید و به بازی سرعت دهید آن زمان است که می توانیم بازی را ببریم. در ایران وقتی مترجم ترجمه می کند. از چیزی که ما صحبت می‌کنیم بیشتر عنوان می‌کنند اما تعجم می‌کنم خیلی زود حرف‌ها را تمام می‌کنند!

Mohsen بازدید : 9 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دیدار تیم‌های الشباب امارات و استقلال از ساعت 20:15 در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی برگزار شد که این دیدار در پایان نیمه اول با پیروزی یک بر صفر الشباب به پایان رسیده بود اما این مسابقه در نهایت با پیروزی4 بر 2 استقلال به پایان رسید.

 آبی پوشان هرچند در نیمه اول با گل دقایق پایانی شکست خوردند اما در نیمه دوم با ارائه یک بازی هوشمندانه توانستند از موقعیت هایی که ایجاد کردند نهایت استفاده را ببرند و در نهایت به پیروزی برسند. این پیروزی خیال استقلال را تا حدود زیادی راحت کرد تا در دیدار برگشت استرس چندانی نداشته باشند.

 گل‌های الشباب را هنریکه لوئیز در دقیقه 2+45  و برونو داسیلوا  83به ثمر رساند. ساموئل 55، جواد نکونام 73 ،فرهاد مجیدی 79 و خسرو حیدری 89، 4 بار برای استقلال گلزنی کردند.

قضاوت این دیدار بر عهده نیشی‌مورا از کشور ژاپن بود. وی به علی حمودی، فرزاد حاتمی و ساموئل از استقلال ، لوئیز  و سامی از الشباب امارات کارت زرد نشان داد.

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری،‌ امیر حسین صادقی، علی حمودی (46 حنیف عمران زاده)، هاشم بیگ زاده، جواد نکونام،‌ ساموئل، مجتبی جباری، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور (74 فرزاد حاتمی)، فرهاد مجیدی(90، آرش برهانی) به میدان رفت.

تعدادی از طرفداران ایرانی حاضر در ورزشگاه با پیراهن فصل گذشته این تیم به تشویق نماینده ایران می پردازند.

 * طرفداران تیم استقلال در ضلع جنوبی ورزشگاه و پشت دروازه الشباب حضور دارند اما پشت دروازه آبی‌پوشان تماشاگر اماراتی کمی نشسته است.

 * با توجه به تبلیغات گسترده اماراتی ها برای تشویق الشباب، طرفداران العین و النصر امارات هم حریف امشب استقلال را تشویق کردند. مسئولان اماراتی در بین تماشاگران بلیط هایی را توزیع کرده و قصد دارند به قید قرعه جوایزی را  به آنها اهدا کنند.

 * علی فتح‌الله زاده، احمد شهریاری، منصور پورحیدری و مهدی تاج در ورزشگاه حضور دارند. همچنین محمد علی فیاض سفیر ایران در کشور امارت نیز در کنار مسئولان استقلال بازی را تماشا می کند.

 *تماشاگران طرفدار تیم العین که در ورزشگاه حضور دارند در ابتدای بازی فرهاد مجیدی را که سابقه عضویت در این تیم را دارد تشویق کردند.البته در طول بازی وقتی مجیدی صاحب توپ می شد نسبت به حرکات مجیدی واکنش نشان می‌دادند.

 *در ابتدای بازی فرهاد مجیدی در محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه اش به دست بازیکن الشباب برخورد کرد اما داور پنالتی نگرفت. نیمکت استقلال در این صحنه به شدت به این موضوع واکنش نشان داد اما داور چهارم تذکر جدی به آنها داد. همچنین نیشی‌مورا به مجیدی که اعتراض می کرد تذکر داد.

 *مسئولان باشگاه الشباب که در جایگاه حضور دارند هنگامی که بازیکنان این تیم توپ ها را لو می دهند به شدت واکنش نشان داده و از جای خود بلند می شوند.

 *امیر قلعه‌نویی بعد از گذشت 30 دقیقه از بازی از عمران زاده خواست تا گرم کند.

 * هنگامی که لوئیز بازیکن برزیلی الشباب دروازه استقلال را باز کرد سیدمهدی رحمتی از اینکه بازیکنان اجازه شوتزنی به این بازیکن را دادند ناراحت بود و بر سر مدافعان استقلال فریاد می‌کشید.

 *امیر قلعه‌نویی بعد از گل تیم الشباب به شدت ناراحت بود و نسبت به عملکرد خط دفاعی آبی پوشان واکنش نشان داد.

 *آرش برهانی، آرزه، ایمان موسوی و بقیه نیمکت نشینان استقلال در حال گرم کردن هستند

چه حـــــــــالی داد ! فرهــــاد عالی بود به قول آقا جواد حقش بود یه گل بزنه ... به امید ستاره ی سوم

خسرو اون گلت تو حلقم لامصب !

Mohsen بازدید : 15 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم فوتبال استقلال در بازی امشب (چهارشنبه) برابر الشباب امارات در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با این بازیکنان به میدان می‌رود:

سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، جی‌لوید ساموئل، امیرحسین صادقی، جواد نکونام، مجتبی جباری، هاشم بیک‌زاده، پژمان منتظری، علی حمودی، سیاوش اکبرپور و فرهاد مجیدی.

همچنین آرش برهانی، حسن اشجاری، حسین حسینی، فرزاد حاتمی، ویسنته آرزه، ایمان موسوی و حنیف عمران‌زاده روی نیمکت ذخیره‌های استقلال خواهند نشست.

 

Mohsen بازدید : 12 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

علی فتح الله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه محمد عباسی وزیر ورزش در خصوص اینکه وی گفته تا سوم خرداد در استقلال نمی ماند واکنش نشان داده و گفته اینگونه نیست، ما ارزیابی می‌کنیم و هر مدیری که می‌تواند با همین شرایط ادامه دهد می‌ماند وگرنه اصراری برای حضور فرد خاصی نداریم چرا که افراد توانمند زیادی هستند که می‌توانند این دو باشگاه را اداره کنند اظهار داشت: من قبلا گفته ام تا سوم خرداد منتظر بودجه استقلال می مانم تا آن را بدهند. ما برای سال آینده می خواهیم تیمی برای قهرمانی آسیا داشته باشیم و نقل و انتقالات برای فصل بعدی هم شروع شده است.

وی افزود: وزارت ورزش باید بودجه استقلال را بدهد. من گفتم وزارت سهم خودش را بدهد و اگر این سهم را تا سوم خرداد ندهند یعنی من را نمی خواهند. من کاری ندارم چه کسی چه گفته است اما باشگاه متعلق به وزارت ورزش است و می توانند هر تصمیمی خواستند بگیرند اما اگر این پول را ندهند به این مفهوم است که من را نمی خواهند.

فتح الله زاده ادامه داد: من نهایت نصف بودجه استقلال را می توانم تامین کنم و اگر سهم وزارت نرسد می روم و طبق گفته خود وزیر افراد توانمندی هستند که می توانند بیایند و استقلال را با این شرایط اداره کنند.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه با این شرایط هواداران نگران روزهای آینده خواهند بود، گفت: من با دست خالی چه کاری می توانم انجام دهم؟ باز هم می گویم توان من نصف بودجه  استقلال است. اگر پول ندهند از همه تشکر می کنم و می روم.

فتح الله زاده در ارتباط با مذاکره رویانیان با علی حمودی اظهار داشت: من در دوره ای که شایعه کرده بودند استقلال با بازیکنان سپاهان مذاکره می کند گفتم هستند باشگاه هایی که در حال مذاکره با بازیکنان ما هستند که منظورم همین علی حمودی بود. من از این مذاکره با خبر بودم اما همه این حرف ها بهانه است. بازیکن اگر بخواهد در تیمی بماند می ماند. مدیری عرضه داشته باشد بازیکنان خودش را حفظ می کند ولی کار پرسپولیس درست نبود اما ما هم دنبال مقابله به مثل نیستیم اگر از استقلال بازیکنی را بگیرند ما هم بازیکن می گیریم اما فرق اینجاست که باشگاه استقلال حرف نمی زند بلکه عمل می کند.

محسن : باز آخر فصل شد تو ناز کردنت رو شروع کردی !

Mohsen بازدید : 7 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (1)
امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل الشباب امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ابتدا جا دارد از میزبانی خوب تیم الشباب تا به این لحظه تشکر کنم. فردا بازی بسیار حساسی است الشباب مرموز بازی می‌کند  آنها را انالیز کردیم متوجه شدیم از کمترین موقعیت گل می‌سازند الشباب خوش شانس هم است در بازی با صبا که پیروز شدند شانس داشتند و در دیدار با پاختاکور هم همین اتفاق برای آنها افتاد با برنامه و با حوصله بازی می کنند آنها 3 مهاجم خوبی دارند و برنامه ما در این بازی این است که ارتباط مهاجم و هافبک قطع کنیم. الشباب نقاط ضعفی هم دارد که فعلا به این مسئله اشاره نمی کنم.
 
وی افزود:‌ما در این بازی به دنبال چند هدف هستیم  که برنامه اصلی ما نباختن است در بازی خارج از خانه مساوی بد نیست اما روحیه من همیشه هجومی است و سعی می‌کنیم برنده خارج شویم واقعیت فوتبال حرف نیست و در 90 دقیقه باید ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.
 
قلعه نویی در پاسخ به این سوال که بهترین دفاع و دروازه بان آسیا را دارد و چه برنامه‌ای برای مهار  مهاجمان الشباب در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: در این چند روز روی نقاط ضعف و قوت الشباب کار کردیم یکی از دستورات ما در بازی فردا انجام پرس تیمی است مخصوصا در یک سوم میانی این کار را می‌کنیم تا ارتباط هافبک و مهاجمان را قطع کنیم.
سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا به قهرمانی فکر می‌کند،‌ یادآور شد: تیمی که می خواهد موفق شود باید برنامه بلندمدت داشته باشد در همه دنیا تیم‌ها با برنامه جلو می‌روند هیچکس فکر نمی کرد 2 تیم آلمانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند همه برنامه می ریزند اما در پایان اتفاقی می افتد که هیچکس فکر نمی کرد. ما پتانیسیل خوبی داریم نیروی انسانی خوبی پشت ما است باید یک ایراد از آسیا گرفت. تیمی که می خواهد در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شود باید 2 تیم داشته باشد مرحله یک چهارم در زمان اوج تیم‌های شرقی  و افت  تیم‌های غربی است. ما الان 3 ماه تعطیل می‌شویم و دیگر بازی نداریم اما تیم‌های شرقی درست در زمان اوج بازی‌های خود قرار دارند. توقع من از رئیس جدید این است که برنامه بازی‌ها را درست کند.
 
وی در مورد اینکه آیا قهرمانی استقلال در سا 1991 در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه خود او آن زمان بازی می‌کرده می‌تواند به این تیم کمک کند، تأکید کرد: من در آن تیم بازی می‌کردم اما سطح فوتبال خیلی فرق کرده است فوتبال آسیا پیشرفت کرده دارد به رقابت با تیم‌های اروپایی و آسیایی نزدیک می‌شود. قهرمانی‌های سابق استقلال در آسیا به تیم‌مان شخصیت داده است

Mohsen بازدید : 12 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

برخورد توپ به بینی فرهاد / کلکل جواد با دروازبان دوم

تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:30 دقیقه امروز تمرینات خود را جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل الشباب برگزار کرد. در تمرین امروز تیم استقلال تمامی بازیکنان حضور داشتند و مجتبی جباری و آرش برهانی با اندکی تأخیر به ورزشگاه آزادی رسیدند.

*هواداران تیم استقلال با تهیه یک سی‌دی آن را میان حاضرین در استادیوم پخش کردند. محتویات این سی‌دی آهنگ‌هایی بود که برای قهرمانی استقلال سروده شد.

*کیانوش رحمتی و حسن اشجاری فرزندان خود را به محل تمرین آورده و آنها نیز در زمین مشغول بازی بودند.

*قبل از آغاز تمرین امروز امیر قلعه‌نویی برای دقایقی کوتاه با بازیکنان صحبت کرد.

*فرهاد مجیدی که روز گذشته در تمرین حضور نداشت امروز پا به پای دیگر بازیکنان در کارهای گروهی شرکت کرد.

*در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر دکتر حاج‌قاسم به گرم کردن بدنهای خود پرداختند سپس کارهای تاکتیکی را انجام دادند و در نهایت فوتبال درون‌تیمی را پشت سر گذاشتند.

در جریان فوتبال درون‌ تیمی شوت سیاوش اکبرپور به صورت فرهاد مجیدی خورد و به همین دلیل پس از گذاشتن یخ بار دیگر به تمرین برگشت و مجبور شد در حین تمرین بینی خود را بپوشاند اما وی در ادامه کارهای گروهی شرکت داشت.

