loading...
استقلال همیشه قهرمان
Mohsen بازدید : 10 شنبه 28 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

چطور شد آن حرکت را انجام دادی؟

امروز دوست و دشمنم را خوب شناختم. اول از همه بگویم که اهل چاپلوسی و این مسائل نیستم اما دوستان که انتقاد می‌کنند یک لحظه خودشان را جای من می‌گذاشتند. از دقیقه 1 بازی و حتی قبل از آنکه گرم کنیم با زبان فارسی به ما فحش می‌دادند و آخر هم با به رخ کشیدن جمله خلیج عربی من را تحریک کردند.  من هم واکنش نشان دادم و حتی به یکی از لیدر‌هایمان گفتم آنقدر خلیج فارس را صدا کنید تا گوششان کر شود اما یک چیز دیگر برایم جالب است.

چه چیزی؟

امروز دیدم هر شخصیتی در مورد کار من اظهار‌نظر می‌کند. همین حالا می‌گویم کار من درست نبود اما اگر 10 بار دیگر هم توهین کنند جوابشان را می‌دهم. فقط مدیرعامل، مربی و خودم می‌توانم در این مورد اظهار‌نظر کنم و خواهش می‌کنم دوستان دیگر در سمت‌های مختلف در خصوص من صحبت نکنند و نگویند حرکت عمران‌زاده را محکوم می‌کنیم. من خودم بلد هستم از حق خودم دفاع کنم و تاوان کارم را هم هرجا که باشد می‌دهم.

بازی برگشت را چطور می‌بینی؟

بازی سختی است. آنها 4_5 بازیکن اصلی خود را نداشتند و برد خوبی کسب کردیم و امیدوارم چهارشنبه هم یک بازی خوب انجام دهیم. امسال که پاداش آنچنانی نگرفتیم و به قولی صلواتی بازی کردیم. امسال بازیکنانی باغیرت بازی کردند که پول کمتری گرفته بودند نه آنها که پول زیاد گرفته بودند البته نوش جانشان. عرضه داشتند و مثل من بی‌عرضه نبودند. سر من کلاه رفت که یک سال دنبال پولم دویدم

اما همه امسال شرایط سختی داشتند.

من هم نمی‌گویم کسی شرایط سختی نداشت اما درس خوبی گرفتم. به خدا ما هم پیشنهاد یک میلیاردی داشتیم اما نمی‌دانم چرا توجهی به ما نمی‌شود.

تکلیف چک اسپانسر چه شد؟

شاید اگر چک دست باشگاه بود پول می‌شد. در این مدت فقط امیری به دنبال کار من بود و چند بار با او به این طرف و آن طرف رفتیم تا دنبال پول برویم. دروغ نمی‌گویم فردا نزد فتح‌الله‌ زاده می‌روم. اگر حاجی کاری برایم انجام داد که هیچ اگر نداد نزد رویانیان می‌روم تا به خاطر بچه‌محلی او چک من را پول کند.

منظورت چیست؟

منظورم این است که دستم به هیچ جایی بند نیست. من با سر بخیه زده برای این تیم بازی کردم. 90 درصد پولم را هم نگرفتم. امیدم اول به خدا و بعد به فتح‌الله زاده است اگر او نتوانست مجبورم پیش رویانیان بروم.

با این شرایط تکلیف فصل بعد چیست؟

بعد از قهرمانی گفتم اولین نفر با تیم تمدید می‌کنم اما نه با این شرایط. چهارشنبه بازی‌ها تمام می‌شود آن وقت هواداران نمی‌دانند که من برای پولم باید به نزد چه کسی بروم. آن وقت آنها هم انتظار دارند من تمدید کنم

البته منظورش این نیست که میره پرسپولیس ! از همون شوخی خرکی هاش کرده ...! تو اون روح وزیر که معلوم نیست پولاشونو کدوم گوری خرج میکنن ...

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 194
  • بازدید کلی : 12,307