loading...
استقلال همیشه قهرمان
Mohsen بازدید : 11 جمعه 27 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

فکر می‌کردید با 4 گل برنده بازی باشید؟

خدا را شکر که بازی خیلی خوبی انجام دادیم و فکر می‌کنم این 4 گل نتیجه یک سال زحمت ما بود از این بابت خیلی خوشحال هستم و امیدوارم در بازی برگشت نیز حریف را شکست دهیم.

خیلی‌ها می‌گویند صعود استقلال قطعی شده است تو چه نظری داری؟

به نظر من هنوز هیچ چیز تمام نشده و صعود ما قطعی نیست ما باید در بازی برگشت هوشمندانه عمل کنیم و بازی را کنترل کنیم.

حالا که در آستانه حضور در جمع 8 تیم هستید فکر می‌کنید با همه مشکلاتی که استقلال دارد این تیم می‌تواند قهرمان آسیا شود؟

هر موقع یک چیز را مدام تکرار کرده‌ایم کار خراب شده است.تیم ما بعد از قهرمانی در لیگ برتر شخصیت خوبی پیدا کرده ولی باید قبول کنیم که از لحاظ ساختاری و مسائل مالی مشکل داریم. اولا باید ببینیم که آیا سال بعد کدام یک از این بازیکنان از تیم جدا می‌شوند هنوز چیزی معلوم نیست. اما انصافا خیلی حیف است که تا اینجا بالا آمده‌ایم و همه چیز خراب شود. استقلال در این چند سال تا به حال چنین نتایجی نگرفته و فکر می‌کنم مسئولان باید دیدشان نسبت به این تیم ملی باشد و از حالا باید به مسابقات شهریور ماه فکر کنند.

 به نظر تو داستان مار و پله که قلعه‌نویی به آن اشاره می‌کرد در اینجا وجود دارد.

سال 88 قلعه‌نویی با استقلال قهرمان شد و به خاطر مشکلات از تیم رفت دوباره با سپاهان قهرمان ایران شد و به جمع 8 تیم برتر آسیا رفت که آنجا هم آن اتفاقات افتاد و از سپاهان جدا شد شاید اگر قلعه‌نویی بود رحمتی در سپاهان می‌ماند و تغییرات در این تیم به وجود نمی‌آمد و آن اتفاقات هم نمی‌افتاد اما بعضی وقت‌ها که فکر می‌کنم به این نتیجه می‌رسم که شاید مسئولان نمی خواهند استقلال قهرمان آسیا شود یادمان باشد این تیم باید تقویت شود هر چند قبول دارم که داستان مار و پله در ایران وجود دارد.

 شرایط خودت برای فصل بعد چطور است؟

من بعد از بازی برگشت قراردادی با استقلال ندارم اما با این شرایط که فقط 40 درصد پول گرفته‌ام کار خیلی سخت است. هر بازیکنی بیشتر گرفته نوش جانش باشد اما امسال در تزریق پول بی‌عدالتی وجود داشت و من جزو حداقل دریافتی‌ها بودم.

 این را مطمئنی؟

مطمئن هستم و نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد اما من فقط 40 درصد پول گرفتم و عده‌ای از بازیکنان دریافتی بیشتری داشتند.

 از کی به اردوی تیم ملی اضافه می‌شوی؟

از سوم خرداد در تمرینات حاضر خواهم شد و امیدوارم با نتایج  خوب تیم ملی ما راهی جام جهانی شود.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 55
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 229
  • بازدید کلی : 12,342