*منصور پورحیدری در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با مهدی رحمتی به صحبت پرداخت. علاوه بر پورحیدری، بیانی، دین‌محمدی، فنونی‌زاده و ماجدی نیز در تمرین حاضر بودند.

*در جریان تمرین امروز آبی‌پوشان سرمربی تیم استقلال پا به توپ شد و در کارهای تیمی شرکت کرد.

*حدود 70 نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز حاضر شدند.

*جواد نکونام در تمرینات گروهی آبی‌پوشان شرکت نداشت و تنها زیر نظر مربی بدنساز استقلال تمرین کرد. وی در اواخر تمرین به مهدی رحمتی ضربات ایستگاهی زد و با وی به تمرین پرداخت

- نکونام با سید حسین حسینی،دروازه بان جوان استقلال مسابقه پنالتی گذاشتند و حسینی ناگزیر شد 50 شنا برود.هر چند نکونام پس از اینکه او 10 بار شنا رفت،به دروازه بان استقلال گفت کافی است.

*تمرینات تیم استقلال فردا مجدداً از ساعت 10:30 دقیقه پیگیری خواهد شد و آبی‌پوشان بعد از تمرین راهی فرودگاه می‌شوند تا به کشور امارات سفر کنند. تیم استقلال روز چهارشنبه به مصاف الشباب امارات می‌رود.


استقلال با نشاط قهرمان شد / آبی ها در لیگ قهرمانان هم مثل دیدارهای داخلی بودند

خبرگزاری فارس: استقلال با نشاط قهرمان لیگ ایران شد/ تیم قلعه‌نویی در لیگ قهرمانان مثل دیدارهای داخلی بود

پایگاه اینترنتی خبری فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی به قهرمانی تیم استقلال تهران در فصل 2013- 2012 پرداخته است.

این منبع رسانه‌ای نوشت: پس از 2 فصل که به مقام قهرمانی نزدیک شدند، ‌استقلالی‌ها با کسب پیروزی یک بر صفر در زمین فولاد (هفته قبل) که با گل جواد نکونام به دست آمد، آبی‌‌پوشان صاحب هشتمین مقام قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ ایران شدند. این موفقیت جایگاه استقلال را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده همراه با تراکتورسازی تبریز که نایب قهرمان شد و سپاهان اصفهان تضمین کرد. در حالیکه فولاد خوزستان که در رده چهارم جای گرفت به رقابت‌های انتخابی (پلی‌آف) لیگ قهرمانان رسید.

این سایت ادامه داد: در پایین جدول لیگ ایران نیز ذوب‌آهن پس از دو بازی موفقیت‌آمیز پایان فصل راهی دیدار پلی‌اف شد. در حالیکه آلومینیم هرمزگان، صنعت نفت، پیکان و گهر زاگرس سقوط کردند.

سایت فیفا در مورد فاتح لیگ نوشت: آخرین مرتبه که استقلال در لیگ قهرمان شد،‌ در فصل 2009 -2008 بود که با یک گل زده بیشتر نسبت به ذوب‌آهن، به مقام قهرمانی رسید. در آن هنگام زمام امور تیم تهرانی را امیر قلعه نویی برعهده داشت. این مربی 49 ساله پس از آن با نقل مکان به تیم سپاهان، به افتخارآفرینی و کسب مقام نخست لیگ با هدایت تیم اصفهانی ادامه داد.

این سایت در ادامه افزود استقلال فصل را بدون درخشش با شکست و 3 تساوی در 6 بازی نخست آغاز کرد تا جایی که در رده دهم جای گرفت. اما در ادامه وضعیت تیم تغییر کرد و صاحب پیروزی‌های متوالی شد. در دور برگشت نیز رقابت 3 گانه‌ای با سپاهان و تراکتورسازی بر سر رده نخست جدول داشت. اما تیم تحت امر قلعه‌نویی هر روز با نشاط‌تر در مسیر قهرمانی گام برداشت.

سایت فدارسیون جهانی افزود: با حضور نکونام در خط میانی که بازیگردانی تیم را برعهده داشت، فرهاد مجیدی در فرم آمادگی مطلوب به خط حمله نزدیک شد و در فاصله خط میانی و زوج خط حمله برهانی و حاتمی جای گرفت. ضمن آنکه در درون دروازه،‌ سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان شماره یک ایران که در فصل جاری تنها 18 گل دریافت کرد، حاشیه امنیت ایجاد کرد.

پایگاه خبری فیفا آنگاه عنوان کرد: تیم قلعه‌نویی آمادگی مطلوب خود را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز نشان داد. آبی‌پوشان در گروهی که الهلال و العین حاضر بودند، به عنوان تیم اول به جمع 16 تیم برگزیده مسابقات راه یافتند. پس از این موفقیت بود که قلعه‌نویی عنوان کرد هدف‌ او و استقلال کسب مقام نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است

Mohsen بازدید : 10 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یم استقلال یک روز پس از برگزاری جشن قهرمانی لیگ برتر و آخرین دیدار خود در این مسابقات از ساعت 17:30 دقیقه امروز در حالی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد که فرهاد مجیدی و حسن اشجاری غایبان تمرین امروز آبی‌پوشان بودند.

تمرین امروز استقلال از لحاظ حضور تماشاگران روز خلوتی را پشت سر گذاشت و تنها 20 نفر از طرفداران این تیم نظاره گر کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان شدند. نکته جالب اینجاست که همین تعداد از طرفداران نگران رفتن امیر قلعه‌نویی از استقلال بودند و در خصوص شایعه جدایی و عدم شرکت او در جشن قهرمانی سؤالاتی را می‌پرسیدند.

*قبل از آغاز تمرین مجتبی جباری که خیلی زودتر از سایرین به زمین شماره 2 آزادی رسیده بود حدود 10 دقیقه با سرمربی استقلال صحبت کرد.

*هنگامی که تمامی بازیکنان جمع شدند قلعه‌نویی آنها را به گوشه‌ای برد و 15 دقیقه با آنها به صحبت پرداخت.

*سرمربی استقلال در خصوص دیدار مقابل داماش و عملکرد آبی‌پوشان و همچنین بازی آینده این تیم مقابل الشباب امارات با بازیکنان این تیم صحبت کرد.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفته بودند بعد از گذشت 30 دقیقه ریکاوری محل تمرین را ترک کردند.

*نکته جالب دیگر این بود که برخی از بازیکنان استقلال در خصوص عدم دعوت سید مهدی رحتمی به تیم ملی از خبرنگاران سؤال می‌کردند. آنها با تعجب می‌پرسیدند چرا رحمتی دعوت نشده است.

*در حین برگزاری تمرین بارش باران و گرد و غبار باعث ایجاد مزاحمت بازیکنان شده بود اما آنها در همین شرایط کارهای تاکتیکی را انجام دادند.

*اعضای تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان مشغول تست آمادگی جسمانی بودند و دور زمین می‌دویدند.

*منصور پورحیدری و سیروس دین‌محمدی از حاضرین تمرین امروز بودند.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی آبی‌پوشان مقابل داماش حضور نداشتند در قالب دو گروه به فوتبال درون‌تیمی پرداختند. خسرو حیدری، مجتبی جباری، پژمان منتظری، ساموئل و بیک‌زاده بازیکنانی بودند که با بازیکنان ذخیره تمرین کرده و 90 دقیقه کارهای تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

*هنگامی که 15 دقیقه از تمرین آبی‌پوشان گذشت امیر قلعه‌نویی راهی اتاق ماساژ شد و به دور از چشم طرفدارانش در رختکن حضور داشت.

* هنگامی که خبر حضور هاشمی رفسنجانی در محل ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری به گوش بازیکنان رسید، آنها در خصوص این موضوع و نامزدهای انتخابات این دوره ریاست جمهوری با هم صحبت کردند.

*میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال جزو غایبین تمرین امروز محسوب می‌شد.

*مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده در طول برگزاری تمرین در گوشه‌ای از زمین مشغول صحبت با یکدیگر بوده و در خصوص بازی روز گذشته صحبت می‌کردند.

*قرار است تمرینات تیم استقلال فردا مجدداً از سر گرفته شود و آبی‌پوشان روز دوشنبه برای برگزاری دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راهی کشور امارات شوند. استقلال در این مرحله میهمان الشباب خواهد بود.

Mohsen بازدید : 12 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
برهانی: کل تیم از برخی مسائل دلخور هستند/ برای اولین بار جشن خوبی در ایران گرفتند

آرش برهانی پس از برگزاری جشن قهرمانی استقلال در جمع خبرنگاران گفت: جشن بسیار خوبی برای ما برگزار کردند و این اولین باری است که چنین جشنی را در ایران گرفتند. دستشان درد نکند.

وی ادامه داد: با سختی سال را پشت سر گذاشتیم و توانستیم قهرمان شویم. امیدوارم در آسیا هم به قهرمانی برسیم تا سال بعد به دنبال ستاره چهارم استقلال در آسیا باشیم.

برهانی در مورد مشکلات مالی استقلال و احتمال جدایی بازیکنان از این تیم گفت: بازیکنانی هم که قراردادشان به پایان رسیده در استقلال می‌مانند اما ما با سختی قهرمان شدیم و شاید حق بچه‌ها بیشتر از این باشد.

مهاجم استقلال در مورد دلخوری قلعه‌نویی و غیبتش در جشن قهرمانی گفت: کل تیم از برخی مسائل دلخور است و از برخی مسائل دلخوری داریم البته در خانواده بزرگی مثل استقلال وجود برخی مشکلات و ناراحتی‌ها طبیعی است.


بیک زاده: قلعه‌نویی برود استقلال ضربه می‌خورد

هاشم بیک زاده پس از جشن قهرمانی اظهار داشت: این تنها هدیه ای بود که می توانستیم به هواداران بدهیم. امسال پستی و بلندی های زیادی داشتیم. به نظرم مستحق این قهرمانی بودیم.

وی افزود: به نظرم تمام ایران و آبی ها امروز خوشحال بودند. امروز روز باشکوهی بود. جام حذفی را هم مفت از دست دادیم. باید به مشکلات تیم رسیدگی شود.

بیک زاده ادامه داد: ما اگر می خواهیم قهرمان آسیا شویم باید مشکلات خود را برطرف کنیم وگرنه به مشکل می خوریم. اگر قلعه نویی در استقلال نباشد این تیم ضربه می خورد. ما باید شرایط و آرامش رابرای قلعه نویی فراهم کنیم.


رحمتی: ناراحتم که وزیر نیامد،مگر این تیم وزارت نیست!

مهدی رحمتی پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: سال پرفشار همراه با سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم در برنامه 90 از خیلی‌ها تشکر کردم اما یک نفر یادم رفت. میرشاد ماجدی شخصی بود که زحمات زیادی کشید همین‌طور که آقای پورحیدری که امسال تلاش زیادی کرد.

وی در مورد اینکه چرا با جام قهرمانی به بالای تیر دروازه رفت، گفت: جشن بسیار خوبی را برگزار کردیم، خدا را شکر می‌کنم هواداران خوشحال هستند. بگذارید هواداران و بازیکنان هر جور که دوست دارند خوشحالی خود را ابراز کنند. 

دروازه‌بان استقلال در مورد اینکه آیا پیشنهاد برای پیوستن به تیم دیگری دارد و یا اینکه در استقلال می‌ماند، اظهار داشت: هیچ پیشنهادی ندارم و اگر چیزی باشد حتما بیان می کنم. اگر بازیکنان دیگر پیشنهاد دارند ما نداریم.

رحمتی ادامه داد: خوشحالم با توجه به تمام فشارهایی که در این فصل روی ما بود قهرمان شدیم و هواداران خوشحال شدند.

وی در خصوص این سؤال که شرایط استقلال برای فصل آینده چه می‌شود، عنوان کرد: واقعا برای این فوتبال متاسفم که هیچ کس نمی‌داند فصل بعد در استقلال هست یا خیر، قرارداد تعدادی از بازیکنان ما تمام شده است، اما هنوز پیشنهادی به آنها داده نشده است. فتح‌الله‌زاده خودش نمی‌داند هست یا خیر و قلعه‌نویی هم می‌گوید می‌خواهد برود.

وی ادامه داد: ما به مرحله دوم لیگ قهرمانان راه پیدا کردیم اما وضعیت‌مان برای فصل بعد مشخص نیست. نباید اینطور باشد که برای فصل بعد بازیکنان تغییر کنند و در آسیا نتوانیم نتیجه بگیریم.

دروازه‌بان استقلال اظهار داشت: مسئولان باید این مردم را ببینند که چقدر خوشحال هستند بیایند و مشکلات استقلال و پرسپولیس برطرف کنند.

وی در خصوص اظهارات قلعه‌نویی گفته است از استقلال خواهد رفت، عنوان کرد: به هرحال او هم مشکلات خاص خودش را دارد. یک سال تمام زیر فشار بوده است مشکلات مالی و امکانات او را اذیت کرده است.

رحمتی در خصوص اینکه وزیر ورزش به ورزشگاه آزادی نیامده است، عنوان کرد: نمی‌دانم چرا هیچ‌کس از وزارتخانه نیامد. من ناراحتم که وزیر در ورزشگاه حضور پیدا نکرد. مگر این تیم برای وزارت ورزش نیست چرا آن را در نمی‌یابند؟

دروازه‌بان استقلال در پاسخ به این سوال که فتح‌الله‌زاده گفته رحمتی را می‌خواهیم چه کار خودم درون دروازه می‌ایستم، عنوان کرد: اگر فتح‌الله‌زاده این حرف را زده باشد، قطعا از استقلال می‌روم.


نکونام: آرزویم قهرمانی در آسیا با استقلال است/ ماندم بستگی به شرایط دارد

جواد نکونام در خصوص قهرمانی استقلال عنوان کرد: از این قهرمانی بسیار خوشحالم. امیدوارم هواداران راضی شده باشند. سال خوبی برای من بود و از خوشحالی مردم به وجد آمدم. من به عشق هواداران به استقلال آمدم و با جان و دل برای آنها بازی کردم. این قهرمانی مزه خوبی برای من داشت.

وی در مورد اینکه سطح انتظارات از این تیم بالا رفته و همه هواداران انتظار قهرمانی آسیا را دارند، اما شرایط استقلال با خبرهایی که شنیده می‌شود، جالب نیست و قلعه‌نویی گفته است می‌خواهد برود، عنوان کرد: متاسفانه همیشه در ایران این اتفاق می‌افتد که ما ثبات مدیریتی و مربی نداریم و این کار ضربه زیادی به فوتبال ما زده است. در هر فصل تیم‌های ایرانی دچار تغییر و تحول می‌شوند. به نظرم تیم‌های شرق آسیا در مرحله دوم لیگ قهرمانان نتیجه بهتری می‌گیرند.

ملی‌پوش استقلال در خصوص اینکه برای فصل آینده می‌ماند یا خیر گفت:‌ همه چیز بستگی به این دارد که چه اتفاقاتی بیفتد. من قرارداد دوساله دارم اما اگر شرایطی که مدنظرم است، فراهم نشود، از تیم می‌روم.

وی ادامه داد: من به استقلال آمده‌ام و می‌خواهم با این تیم قهرمان آسیا شوم. همیشه نمی‌توانم به خودم فکر کنم. من نه پاداش می‌خواهم و نه چیز دیگری. قهرمانی آسیا برای من از همه چیز مهمتر است و امیدارم این اتفاق بیفتد.

نکونام گفت: یکی از شرایط من برای ماندن در فصل آینده این است که تیم خوبی بسته شود اما در آینده این موضوع را بیشتر بازگو می‌کنم. استقلال از تمام بازیکنان مهم‌تر است. نام استقلال بزرگ و جاودانه است و آرزوی هر بازیکنی است در این تیم بازی کند.


فتح‌الله‌زاده: قلعه‌نویی قطعاً در استقلال می‌ماند/ درخشش سومین ستاره را می‌بینم

علی فتح‌الله زاده پس از قهرمانی تیم فوتبال استقلال در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: خوشحالم که پس از فراز و نشیب‌های فراوان توانستیم به قهرمانی برسیم.

وی در خصوص عدم حضور امیر قلعه‌نویی روی سکوی قهرمانی عنوان کرد: وی مشغول نماز خواندن بود و وقتی هم تصمیم داشت وارد زمین شود، جشن تقریباً تمام شده بود و وی در حلقه خبرنگاران گرفتار شد؛ البته قلعه‌نویی کمی دلگیر بود و که آن هم به زودی برطرف خواهد شد. قطعاً در استقلال می‌ماند و این تیم را می‌سازد. قلعه‌نویی در جشن تیم‌های قبلی خود در روی سکو نمی‌رفت.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد صحبت‌های رحمتی مبنی بر اینکه هنوز هیچکس برای فصل آینده از طرف باشگاه استقلال با من مذاکره نکرده است، با شوخی و خنده گفت: رحمتی را می‌خواهم چه کار کنم؟ خودم درون دروازه می‌ایستم!

وی ادامه داد: من هرچه دارم از تماشاگران است. برای گرفتن این جام پیر شدیم، اما خوشبختانه پایان شب سیاه، سفید بود. برای فصل آینده هم 90 درصد ترکیب کنونی را حفظ خواهیم کرد و چند بازیکن جدید را هم جذب می‌کنیم.

فتح الله زاده در مورد احتمال قهرمانی استقلال در آسیا تصریح کرد: درخشش سومین ستاره را از همین حالا می‌بینم؛ اگر بازیکنان کمی همت و تلاش کنند می‌توانیم با قهرمانی در آسیا سومین ستاره را هم بگیریم.


اشجاری: برای ستاره سوم تلاش می‌کنیم/ برای هواداران خوشحالم

حسن اشجاری پس از جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که قهرمان شدیم، اما با باختی که مقابل داماش آوردیم هواداران را ناراحت کردیم و امیدوارم که آنها این شکست را فراموش کنند.

بازیکن استقلال گفت: برای هواداران استقلال خوشحالم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در آسیا قهرمان شویم و ستاره سوم را کسب کنیم.


اکبرپور: قلعه‌نویی نماز می‌خواند و به جشن نرسید/ داماش غافلگیرمان کرد

سیاوش اکبرپور پس از قهرمانی تیم استقلال در رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه بازیکنان مانند بازی برابر الهلال حریف را دست‌کم گرفتند و کار را تمام شده تلقی کردند.

وی ادامه داد: داماشی‌ها هم خوب و با انگیزه بازی کردند، هرچند که این مسابقه برای هیچ کدام از تیم‌ها اهمیت چندانی نداشت. داماشی‌ها غافلگیر‌مان کردند و ما هم بازی را تمام شده تقلی کرده بودیم.

 مهاجم تیم فوتبال استقلال درخصوص عدم حضور قلعه‌نویی در جشن قهرمانی گفت: وی مشغول نماز خواندن بود و نمی‌دانم چرا به جشن نیامد. بهتر است دلیل اصلی را از خودش بپرسید، اما من اینقدر می‌دانم که درحال خواندن نماز مغرب و عشا بود.


صادقی: تا آخر فوتبالم در استقلال می‌مانم

امیرحسین صادقی در مورد حضور فرزندش در جشن قهرمانی استقلال گفت: با توجه به اینکه فوتبالم رو به پایان است، فرزندم را به ورزشگاه آوردم تا با هم عکس بگیریم و در آلبوم یادگاری‌هایم این عکس را داشته باشم. البته من 10،15 سال دیگر در استقلال خواهم ماند و به فوتبالم ادامه می‌دهم.

وی در مورد اینکه شکست مقابل داماش جشن قهرمانی‌شان را تلخ نکرد، عنوان کرد: جشن قهرمانی را در کنار هوادارانمان در اهواز گرفتیم و امروز نیز جشنی در کنار هواداران تهرانی خود برگزار کردیم.

مدافع استقلال در مورد اینکه چه زمانی قراردادش به پایان می‌رسد، اظهار داشت: قراردادم یکی دو هفته دیگر به پایان می‌رسد. 10 سال است که در استقلال هستم و دوست ندارم که این تیم را ترک کنم. آن دو سالی که در استقلال نبودم دلیلش این است که خیلی محترمانه به من گفتند از استقلال بروم.

وی در مورد اینکه نتوانستند رکورد 70 امتیازی را بشکنند، اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار بردیم اما نشد. امسال هرچه رکورد بود، شکستیم و خیلی خوشحال هستیم که کار قهرمانی به هفته آخر نکشید.


عمران‌زاده: اولویت اولم استقلال است، اولویت دومم شموشک

حنیف عمران‌زاده پس از مراسم قهرمانی استقلال در لیگ برتر در مورد این که آیا ابتدای فصل با استقلال قرارداد داشته و پیشنهادی برای حضور در تیم‌های دیگر را داشته، عنوان کرد: من آن زمان با استقلال قرارداد داشتم و چند تیم دیگر نیز به من پیشنهاد حضور داده بودند. اولویت اولم حضور در استقلال است.

عمران‌زاده در پاسخ به این سؤال که اولویت دومش حضور در کدام تیم است، عنوان کرد: بعد از حضور در استقلال اولویت بعدی‌ام شموشک است. (باخنده)

مدافع استقلال در مورد شکست مقابل داماش گیلان اظهار داشت: به هرحال این نتیجه از اتفاقات فوتبال است، تعدادی از بازیکنانمان را برای دیدار مقابل الشباب استراحت داده بودیم و با توجه به اینکه به جشن قهرمانی نزدیک می‌شدیم، بازیکنان مغرور شدند و همین مسئله باعث شد که شکست بخوریم.

عمران‌زاده در مورد جشن قهرمانی استقلال عنوان کرد: جشن بسیار خوبی بود و فکر می‌کنم از اسپانیا الگوبرداری کرده بودند.

وی در مورد اینکه آیا سال بعد در استقلال می‌ماند، اظهار داشت: اگر پول بدهند در استقلال می‌مانم.(باخنده) دلم می‌خواهد سال بعد نیز در استقلال باشم و اولویت اولم حضور در این تیم است. هواداران من را دوست دارند و من نیز این هواداران را به صورت دو طرفه دوست دارم.

عمران‌زاده در مورد اینکه ممنوع‌الخروج شده است، عنوان کرد: مالیاتم آمده و متاسفانه چک‌هایم تبدیل به پول نمی‌شود. قول داده‌اند تا یکشنبه پول ما را پرداخت کنند و امیدوارم این یکشنبه به کل هفته تبدیل نشود. چند سایت زده‌اند قرارداد من 700 میلیون تومان است که من با توجه به طلب دو ساله‌ای که از استقلال دارم اعلام کردم قراردادم 700 میلیون تومان است. این موضوع را الان اعلام می‌کنم که فردا اداره مالیات روی سرمان خراب نشود. این 700 میلیون تومان با توجه به طلب دوساله‌ام از استقلال است که پولم را نگرفته‌ام اما مالیات 80 میلیون تومانی‌اش را پرداخت کردم.


حمودی: خوشحالم دل هواداران را شاد کردیم

علی حمودی پس از جشن قهرمانی استقلال در دوازدهمین دوره لیگ برتر،‌ گفت: در اهواز پس از قهرمانی بسیار خوشحال شدیم و امروز در جشن پایانی خوشحالی ما تکمیل شد. 

وی ادامه داد:‌ در خانه خودمان قهرمانی را جشن گرفتیم. خدا رو شکر می کنیم دل مردم را شاد کردیم و هوادارانمان از عملکرد استقلال راضی هستند.

حمودی در مورد اینکه سال بعد در اسقلال می ماند یا نه، اظهار داشت: خدا بزرگ است و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

 

Mohsen بازدید : 12 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نیم استقلال از ساعت 18:15 در ورزشگاه پر از جمعیت آزادی به مصاف تیم داماش گیلان رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود داماش گیلان به پایان رسید.

حسن اشجاری در دقیقه 31 با یک ضربه کاشته از پشت محوطه جریمه برای استقلال گلزنی کرد.

محمدرضا مهدوی در دقیقه 67 با یک شوت از پشت محوطه جریمه  و حسین ابراهیمی در دقیقه 80 با یک ضربه فنی از داخل محوطه جریمه برای داماش گلزنی کردند.

اشکان خورشیدی داور مسابقه به ابوالفضل حاجی‌زاده و سعید حلافی از داماش و حنیف عمران‌زاده از استقلال کارت زرد نشان داد.

داور گل دقیقه 5 حنیف عمران‌زاده را به دلیل خطا بر روی حسن رودباریان دروازه‌بان داماش نپذیرفت.

استقلال پیش از این دیدار با 67 امتیاز قهرمانی‌‌اش در لیگ برتر قطعی شده و این یک دیدار تشریفاتی برای آبی‌پوشان محسوب می‌شد. اگر استقلال در این بازی پیروز می‌شد به امتیاز 70 می‌رسید که یک رکورد برای قهرمان لیگ بترر محسوب‌ می‌شد. داماش گیلان هم با این برد 43 امتیازی شد و  به رده یازدهم صعود کرد.

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، علی حمودی، حسن اشجاری،حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، جواد نکونام، آرش برهانی( از دقیقه 63 مجتبی جباری)، میثم بائو( از دقیقه 86 فرزاد حاتمی)، عباس محمدرضایی( از دقیقه 52 ایمان موسوی)، سیاوش اکبرپور،و فرهاد مجیدی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

این قهرمانی تقدیم به ناصر خان حجازی و تماشاگرانی که امسال جون خودشونو بخاطر استقلال از دست دادن...

Mohsen بازدید : 13 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

غلامحسين مظلومي دومین گلزن برتر تاريخ باشگاه استقلال و سرطلايي دوست داشتني فوتبال ايران در دهه 50 روز هاي گذشته را در بستر بيماري سپري كرده است. مظلومي كه پيشتر از بيماري زخم معده رنج مي برد، در روز هاي اخير بيماري اش تشديد شده و پزشكان آزمايشات پيشرفته اي را براي تشخيص دلايل ناخوشي او در نظر گرفته اند. پزشكان معالج اين ستاره دوست داشتني فوتبال ايران كه بر اثر بيماري به شدت وزن كم كرده و زير سرم است، مي گويند:

«همراه با معالجات پزشكي ما نياز به دعاي خير مردم براي اين عزيز داريم.»اگرچه خانواده غلامحسين مظلومي چون هميشه صبوري كرده و اين اتفاق را از اهالي فوتبال پنهان كرده بودند اما بي شك هواداران پرشمار فوتبال استقلال در روز جشن قهرماني استقلال ، يكي از نوابغ فوتبال ايران را از ياد نمي برند و او را از دعاي خيرشان بي نصيب نمي گذارند.

بيماري مظلومي در حالي است كه اين روزها همايون بهزادي سر طلاي پرسپوليس هم در بخش مراقبت هاي وي‍ژه بيمارستان دي بستري است

* مسابقه بین تیم‌های استقلال و داماش گیلان از هفته سی و چهارم لیگ برتر از ساعت 18 به ساعت 18:15 همان روز (جمعه 92/2/20) تغییر یافت.

Mohsen بازدید : 15 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین سنگین خود را قبل از دیدار مقابل داماش از ساعت 17:30 امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار کرد.

در تمرین امروز آبی‌پوشان، خسرو حیدری غایب بود و مجتبی جباری و مهدی رحمتی با 30 دقیقه تاخیر به محل تمرین رسیدند.

* امیر قلعه‌نویی قبل از آغاز تمرین امروز حدود 5 دقیقه با بازیکنان استقلال صحبت کرد.

*علی فتح‌الله‌زاده و احمد رسولی‌نژاد امروز با حضور در محل تمرین آبی‌پوشان برای دقایقی با بازیکنان صحبت کردند.

*مدیرعامل باشگاه استقلال در حین تمرین امروز، مورد تشویق طرفداران این تیم قرار گرفت و در کنار یک نوجوان معلول عکس یادگاری انداخت.

* فرهاد پورغلامی سرمربی فصل گذشته تیم ملوان بندرانزلی امروز در محل تمرین استقلال حاضر شد و با مربیان تیم استقلال صحبت کرد.

* جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با مدیرعامل باشگاه استقلال صحبت کرد.

* هواداران استقلال در جریان تمرین خطاب به فتح‌الله‌زاده می‌گفتند ما ستاره سوم را از شما می‌خواهیم.

* دوربین تلویزیونی و گزارشگر شبکه 3 برای پوشش صحبت‌های بازیکنان و مربیان استقلال در مورد انتخابات ریاست جمهوری در محل تمرین امروز حضور پیدا کرد.

* تماشاگران تیم استقلال با آوردن بنرهای مختلف از سرمربی استقلال حمایت کردند، روی یکی از این بنرها نوشته شده بود «صد و بیست و دو روز به قهرمانی آسیا آن هم فقط با قلعه‌نویی».

* دویدن دور زمین، ارسال از جناحین و تمرین چارچوب شناسی، محور اصلی برنامه‌های تمرین امروز استقلال بود. شاهرخ بیانی و مهدی فنونی‌زاده تمرین آبی‌پوشان را نظاره می‌کردند.

* در پایان تمرین امروز آبی‌پوشان احمد رسولی‌نژاد، قلعه‌نویی را به گوشه‌ای فراخواند و برای دقایقی با وی صحبت کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و داماش از آخرین هفته مسابقات لیگ برتر دور سیزدهم روز جمعه در ورزشگاه‌ آزادی برگزار می‌شود.

Mohsen بازدید : 13 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

جواد نکونام درباره آشتی‌اش با سیدمهدی رحمتی گفت: "همان‌طور که رحمتی گفت، متاسفانه برخی افراد با آوردن و بردن حرف‌های بی‌پایه و اساس باعث شدند تا اختلافی بین ما ایجاد شود. درست است که درون زمین با هم خوب بودیم و تنها فکرمان موفقیت استقلال بود اما در بیرون از زمین رابطه‌مان قطع شد؛ آن هم فقط به خاطر آن حرف‌های پوچی که این افراد بین من و مهدی مطرح کرده بودند."

وی در پاسخ به این سوال که آیا این افراد از استقلال بودند، گفت: "بله اما فکر می‌کنم این اتفاق حکمتی داشت و آن هم این که من و مهدی دوست و دشمن‌مان را بهتر بشناسیم. درباره دیدار‌مان هم در رستوران دوبی باید بگویم، برنامه‌ریزی از قبل نشده بود و تنها دوستان مشترک من و مهدی هم که اتفاقا فوتبالی هم نیستند، ما را به رستوران‌شان دعوت کردند. در آنجا با هم حرف زدیم و گفتیم که اگر مسئله‌مان با گفت‌وگو حل می‌شود، بنشینیم و در تهران با یکدیگر صحبت کنیم که این اتفاق هم افتاد و کدورت‌ها از بین رفت. بازگشت شرایط به حالت عادی بین من و رحمتی اتفاقی بود که باید به هر حال می‌افتاد و از امروز به بعد من و رحمتی مثل گذشته و شاید بهتر از گذشته دوست هم هستیم."

نکونام درباره قهرمانی استقلال و گلزنی‌اش در دیدار برابر فولاد گفت: "گلی که زدم واقعا طعم خاصی برایم داشت اما مهم این بود که تیم محبوبم قهرمان شد تا دل میلیون‌ها هوادار شاد شود. درباره آن گل هم باید بگویم، کار خاصی را انجام ندادم و اگر تلاش بازیکنان نبود، نمی‌توانستم از آن موقعیت استفاده کنم. باید از مردم و هواداران هم به نوبه خودم عذرخواهی کنم که این فصل خیلی اذیت‌شان کردیم و دیر قهرمان شدیم."

وی افزود: "استقلال با پتانسیلی که داشت، باید زودتر از این‌ها قهرمان می‌شد. در نیم فصل اول روزهای دشواری را پشت‌سر گذاشتیم. بهتر است بگوییم که استقلال در نیم‌فصل اول قهرمان شد. در نیم‌فصل دوم با بازیکنان خوبی که به تیم‌مان اضافه شدند، کارمان راحت شد."

نکونام در پاسخ به سوالی درباره عدم همراهی استقلال از سوی هوادارانش در طول فصل جاری گفت: "هواداران را در این فصل خیلی اذیت کردیم. در سه بازی در خانه جلوی چشم‌شان شکست خوردیم. دو بار به سپاهان باختیم و یک بار هم برابر الهلال شکست خوردیم. فکر می‌کنم با این بازیکنان و توانایی می‌توانستیم زودتر آنها را شاد کنیم."

Mohsen بازدید : 11 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تیم استقلال اولین تمرین خود را بعد از سومین قهرمانی در لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار کرد.

با توجه به اینکه آبی‌پوشان یک هفته قبل از پایان فصل به عنوان قهرمانی رسیدند، پیش‌بینی می‌شد تمرین استقلال پذیرای هواداران زیادی باشد که این اتفاق افتاد و نزدیک به 250 نفر از طرفداران این تیم به زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی آمدند.

 طرفداران تیم استقلال با پخش شیرینی و اهدای دسته گل به بازیکنان تیم استقلال و همچنین نصب بنرهای مختلف قهرمانی را تبریک گفتند. روی یکی از این بنرها نوشته شده بود «ما استقلالیم و حالا حالاها قهرمان»‌و از سوی دیگر طرفداران استقلال به طرفداری از قلعه‌نویی، بنری را تهیه کرده بودند و همچنین روی یکی از پارچه‌ها علیه عادل فردوسی‌پور شعارهایی نوشته شده بود.

* تیم ملی بوکس در حین تمرین آبی‌پوشان مشغول برنامه‌های هوازی بود که آرزه کاماچو این تمرینات را از نزدیک نظاره می‌کرد و دقت عمل خاصی روی آن داشت.

* امیر قلعه‌نویی به هنگامی که به محل تمرین آمد مورد استقبال طرفداران آبی قرار گرفت. وی به میان جمعیت رفت و با آنها عکس یادگاری گرفت اما جالب است که هواداران این تیم از قلعه‌نویی می‌خواستند تا از این تیم نرود و استقلال قهرمان آسیا کند.

* درحالی که 30 دقیقه از تمرین آبی‌پوشان گذشته بود جواد نکونام به همراه مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده خود را به محل تمرین رساند. رحمتی و نکونام مورد استقبال عکاسان رسانه‌های ورزشی قرار گرفته و در اقدامی جالب به کدورت خود پایان داده و آشتی‌کنان خود را رسمی کردند.

جواد نکونام و مهدی رحمتی در تمرین امروز استقلال به طور علنی آشتی کردند و دست در دست یکدیگر به سمت هواداران رفتند. مدتی بود حاشیه قهر این دو بازیکن شنیده می‌شد که در اردوی امارات استقلالی‌ها اعلام شد این دو بازیکن اختلافات را کنار گذاشته و با یکدیگر آشتی کردند.

* هاشم بیک‌زاده امروز تنها تمرین انجام داد و راهی سونا و استخر شد.

* منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی، مهدی فنونی‌زاده، سیروس دین‌محمدی و امیر عرب در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بودند.

*‌یکی از هواداران تیم استقلال با تهیه یک کاپ قهرمانی در حین برگزاری تمرین به سمت قلعه‌نویی رفت و در اقدامی عجیب آن را به سرمربی تیم استقلال تحویل داد. قلعه‌نویی با تعجب به این تماشاگر نگاه می‌کرد و با خنده جام را از او گرفت.

* بازیکنان تیم استقلال در مرحله اول تمرین زیر نظر مجید صالح به دویدن دور زمین و کارهای تاکتیکی پرداختند. در تمرین امروز خسرو حیدری، مجتبی جباری و سیاوش اکبرپور غایب بودند.

* سرمربی تیم استقلال در تمرین امروز تنها نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی تیمش بود و برنامه‌های تیمی را مجید صالح برعهده داشت.

* دو کودک خردسال که چند روز پیش هم به محل تمرین آمده بودند در تمرین امروز پا به توپ شدند و جالب این جا بود که هر دو نفر پیراهن شماره 7 فرهاد مجیدی را پوشیده بودند.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل فولاد خوزستان به میدان رفته بودند امروز تنها تمرینات سبک انجام دادند و بقیه در قالب دو گروه فوتبال درون‌تیمی را پشت سر گذاشتند.

*حسن جوهرچی بازیگر سینما در تمرین امروز حاضر شده بود و در پایان با مهدی رحمتی و علی حمودی دقایقی صحبت کرد.

Mohsen بازدید : 7 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 سومین قهرمانی استقلال را به دست آوردید، در خصوص این فصل صحبت کن؟

امسال سال عجیبی بود چون باشگاه یکسری مشکلات داشت و برای خودمان هم عجیب بود که چنین مشکلاتی را پشت سر گذاشته‌ایم. در بعضی از مقاطع دچار مشکلات مالی بودیم و حتی خود من هم روی پول‌هایی حساب کرده بودم ولی وقتی وضعیت مالی باشگاه را دیدم تعجب کردم و واقعاً با آن کنار آمدم. البته مشکلات حاشیه‌ای دیگری هم وجود داشت و در برخی از مقاطع اذیت شدیم اما فکر می‌کنم با همه این مشکلات حقمان بود که قهرمان شویم و به حقمان هم رسیدیم.

 در بازی با فولاد خیلی تیم حریف حمله کرد اما شما برنده شدید؟‌

در خیلی از بازی‌های دیگر لیگ هم اتفاق افتاد که ما حمله زیاد می‌کردیم و به حقمان نرسیدیم. در همین بازی با فولاد هم ما خوب بازی کردیم و آنها هم شرایط خوبی داشتند ولی در مجموع ما برنده شدیم.

 در همان روز سپاهان قهرمان جام حذفی شد و پرسپولیسی‌ها ناراحت به خانه رفتند؟‌

سپاهان سرمایه‌گذاری خوبی انجام داد و آنها درست مثل ما مدیریت و کادر فنی خوبی دارند و فکر می‌کنم حقشان بود که امثال حداقل یک جام بگیرند. پرسپولیس هم بازیکنان خوبی دارد و رویانیان خیلی زحمت کشید و از سویی گل‌محمدی تیمشان را متحول کرد ولی فکر می‌کنم نتایج لیگ آنها چنگی به دل نزد. فکر می‌کنم افت در لیگ برتر روی جام حذفی آنها هم اثر داشت ولی با این وجود مقابل تیمی مثل سپاهان خیلی خوب کار کردند.

 امسال هم که جشن قهرمانی منظمی برایتان در نظر گرفته‌اند؟

وقتی جشن قهرمانی سپاهان را دیدم لذت بردم امیدوارم دور و بر ما شلوغ نباشد و بازیکنان کادر فنی و مدیریت از این موضوع لذت ببرند.

 تصمیمت برای فصل آینده چیست؟

هنوز که تصمیمی نگرفته‌ام اما درست زمانی که فتح‌الله‌زاده مدیریت باشگاه استقلال را برعهده داشت، به این تیم آمدم و با وجود اینکه آن سال از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم ولی به خاطر علاقه به استقلال به این تیم آمدم. در این چند سال رابطه خوبی با فتح‌الله‌زاده داشتم و سعی کردم که رابطه خوبم را حفظ کنم.

 فتح‌الله‌زاده مدعی شده که تو و مجیدی سال آینده در این تیم می‌مانید، نظرت چیست؟

او به من لطف دارد و من هم به دور از هرگونه بازارگرمی می‌گویم که اولویت اولم برای فوتبال بازی کردن استقلال است. خودتان می‌دانید که این روزها هر بازیکنی در تیم ما سه چهار پیشنهاد دارد ولی من می‌خواهم در صورت توافق در استقلال بمانم. در این سال ها فقط یک بار در استقلال اذیت شدم و آن هم زمانی بود که فتح‌الله‌زاده در تیم ما حضور نداشت. به قولی خاک استقلال را خورده‌ام و می‌خواهم در این تیم بمانم.

 استقلالی که فعلاً در جمع 16 تیم برتر آسیا حضور دارد آیا می‌تواند قهرمان آسیا شود؟

وقتی با همه بازیکنان صحبت می‌کنیم متفق‌القول از حضور در فینال لیگ قهرمانان حرف می‌زنم. وقتی آنها این همه اعتماد به نفس دارند و بزرگ فکر می‌کنند مطمئن باشید قهرمانی دور از دسترس نیست و می‌توانیم به این عنوان دست پیدا کنیم. من از سالی که به استقلال آمدم مدام به دنبال این ستاره سوم می‌دویدم و مدام به فکر این هستم که ستاره سوم را به تور بیندازم. مطمئناً تیم ما تقویت می‌شود و می‌توانیم بهتر از این کار کنیم.

 چگونه است که قلعه‌نویی سومین عنوان قهرمانی را با استقلال کسب کرد؟

او کار کردن با استقلال را بلد است و به قولی می‌داند که چگونه تیم را قهرمان کند.

 اما این روزها قلعه‌نویی طوری صحبت می‌کند که ظاهراً قصد ندارد در استقلال بماند؟

اگر یادتان باشد اول صحبت‌هایم گفتم که مشکلات و دلخوری‌هایی داشتیم. امثال حاشیه‌هایی برایمان به وجود آمد که کار را سخت کرد. فکر می‌کنم قلعه‌نویی از حاشیه‌ها دلخور است و نباید با کسی که این همه جام آورده اینگونه برخورد شود. فکر می‌کنم به او مقداری کم‌لطفی شد و به همین خاطر دل‌آزرده است اما در نهایت او استقلال را دوست دارد و فکر می‌کنم با توجه به اینکه می‌توانیم در جمع 8 تیم آسیا قرار بگیریم او در استقلال می‌ماند.

 این روزها شایعاتی پیرامون حضور بازیکنان استقلال در پرسپولیس شنیده می‌شود،‌فکر می‌کنی بازیکنی از استقلال به پرسپولیس برود؟

الآن دیگر هواداران دید حرفه‌ای دارند و همیشه در این 7-8سالی که در استقلال بودم از این حرف ها شنیده‌ام به غیر از یک مورد که در این چند سال اتفاق افتاده و نیکبخت به پرسپولیس رفته هیچ وقت این اتفاق نیفتاده و آن سال هم من در استقلال نبودم. مطمئن هستم استقلالی‌ها غیرت دارند و با تمام وجودشان به تیمشان فکر می‌کنند و مطرح شدن این صحبت‌ها برای خالی نبودن عریضه است.

Mohsen بازدید : 29 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

هاشم بیک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: من چه در نیم فصل اول و چه در نیم فصل دوم با تمام وجودم برای تیم استقلال بازی کردم ولی متاسفانه یک سری هواداران در مورد من نامهربانی کردند. آنها نمی‌دانستند من دارم با تمام وجود برای تیمم بازی می‌کنم. اما خدا را شکر توانستیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم و آنها را خوشحال کنیم.

بیک‌زاده در خصوص اینکه در ابتدای فصل او و جواد نکونام دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشته‌اند، گفت:‌دقیقا همین طور است؛ من و نکونام سیبل شدیم و هر کسی هر چه می‌خواست به ما گفت. این در حالی بود که ما بازی‌های خوبی انجام دادیم. جا دارد از امیر قلعه‌نویی تشکر کنم که پشت سر ما ایستاد و از ما حمایت کرد. او این روزها را می‌دید و به توانایی‌های ما ایمان داشت. من هم خوشحالم توانستم برای تیمم مثمر ثمر باشم. گل بزنم، گل‌سازی کنم در نهایت قهرمان شدیم. امیر قلعه‌نویی با دید بزرگش این روزها را می‌دید اما بعضی از تماشاگران با ما نامهربانی کردند. اما من این قهرمانی را تقدیم به آنها می‌کنم همان‌هایی که با من نامهربان بودند.

وی افزود: بالاخره هواداران در سرما و گرما به ورزشگاه آمده و دوست دارم تیم نتیجه بگیرد. در این بین اگر فراز و نشیبی به وجود آمد اما باز هم باید احترام هواداران حفظ شود. ما هم امیدواریم بتوانیم با پشت سر گذاشتن الشباب به جمع 8 تیم برتر آسیا دست یابیم و هواداران بیشتر خوشحال شوند.

هافبک تیم استقلال در خصوص آینده این تیم گفت: به نظرم اسکلت تیم باید حفظ شود تا بتوانیم در آسیا هم حرفی برای گفتن داشته باشیم. البته هواداران باید بدانند من و جواد نکونام سختی‌های زیادی را در فصل گذشته متحمل شدیم. شعار روی سکوها، بی‌پولی و در کنار آن نامهربانی‌هایی که انجام شد، اینها موضوعات تلخی بود که در طول فصلی که گذشت با آن گریبانگیر بودم.

بیک‌زاده خاطرنشان کرد: باید بگویم ما در همان نیم فصل اول با کسب 31 امیتاز قهرمان لیگ برتر شدیم آن هم در حالی که فقط 11 بازیکن در تیم وجود داشت. گاها سه دروازه‌بان روی نیمکت قرار می‌دادیم یا 3-4 بازیکن جوان در ترکیب 13-14 نفره تیم قرار می‌گرفتیم. اما با این حال با سختی‌ها و فشردگی‌هایی که داشتیم توانستیم با جمع‌آوری امتیازات لازم در نیم فصل اول خود را به قهرمانی نزدیک کنیم. 

هافبک استقلال ادامه داد: عده‌ای با قصد و غرض می‌خواستند به استقلال ضربه بزنند و در این بین من و جواد نکونام که 8 سال در اسپانیا بازی کرده و کاپیتان تیم ملی است را کوبیدند و به شدت تحت فشار قرار دادند اما ما در نهایت توانستیم شایستگی‌های خود را  نشان دهیم و تیم قهرمان شد و به نظرم این قهرمانی پاداش نامهربانی‌هایی بود که در طول فصل و به خصوص اوایل فصل کشیدیم و آن را خدا به ما داد. باید گفت روسیاهی به ذغال ماند.

بیک‌زاده در خصوص اینکه قراردادش را با تیم استقلال تمدید خواهد کرد،‌ گفت: من برای فصل اینده تصمیمی نگرفته‌ام. باید بگویم من امسال تاکنون 40 درصد از قراردادم را گرفته‌ام و هنوز 60 درصد آن باقی مانده با همه این سختی‌ها هواداران با من بد کردند. اکنون هم هیچی برای تمدید قراردادم مشخص نیست. بازی باقیمانده هم بگذرد و جشن قهرمانی را با هواداران بگیرم و بعد از آن با جمع‌بندی شرایط تصمیم قطعی را خواهم گرفت.

وی افزود: من 4 قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام برتر را به دست آورده‌ام و این طور که می‌گفتند بازیکن ضعیفی نبودم سه سال در تیم استقلال بودم و دو قهرمانی و یک نائب قهرمانی را در زمان صمد مرفاوی به دست آوردم در سپاهان قهرمان لیگ برتر شدم. این خود نشان می‌دهد من بازیکن ضعیفی نبوده و نیستم. فقط می‌توانم بگویم امسال هم با وجود تمام نامهربانی‌هایی که به من شد در آخر فصل ثابت کردم از چه توانایی‌هایی برخوردارم و آنها که باید توانایی‌های من را می‌دیدند.

Mohsen بازدید : 15 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی رحمتی در مورد آمار خوبش در مسابقات امسال گفت: در 43 مسابقه که به میدان رفتم 21 گل خوردم و در 27 مسابقه گلی دریافت نکردم. البته وقتی یک تیم گلی را دریافت نمی‌کند هافبک‌ها،‌مدافعان و همه اعضای تیم در این اتفاق سهیم هستند.

وی در مورد قهرمانی تیم استقلال عنوان کرد: قهرمانی را به هواداران و کلیه اعضای باشگاه تبریک می‌گویم ما با انجام یک کار گروهی به این عنوان دست یافتیم. از قلعه‌نویی، بابازاده، مولایی، مهریزی،‌تدارکات تیم،‌ماساژورها  که خیلی آنها را اذیت کردم تشکر می‌کنم. من همیشه یک جای بدنم مصدوم است و در این بین ماساژورهای تیم و کادر پزشکی خیلی اذیت می‌شوند. همچنین از علی انصاری تشکر ویژه‌ای می‌کنم. قبل از بازی با الهلال خیلی وقت بود پولی نگرفته‌ بودیم که ایشان بعد از عید برخی از مشکلات ما را حل کرد.

رحمتی در مورد شرایط استقلال در فصل جاری عنوان کرد: اول فصل مشکلات زیادی داشتیم و در برخی مقاطع به دلیل مصدومیت بازیکنان با 11 -12 بازیکن در مسابقات حاضر می‌شدیم و سه دروازه‌بان روی نیمکت می‌نشستند. امتیازاتی که در آن مقطع جمع کردیم خیلی به ما کمک کرد و پس از آن در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی به تیم‌مان اضافه شدند که توانستیم نتیجه بگیریم.

وی افزود: در لیگ قهرمانان آسیا در سخت‌ترین گروه قرار داشتیم در ورزشگاه آزادی الهلال تنها یک توپ آورد و به دروازه‌ ما رفت و در عربستان نیز تیم را شکست دادیم. انشاءالله الشباب امارات را نیز در دو دیدار رفت و برگشت شکست خواهیم داد. امیدوارم زحمات تیم‌مان در سال بعد از بین نرود. یک زمان وقتی در سپاهان بودیم با تلاشی که انجام دادیم تیم را به 8 تیم برتر آسیا رساندیم اما با مدیریت جدیدی که آمد کل بازیکنان اصلی از تیم رفتند و با یک اشتباه بچه‌گانه قهرمانی سپاهان از دست رفت.

رحمتی با تاکید بر اینکه باید از استقلال حمایت بیشتری صورت بگیرد، افزود: باید حمایت بیشتری شویم. نمی‌دانم امسال استقلال زیر نظر چه سازمانی قرار دارد. فتح‌الله‌زاده با هیئت مدیره تنها به دنبال حل مشکلات تیم بودند و در پایان نیم فصل اول باور کنید برخی از بازیکنانمان تنها 10 درصد هم دریافت نکرده بودند.

دروازه‌بان استقلال در مورد خداحافظی‌اش از تیم ملی و مصاحبه‌ای که چندی پیش انجام داده و پل‌های پشت سرش را خراب کرد، عنوان کرد: ‌آن مصاحبه را در شرایط خوبی انجام ندادم و با توجه به اینکه در شب عید بودیم و مشکلات زیادی وجود داشت در مورد خیلی از چیزها صحبت کردیم و فقط بحثم تیم ملی نبود. مربی که در منچستر، رئال مادری و پرتغال حضور داشته است مطمئنا فرد باتوانی است به عنوان شاگرد خیلی چیزها از کی‌روش یاد گرفته و او جزء یکی از بهترین‌ مربیانی است که به ایران آمده است. همه هم و غم مردم رفتن به جام جهانی است اگر این اتفاق نیفتد همه لطمه می‌خوریم.

رحمتی در مورد رابطه‌اش با کی‌روش در گذشته اظهار داشت: رابطه من با کی‌روش خوب نبود بلکه بسیار صمیمی بود. قبل از دیدار با کره در جلسه فنی کی‌روش اعلام کرد از لحاظ دروازه هیچ مشکلی ندارم و بگذارید آنها هر چقدر می‌خواهند شوت بزنند. چرا که من بهترین گلر آسیا را در اختیار دارم. اما بعدا صحبت‌هایی شد و اتفاقاتی که افتاد که باعث این مسائل شد. من می‌خواستم با اعلام یک خداحافظی از وجود برخی مسائل مطمئن شوم و بعد از اینکه خداحافظی کردم فورا با این مسئله موافقت کردند. در حالی که رابطه مربی و بازیکن رابطه پدر و پسری است و وقتی پسر می‌گوید من خانه نمی‌آیم پدر نباید به او بگوید در خانه حضور پیدا نکن.

وی افزود: من خداحافظی‌ام را برای این در رسانه مطرح کردم که کی‌روش در ایران حضور نداشت البته خیلی‌ها اعلام کردند که به تیم ملی نمی‌آیند اما با آنها این برخوردی که با من شد صورت نگرفت. خود دانیل داوری در مقطعی اعلام کرد به دلیل انجام بازی در تیم خودش نمی‌تواند در اردوی تیم ملی حاضر شود.

رحمتی در مورد اینکه به نوعی خود او برای تیم ملی ناز کرده است، گفت: در برنامه زنده نود مدیون کل مردم ایران هستم اگر نازی کرده باشم.

دروازه‌بان استقلال در مورد اختلافش با جواد نکونام و اینکه این موضوع آیا باعث شد از تیم ملی کنار بماند، عنوان کرد: جواد نکونام هیچ نقشی نداشت. با جواد دوست صمیمی بودم و 12 سال است که رفاقت دارم. 2-3 ماه بود دیگر کاری به کار هم نداشتیم اما در زمین صحبت می‌کردیم و مثل برادر بودیم.در ترکیه کاپیتان استقلال معلوم شد با پژمان صحبت کردم و قرار شد بازوبند را من ببندم. زمانی که اعلام کردند جواد نکونام به استقلال می‌آید با توجه به اینکه او کاپیتان تیم ملی بود و از مسابقه دوم به ما اضافه شد به جواد گفتم بازوبند را ببندد. همه فکر می‌کردند چون جو خوبی در آن زمان نبود و خیلی‌ها فکر می‌کردند نکونام به جای فرهاد به استقلال آمده است او گفت بازوبند را نمی‌بندد در کل باز هم به او می‌گفتم بازوبند برای شما و خیلی هفته‌ها در مورد این مسئله با او صحبت‌ می‌کردم. تا اینکه مسابقه مقابل گهر دورود فرا رسید اعلام کردم می‌خواهم بازوبند را بدهم جواد نکونام ببندد که امیر قلعه‌نویی گفت در مورد یک تکه پارچه حرف نزنیم و رحمتی خودش بازوبند را می‌بندد. یک یا دو نفر این موضوع را نمی‌دانند چگونه امتحان دادند که باعث شد جو تیم برهم بخورد اما اکنون مشکلی نیست.

رحمتی در مورد مصاحبه‌ اعتراض آمیزش در سال گذشته بعد از بازی مقابل تراکتورسازی و اینکه آیا نسبت به قلعه‌نویی اعتراض داشته، عنوان کرد: نسبت به قلعه‌نویی اعتراضی نکردم و به خود او نیز موضوع را گفتم. علی امیری می‌تواند شهادت بدهد. من منظورم در آن صحبت‌ها قلعه‌نویی نبوده است.

وی در مورد اینکه چرا اعلام کرده کی‌روش باید دستیار مربی ایرانی شود، خاطرنشان کرد: نمی‌گویم چنین صحبتی را نکردم اما حرف‌هایم را از روی عصبانیت زدم. وقتی یک نفر مربی رئال مادرید و منچستر بوده مگر می‌توان گفت او مربی بدی است؟

رحمتی در مورد اینکه آیا دوست دارد به تیم ملی بازگردد،خاطرنشان کرد: تیم ملی را همه دوست دارند و آن متعلق به مهدی رحمتی و کی‌روش نیست بلکه برای مردم است.

دروازه‌بان استقلال در مورد اینکه آیا از کی‌روش عذرخواهی می‌کند، عنوان کرد: کاری انجام ندادم که بخواهم معذرت‌خواهی کنم. من از مردم عذرخواهی می‌کنم به خاطر اینکه چیزی نگفتم که بخواهم از کسی دیگر معذرت خواهی کنم. من آن صحبت‌ها را در عصبانیت بیان کرده بودیم و در همین جا می‌گویم کی‌روش بهترین مربی است که به ایران آمده است. تیم ملی نه برای من است و نه برای کی‌روش و نباید به خاطر اختلاف نظر کوچک تیم ملی را دچار مشکل کنیم.

رحمتی در مورد مصدومیت زیادی که با آن مواجه شده است، عنوان کرد: همیشه دوست دارم بهترین بازی را انجام دهم. دوران فوتبالی بسیار زود تمام می‌شود. انگار همین دیروز بود که مهدوی‌کیا هنگام خداحافظی فرشاد پیوس در زمین قرار گرفت. به همین خاطر ارزش ندارد خودت را به مصدومیت بزنی در خیلی از بازی‌ها با وجود درد فراوان در میدان حاضر شدم و این موضوع را مربیانی که با آنها کار کرده‌ام تائید می‌کنند.

رحمتی در مورد پنالتی که مقابل سپاهان از دست داد،‌عنوان کرد:‌ وقتی پنالتی را خراب کردم و ضربه بعدی را گرفتم آن اتفاق به اندازه یک قهرمانی برایم ارزش داشت و همینکه باخت تیم روی سر من ریخته نشد، خیلی خوشحال شدم.

Mohsen بازدید : 18 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پایــــــکوبی در اهواز

هواداران استقلال پس از مسجل شدن قهرمانی در اهواز به پایکوبی مشغولند.از گذشته اهواز به شهر آبی ها معروف بوده و حتی امیر قلعه نوعی در کنفرانس مطبوعاتی ، اهواز را خانه ی آبی ها دانسته و این شهر به رنگ آبی در آمده است.

بسیاری از طرفداران آبی ها از شهرهای دور ونزدیک به مانند ماهشهر ، شادگان ، هندیجان ، درفول و اندیمشک و... برای تشویق به اهواز آمده بودند

فـــــــرهاد : منتظر 100 هزار استقلالی هستیــــم

فرهاد مجیدی در حالی که در اتوبوس استقلالی‌ها مشغول پاسخ دادن به ابراز علاقه‌ی هواداران پرشور استقلال در اهواز بود، در مصاحبه‌ای کوتاه گفت :

امروز یک استقبال کم‌نظیر از هواداران پرشور هواداران استقلال در اهواز دیدم و تاکنون در طول دوران حرفه‌ای خود این گونه استقبالی را ندیده بودم. اهوازی‌ها برای ما سنگ تمام گذاشتند.

امیدوارم روز جمعه نیز 100 هزار تماشاگر پرشور را در ورزشگاه آزادی ببینم و در حضور این هواداران که نماینده‌ی میلیون‌ها هواداری که جای آن‌ها در ورزشگاه آزادی نخواهد بود، جشن قهرمانی باشکوهی را برگزار کنیم.

امروز مجیدی پایه‌گذار تک گل استقلال برابر فولاد خوزستان بود و او بود که پنالتی را از مهدی امیرآبادی گرفت و شاید باید مجیدی را بهترین خرید نیم‌فصل استقلال بدانیم که بازی‌های تاثیرگذاری را برای قلعه‌نوئی انجام داد.

Mohsen بازدید : 18 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اولین نفرم که تمدید می کنم

خبرگزاری فارس: عمران‌زاده: اولین نفری هستم که با استقلال تمدید می‌کنم

حنیف عمران‌زاده پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر، گفت: بازی خیلی خوبی بود خدا را شکر می‌کنم که با این پیروزی گام بزرگی برداشتیم. با حمایت هواداران 3 امتیاز حساس را گرفتیم.

وی درباره شایعه حضورش در پرسپولیس، اظهار داشت: می‌خواستم خودشان را ببینم! کسی دلش می‌آید این هواداران را رها کند؟ من اولین نفری هستم که با استقلال تمدید می‌کنم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برای آسیا نیاز به استراحت داریم / فصل بعد هم می مانم

خبرگزاری فارس: حیدری: برای لیگ قهرمانان آسیا نیاز به استراحت داریم

خسرو حیدری پس از پیروزی یک بر صفر برابر فولاد و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بسیار خوشحالم که توانستیم پیش از بازی آخر 3 امتیاز را کسب و قهرمانی خود را مسجل کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان برای لیگ قهرمانان آسیا نیاز به استراحت دارند و با این شرایط می توانند کمی استراحت کنند.


حیدری گفت: این قهرمانی را تبریک می‌گویم و باید اعلام کنم که فصل آینده هم در استقلال می‌مانم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تقدیم به تمام استقلالی ها

خبرگزاری فارس: برهانی: خدا را شکر می‌کنم/ این قهرمانی را به تمام استقلالی‌ها تقدیم می‌کنم

آرش برهانی پس از پیروزی یک بر صفر برابر فولاد خوزستان و قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: بسیار خوشحالم که پس از فراز و نشیب‌های زیادی که در لیگ برتر داشتیم توانستیم به عنوان قهرمانی برسیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم و این قهرمانی را به تمام استقلالی‌های ایران تقدیم می‌کنم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

همه آرزویم قهرمانی با استقلال بود

خبرگزاری فارس: نکونام:‌همه آرزویم رسیدن به قهرمانی با استقلال بود

جواد نکونام پس از پیروزی یک بر صفر برابر استقلال در لیگ برتر گفت: خدا را شکر که قهرمان شدیم و توانستیم نتایج همه تلاش‌هایمان را بگیریم. همه آرزوی قهرمانی با استقلال بود که به آن رسیدم و از مردم و هواداران تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: مهم این بود که یک تیم باشیم و بعد از اتفاقاتی که افتاد به قهرمانی رسیدیم و نشان دادیم که برای رسیدن به هدف‌مان تلاش کردیم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

قهرمانی را تبریک می گویم / فصل بعد هم میمانم

خبرگزاری فارس: بائو: فصل بعد هم در استقلال می‌مانم

 

میثم بائو پس از پیروزی یک بر صفر برابر فولاد خوزستان و قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: این قهرمانی را به تمام آبی‌پوشان تبریک می‌گویم.
وی ادامه داد: با شرایطی که دارم فصل آینده هم در استقلال خواهم ماند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

5 میلیون به بازیکنان پاداش می دهم

خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده: به بازیکنان ۵ میلیون پاداش می‌دهم/هرچه داریم از امامزاده صالح است

علی فتح‌الله‌زاده پس از پیروزی یک بر صفر برابر فولاد و قهرمانی زودهنگام استقلال در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر می‌کنم که قهرمان شدیم هرچه داریم از امام‌زاده صالح تهران است این را همه بدانند.

وی در مورد پاداش این پیروزی گفت: برای این بازی نفری 5 میلیون تومان به بازیکنان پاداش می‌دهم.

هواداران استقلال در اهواز سرود قهرمانی سر دادند و افراد زیادی به زمین چمن ریختند تا قهرمانی استقلال را جشن بگیرند

علی فتح‌الله‌زاده پس از قهرمانی استقلال و پیروزی یک بر صفر برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ هوشمندانه بازی کردن خودش نوعی بازی است.

 

وی افزود: اینکه 40 دقیقه تحت فشار در خانه حریف بازی و آن را اداره کنیم هنر است. به قلعه‌نویی، بازیکنان باغیرت و هواداران خونگرم استقلال این برد و قهرمانی را تبریک می‌گویم.

مدیرعامل استقلال در مورد قهرمانی این تیم در خوزستان گفت: خوزستان پایتخت فوتبال ایران و پایتخت هواداران استقلال است.

* قلعه نویی : خدا را شکر می کنم / از مردم خوزستان تشکر میکنم , اهواز شهر دوم استقلال است

 

Mohsen بازدید : 10 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در ادامه هفته سی و سوم لیگ برتر تیم فولاد خوزستان از ساعت 18 در ورزشگاه تختی اهواز و در حضور 15 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف تیم استقلال رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید تا آبی پوشان پایتخت یک هفته قبل از پایان مسابقات قهرمان لیگ شوند.

جواد نکونام در دقیقه 20 از روی نقطه پنالتی برای استقلال گلزنی کرد.

مهدی نوری در دقیقه 30 ضربه پنالتی فولاد را از دست داد. ضربه این بازیکن به بیرون از دروازه زده شد.

محسن ترکی به ایوب کلانتری،عبدالله کرمی و آرش افشین از فولاد  و مهدی رحمتی و جواد نکونام از استقلال کارت زرد نشان داد.

با این برد استقلال 67 امتیازی و قهرمان شد.این سومین قهرمانی استقلال در لیگ برتر است. پیش از این آبی‌پوشان در فصل‌های 84-85 و 87-88 به مقام قهرمانی در لیگ برتر رسیده بودند. هر سه قهرمانی استقلال با سرمربیگری قلعه‌نویی به دست آمده است.

امیر قلعه  نویی پیش از این گفته بود با قهرمانی در اهواز در این شهر نماز شکر را برپا می کند.

فولاد خوزستان 55 امتیازی هم در رده چهارم  باقی‌ ماند.

 

ترکیب فولاد خوزستان:

ارشاد یوسفی، عبدالله کرمی( از دقیقه 66 ایوب والی)، مهرداد جماعتی، مهدی امیرآبادی، مهدی نوری، شهاب کرمی( از دقیقه 59 سروش رفیعی)، ایوب کلانتری( از دقیقه 80 اسماعیل شریفات)، بختیار رحمانی، لوسیانو پریه‌را، آرش افشین و لندرو پادووانی.

سرمربی: حسین فرکی

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، علی حمودی، حنیف عمران‌‌زاده،‌خسرو حیدری، پژمان منتظری، جواد نکونام، هاشم بیک‌زاده، ساموئل( از دقیقه 72 آرش برهانی)، مجتبی جباری، سیاوش اکبرپور (89- حسن اشجاری)و فرهاد مجیدی( از دقیقه 64 فرزاد حاتمی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

* امیرآبادی که روی مجیدی خطا کرد و ترکی اعلام پنالتی کرد پس از این تصمیم داور به سمت نمیکت تیمش رفت و قسم خورد که خطا نکرده است.

* در دقیقه 23 امیر قلعه‌نویی از فرزاد حاتمی، مهاجم تیمش خواست تا از روی نیمکت ذخیره‌ها بلند شود خودش را گرم کند.

* نکونام پس از به ثمر رساندن تک گل استقلال از روی نقطه پنالتی به سمت نیمکت تیمش رفت و عباس محمدرضایی را در آغوش گرفت.

* زمانی که ترکی برای فولادی‌ها اعلام پنالتی کرد و به سید مهدی رحمتی کارت زرد نشان داد، امیرآبادی به سمت نیمکت تیمش رفت و گفت: حق به حق‌دار رسید! ( آره رسید ! )

* قلعه‌نویی ضربه پنالتی فولادی‌ها را تماشا نکرد و پس از هدر رفتن این ضربه خوشحال شد.

* شهبازی، مسئول برگزاری مسابقه به نیمکت استقلالی‌ها ایراد گرفت و گفت که دو نفر روی نیمکت زیادی هستند؛ ستار همدانی و ایمان عالمی، مربیان استقلال از روی نیمکت بلند شدند و به جایگاه خبرنگاران رفتند

* سر سیاوش اکبرپور مهاجم استقلال در اواخر نیمه اول شکست

مـــــــــبارک همــــــــــتون ...

 

استقلالِ استقلالِ 2 تا ســـتاره داره ** دوسش دارم عـــاشقشم , آخر عشق و حــــــــاله

Mohsen بازدید : 13 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با فولاد از ساعت 19 امروز در ورزشگاه الغدیر شهر اهواز برگزار شد. با وجود آنکه قرار بود محل تمرین آبی‌پوشان لو نرود تا آنها در سکوت تمرین کنند اما نزدیک به 300 طرفدار خوزستانی این تیم در ورزشگاه حضور پیدا کردند که با وساطت قلعه‌نویی مجوز حضور در تمرین را پیدا کردند.

* در ابتدای تمرین کودک 3 ساله‌ای به محل تمرین آمد که با تعجب بازیکنان او را نگاه می‌کردند. بازیکنان استقلال از وی نامش را پرسیدند که وی پاسخ داد «من لیونل مسی هستم!» وی در حالی که با توپ بازی می‌کرد برای دقایقی نظم تمرین را بر هم ریخت.

* محور اصلی تمرین آبی‌پوشان کارهای هوازی بود که بازیکنان نزدیک به 50 دقیقه آن را پشت سر گذاشتند. قلعه‌نویی نیز در مقاطعی در کنار دیگر بازیکنان پا به توپ شد.

* جی لوید ساموئل که شایعاتی پیرامون مصدومیت وی شنیده می‌شد امروز بدون مشکل در کنار استقلالی‌ها تمرین کرد.

*قرار است امیر قلعه‌نویی امشب بعد از صرف شام راهی شلمچه شود و علی فتح‌الله‌زاده فردا در اردوی آبی‌پوشان در اهواز حاضر خواهد شد.

 محسن :  فردا ساعت  11 میرم  استادیوم بعد بازی میام  پست میذارم به امید قهرمانی اس اس

Mohsen بازدید : 15 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

استقبال هزار نفری از آبی پوشان / حبس در فرودگاه !

اعضای تیم استقلال که با تاخیر یکی دو ساعته به سمت اهواز پرواز کردند اکنون در فرودگاه اهواز هستند.

به دلیل استقبال هزار نفری هواداران این تیم در فرودگاه اعضای تیم در سالن فرودگاه حبس شده اند تا اطراف فرودگاه خلوت شود و بتوانند به هتل پارس محل اقامت خود بروند.

در این بین امیرقلعه نویی و سررشته داری مدیر روابط عمومی استقلال برای اینکه خود را به موقع به نشست خبری برسانند با ماشین شخصی راهی محل نشست شدند.

Mohsen بازدید : 12 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

کمیته انضباطی در خصوص شکایت باشگاه سپاهان از باشگاه استقلال با ادعای اینکه حضور فرهاد مجیدی بازیکن باشگاه استقلال در بازی روز دوشنبه 26 فروردین 92 غیرقانونی است، رای خود را صادر کرد.

کمیته انضباطی پس از شکایت سپاهان و با توجه به مفاد شکایت باشگاه و مدارک ادعایی غیرموثر، باشگاه ورزشی سپاهان و اینکه بر اساس اعلام رسمی سازمان لیگ برتر، فرهاد مجیدی به طور قانونی و موجه ( ودر مهلت قانونی نقل و انتقالات نیم فصل) به جای رودریگو توزی به تیم استقلال پیوسته است و نظر به اینکه رودریگو توزی هم  به همراه چند بازیکن خارجی باشگاه های ذوب آهن اصفهان، تراکتورسازی تبریز و استقلال با حکم قانونی از لیست استقلال خارج شده است.

لذا کمیته انضباطی شکایت باشگاه سپاهان را وارد ندانسته و با استناد به بند یک ماده 8 آیین نامه انضباطی حکم بر رد شکایت باشگاه سپاهان را صادر می کند. این رای با توجه به بند یک ماده 15 آیین نامه قطعی است

الان قیافه خوروش رو تصور می کنم یاد اون شکلک خنده میوفتم که خودشو میکوبه به در و دیوار !!!

* پخش بازی استقلال - فولاد از شبکه 2 قطعی شد

Mohsen بازدید : 10 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال استقلال، آخرین تمرین سنگین خود را قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان از ساعت 17:30 امروز در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی پیگیری کرد.

اتفاق جالب حضور مهدی هاشمی نسب مدافع دهه 70 و 80 تیم‌های استقلال و پرسپولیس در تمرین امروز آبی‌پوشان بود که وی با امیر قلعه‌نویی خوش و بش کرده و در حضور سرمربی استقلال با سیروس دین‌محمدی همبازی خود صحبت کرد. علاوه بر هاشمی‌نسب، شاهرخ بیانی، دین‌محمدی و دکتر نوروزی در محل تمرین حاضر بودند.

* امیر حسین صادقی و مجتبی جباری غایبان  تمرین امروز تیمشان محسوب می‌شدند.

* حضور 100 نفر از طرفداران استقلال از نزدیک برنامه‌های تاکتیکی تیمشان را نظاره کردند. جالب این جا بود که آنها با پخش کردن شیرینی پیشاپیش قهرمانی تیمشان را به یکدیگر تبریک می‌گفتند.

* در ابتدای تمرین سرمربی تیم استقلال حدود 5 دقیقه با شاگردانش صحبت کرد. وی در خصوص بازی روز یکشنبه و اهمیت این مسابقه توضیحاتی را به بازیکنان ارائه کرد.

* بازیکنان در ابتدا در گروه‌های چند نفره به کارهای ترکیبی و کار با توپ پرداختند و سپس تمرینات مفرح را پشت سر گذاشتند. حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، جواد نکونام، هاشم بیک‌زاده و خسرو حیدری 5 بازیکنی بودند که زیر نظر مربی بدنساز استقلال تمرین کردند.

تیم فوتبال استقلال ساعت 10:40 فردا تهران را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد و این تیم آخرین تمرینش را در یکی از زمین‌های اهواز برگزار می‌کند.


اعتراض ها جواب داد / بازی استقلال از شبکه 2 پخش می شود

همزمانی دو مسابقه حساس فولاد _استقلال در لیگ برتر و پرسپولیس_سپاهان در جام حذفی در روز یکشنبه باعث شده است تا مدیران ورزش سیما به فکر پوشش مناسب این دو مسابقه باشند.

بر این اساس و مطابق آخرین اخبار،قرار است بازی فولاد مقابل استقلال از شبکه دوم سیما و مسابقه پرسپولیس با سپاهان در فینال جام حذفی از شبکه سوم سیما به روی آنتن برود.

قرار است در جلسه روز شنبه شورای هماهنگی سازمان صدا و سیما وضعیت نهایی پخش مسابقات روز یکشنبه مشخص شود.

پیش از این اعلام شده بود که بازی فولاد_استقلال از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد که این مساله با اعتراض شدید باشگاه استقلال روبرو شده بود.


استقلال پرتماشاگر ترین تیم در لیگ قهرمانان

مجموع تماشاگران این مسابقات تاکنون یک میلیون و 284 هزار و 879 نفر بوده که میانگین تماشاگر هر بازی 12 هزار و 979 نفر می شود. 274805 نفر از این تماشاگران ایرانی بوده اند که برای بازی های چهار تیم صبا، سپاهان، استقلال و تراکتورسازی به ورزشگاه ها رفته اند، در واقع حدود 21 درصد تماشاگران این مسابقات متعلق به چهار تیم ایرانی بوده اند. البته صبا فقط در یک بازی این فصل حاضر بوده است.

بازی استقلال و الهلال در هفه چهارم با 80300 نفر، پرتماشاگرترین بازی این فصل بوده است.رتبه اول جدول پرتماشاگرترین تیم این فصل هم به استقلال رسید که در سه بازی 129960 نفر تماشاگر داشته که میانگین 43320 نفر در هر بازی را شامل می شود. تراکتورسازی با میانگین 40756 نفر در رتبه دوم قرار دارد و چهار تیم چینی در رتبه های سوم تا ششم قرار دارند. میانگین تماشاگران سپاهان نیز 6552 نفر بوده است.

Mohsen بازدید : 12 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رخورد فدراسیون با رحمتی دور از انصاف است / جواد و سید آشتی کردند

خبرگزاری فارس: ماجدی: رحمتی و نکونام آشتی کردند/امیدواریم پرسپولیسی‌ها نتایج خوبی بگیرند

میرشاد ماجدی در مورد جریمه مهدی رحمتی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اینکه کمیته انضباطی جریمه مالی می کند بحثی نیست ولی بعد اینکه رحمتی را از تیم ملی کنار گذاشتند که این خواسته کی‌روش بود نباید دیگر این بازیکن را تحت فشار بگذاریم. آن هم در شرایطی که استقلال در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار دارد و در لیگ قهرمانان آسیا از مرحله اول صعود کرده ایم.

وی افزود: این بازیکن و امثال او نیاز به حمایت دارند. رحمتی همان بازیکنی است که بارها دروازه این تیم ملی و استقلال را نجات داده است. این مدل رفتار کم لطفی به رحمتی است. درست است که او مصاحبه ای انجام داده و تندروی کرده اما اینکه بلافاصله او را جریمه کنیم دور از انصاف است. ما باید بازیکنانی را افتخارآفرینی کرده اند حمایت کنیم. اکنون طوری برخورد می کنیم که انگار در این فوتبال کاره‌ای نبوده است. این روش دستمزد شایسته ای به زحمات رحمتی نیست.

ماجدی در ارتباط با آشتی جواد نکونام و رحمتی در امارات عنوان کرد: بله این اتفاق رخ داده است. این بحث ها درون خانوادگی است. دو برادر هم ممکن است با هم به اختلاف بخورند. این اختلافات نباید به بیرون درز پیدا می کرد و برای برطرف شدن آن به زمان نیاز است. خوشحالیم که این اتفاق خوب رخ داد. در هر صورت ما هنوز هم معتقدیم که فدراسیون می توانست رای علیه رحمتی را بعد از بازی های لیگ اعلام کند. بحث ۳ میلیون تومان نیست. این کارها بازیکنان را آزرده خاطر می کند.

سرپرست آبی پوشان در ارتباط با اینکه گفته می شود فرهاد مجیدی برای بازی با الشباب نمی خواهد به امارات برود، گفت: چنین چیزی نیست. فرهاد اتفاقا وقتی متوجه شد باید با الشباب بازی کنیم می گفت خوب است که به امارات می رویم. این خبر از شایعه خنده دارتر است. دیروز بعد از تمرین من با او دقایقی هم صحبت کردم

ماجدی در پایان در مورد دیدار پرسپولیس و سپاهان در فینال جام حذفی اظهار داشت: ما هم خیلی علاقه به پرسپولیسی ها داریم و امیدواریم که آنها نتایج خوبی بگیرند


برای بازی با فولاد مصدوم نداریم

دکتر امین نوروزی درباره وضعیت مصدومیت آرش برهانی اظهار داشت:برهانی شرایط خوبی دارد ولی به دلیل فشاری که در بازی العین وجود داشت،ترجیح دادیم او روز پنجشنبه در تمرین به خود فشار نیاورد.

وی درباره این شایعه که گفته می شود ساموئل مصدوم شده است عنوان کرد:ساموئل مصدوم نیست و اینکه در بازی مقابل العین به میدان نرفت با نظر کادر فنی و اینکه برای مسابقات آتی خسته نشود صورت گرفت.

دکتر نوروزی تاکید کرد:خوشبختانه برای بازی فولاد،استقلال بازیکن مصدوم ندارد و همه بازیکنان مهیای حضور در این مسابقه هستند

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

گرمیداشت یاد ناصرخان در AFC

پس از آغاز مراسم کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور و سخنرانی مقامات AFC، رئیس جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا، از حاضرین خواست تا برای گرامیداشت نام و یاد اسطوره های فوتبال آسیا که اکنون در قید حیات نیستند، یک دقیقه سکوت کنند.

بر این اساس، مسئولان برگزاری مراسم با پخش تصاویر و نام اسطوره های فقید فوتبال آسیا، نام و یاد آنها را گرامی داشتند که در میان این تصاویر، چهره و نام ناصر حجازی، دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایران و بابک معصومی دیده می شد.

Mohsen بازدید : 13 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجید صالح در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال درباره دیدار مقابل فولاد عنوان کرد: در ابتدا باید بگویم صعودمان از گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد و کار بزرگی انجام دادیم و از روز گذشته که وارد ایران شدیم حال و هوای آسیا را فراموش کردیم و باید وارد لیگ داخلی شویم.

وی ادامه داد: ما دو بازی حساس در لیگ برتر داریم. به نظرم با برد مقابل فولاد همه چیز تمام می‌شود. ما دو بازی دیگر در لیگ برتر داریم، فولاد در آزادی ما را شکست داده و تیم خوب و با انگیزه‌ای است و پتانسیل لازم را دارد.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند، پس از اینکه در لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم انگیزه بازیکنان نیز زیاد شد. البته هنوز یک بازی مهم باقی مانده که حداقل کار را برای این مجموعه تمام نکرده است و باید در این دیدار به برتری برسیم و به جمع 8 تیم راه یابیم.

صالح یاد آور شد: تمام زحمات یک ساله ما بستگی به دو بازی اخیر دارد، بازیکنان چند روز ریکاوری می‌کنند و از تاکتیک‌های سبک از لحاظ جسمی و روانی انجام خواهند داد.

وی درباره مصدومان و محرومان استقلال برای دیدار مقابل فولاد گفت: طبق گفته ماجدی، امیر حسین صادقی را به علت سه اخطاره بودن در اختیار نداریم و سایر نفرات با تیم خواهند بود. به ساموئل هم در بازی مقابل العین استراحت دادیم و بازیکنان جایگزین توانستند به خوبی ظاهر شوند.

Mohsen بازدید : 14 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، میثم بائو در حاشیه تمرین استقلال برای بازی با فولاد خوزستان گفت: این بازی فینال است، امیدوارم سه امتیاز این مسابقه را بگیریم تا کار به بازی آخر نکشد. اگر شرایط آب و هوایی اذیت‌مان نکند می‌توانیم سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره تیم فولاد اظهار داشت: فولاد تیم خوبی است، فرکی نشان داده مربی فنی است و هرجا می‌رود تیم‌هایش نتیجه می‌گیرد. فولاد در ضدحمله‌ها خوب عمل می‌کند.

بازیکن تیم استقلال درباره عدم بازی در نیم‌فصل دوم عنوان کرد: ناراحت هستم. ما پول حرفه‌ای نمی‌گیریم اما باشگاه استقلال است و با توجه به اینکه نتیجه می‌گیرد مجبوریم تحمل کنیم. من هم تمریناتم را ادامه می‌دهم.

بائو در پاسخ به این سؤال که برنامه‌ات برای فصل بعد چیست؟ تصریح کرد: در نیم‌فصل اول بازی کردم و بازیکن مثمرثمری بودم. اما در نیم‌فصل دوم به من بازی ندادند تا ببینم به چه صورت هستم و بفهمم مشکلم چیست. برای فصل بعد باید خودم را بسنجم، هنوز سه بازی مانده و باید شرایط را ببینیم.

Mohsen بازدید : 15 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیاوش اکبرپور درتمرین استقلال در خصوص دیدار مقابل فولاد عنوان کرد: خدا را شکر پس از برد مقابل العین شرایط خوبی داریم، فکر می‌کنم مقابل یکی از بهترین تیم‌های امارات بازی کردیم و توانستیم انها را شکست دهیم. هم اکنون شرایط خوبی داریم.

وی افزود: به نظرم دیدار مقابل فولاد آخرین بازی ما است و تمام بازیکنان با این فکر به میدان می‌روند که فولاد آخرین بازی لیگ است و ما فقط همین یک بازی را تا قهرمانی داریم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: فولاد هم تیم خوبی دارد و فرکی توانسته بازیکنان خوبی را در این تیم جمع کند. البته برای استقلال فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی کند. ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم برایمان فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم.

Mohsen بازدید : 19 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ ایمان موسوی در حاشیه تمرین استقلال در رابطه با دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت: شرایط سختی است و ما نیاز به برد داریم. استقلال هم شرایط خوبی دارد. 

وی درباره تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: تیم‌های فرکی همیشه خطرناک بوده‌اند. امسال هم فولاد یکی از تیم‌های خوب است. بازیکنان ما هم آمادگی لازم را برای مسابقه دارند.

موسوی در پایان گفت: من به دلیل اخراج در دیدار با فولاد حضور نخواهم داشت.

Mohsen بازدید : 18 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

*از جشن تولد تو در اردوی استقلال شروع کنیم.

درواقع جشن کوچک و درون‌تیمی بود و باید از مربیان و بازیکنان تشکر کنم. البته مهدی رحمتی لطف کرد و کیک گرفت تا برای من و مربی‌اش آقای بابازاده سنگ تمام بگذارد.

*کادو هم گرفتید؟

شب بازی بود که امکانش نبود بچه‌ها بروند کادو بخرند ولی منتظرم سر اولین تمرین کادوهایم را بگیرم. البته از آقای فتح‌ا...زاده می‌خواهم چک بانکی کادو بدهد.

*از قلعه‌نویی چه انتظاری داری؟

هرچه بگیرد، خوشحالم می‌کند. فکر کنم یکی از دلایلی که امیرخان مانده دبی، گرفتن یک کادوی خوب برای من باشد! آقافرهاد احتمالاً برایم ادکلن بگیرد چون خیلی خوش‌سلیقه است و آقامجتبی هم یک گوشی جدید به من هدیه می‌دهد و پیشاپیش از آنها تشکر می‌کنم. (باخنده)

*سر بازی استقلال و العین چرا با بازیکن آنها دعوایت شد؟

برخوردشان با فرهاد مجیدی درست نبود. هر توپی می‌آمد، بازیکن ما را می‌زدند و به جای عذرخواهی، توهین می‌کردند. یک لحظه رگ غیرتم زد بالا و برایشان قاطی کردم.

*در آن صحنه تلویزیون صورت تو را نشان می‌داد که به بازیکن العین مدام می‌گفتی خفه شو!
آره!

*مگر معنی خفه شو را می‌فهمید؟

قبلش یک حرف‌هایی را به زبان مادری‌اش به او گفتم که داور نزدیک شد و دیدم اگر بگویم شات‌آپ، احتمال دارد اخراج شوم و از طرفی نمی‌توانستم مقابل حرف‌های او سکوت کنم و به فارسی گفتم خفه شو تا به قول معروف غمباد نگیرم!

*به نظر می‌رسید بازیکن العین به تو می‌گفت آخر بازی می‌بینمت.

به یکی از بچه‌ها که زبانش کامل است، گفتم به این باقالی بگو تو خواب مرا هم ببینی، شکوفه می‌زنی. بعد می‌خواهی با من دعوا کنی؟! قیافه‌اش مثل بقیه پول ماست بود و در ورزشگاه خودشان قلدربازی درمی‌آورد. البته من خودم قیافه قابل تعریفی ندارم! خلاصه تمام شد و رفت و از هموطنان به خاطر اسائه ادب عذرخواهی می‌کنم!

*اما حقیقتاً العین تیم خوبی بود.

قبول دارم، تیم‌شان بازیکنان گرانقیمتی داشت و می‌دانست اگر به پیروزی نرسد، از دور مسابقات حذف می‌شود و هرچه در چنته داشت، گذاشت تا برنده شود اما استقلال با داشتن «سید دست‌طلایی» خیالش راحت بود گل نمی‌خورد و گل پیروزی‌مان هم دو بار پخش شد (منظور حنیف تکرار پنالتی نکونام است) تا حرف وحدیثی باقی نماند. رحتمی نیازی به تعریف من ندارد ولی انصافاً محشر بود و حیف است تیم ‌ملی در این برهه حساس او را نداشته باشد.

*خودش کناره‌گیری کرده است.

من نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم اما به عنوان هم‌تیمی و هم‌اتاقی رحمتی، یکسری مسائل را می‌دانم و به او حق می‌دهم. به هر حال رحمتی همیشه دوست دارد در تیم ‌ملی بازی کند ولی باید یک جلسه بگذارند و خودشان حرف‌هایشان را بزنند تا سوءتفاهمات برطرف شود.

*مصاحبه علی پروین را با برنامه 90 دیدی؟

ما اردو بودیم ولی شنیدم آقای پروین گفته قلعه‌نویی، حنیف را می‌برد خط حمله تا از قد و قامت او استفاده کند. از اینکه این اسطوره در مورد من صحبت کرده، خیلی خوشحالم و باعث افتخار است علی پروین درباره حنیف حتی چند کلمه نظر بدهد.

*حالا فکر می‌کنی تو بیشتر از هواپیما می‌ترسی یا علی پروین؟

من بعضی وقت‌ها می‌ترسم، وقتی از عربستان برمی‌گشتیم، یک ساعتی را در عالم برزخ بودم

Mohsen بازدید : 9 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

الشباب دوبی موفق شد میزبان خود پاختاکور را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

اهمیت این گروه از آن جهت بود که تیم دوم این گروه حریف استقلال ایران در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌شد.

بدین ترتیب و با توجه به نتایج به دست آمده تیم فوتبال لخویا با کسب 11 امتیاز صدرنشین گروه دوم شد و الشباب نیز با توجه به برد امشب با 9 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و حریف استقلال شد

دیگه بهتر از این نمی شد ! تیمیه که پرسپولیس 6 تا بهش زد ! صبا هم توی پلی آف با بدشانسی بهش باخت...

فاصله ش هم با ایران کمه بچه ها خسته نمیشن

Mohsen بازدید : 13 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تـــیتــر روزنامـــه هـــای ورزشـــی

- صعودی شیرین تر از عسل / خلیج فارس آبــی تر از همیـــشه

- استــقلال آقای گروه مـــرگ

- نــــمایش اقــتدار

- رحمتـــی در حد تیم مــلی

- تـــاج ســـر عربهـــا

- اســتقلال در گروه مــرگ همه را کـــشت

- یک ایران و یک استقلال / صعودی به وســـعت خلیج آبــی فارس


 

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 37
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 37
  • بازدید ماه : 37
  • بازدید سال : 210
  • بازدید کلی : 12,323