loading...
استقلال همیشه قهرمان
Mohsen بازدید : 11 چهارشنبه 28 فروردین 1392 نظرات (0)

* انگار از حضور در تمرینات استقلال منع شده ای!

بله، امروز متوجه این تصمیم قلعه نوعی شدم . دستور کادرفنی است و پیروی می کنم.

* بعد از 10 سال کار کردن با امیر قلعه نوعی از او دلخور نیستی؟

نباید به قلعه نوعی خرده گرفت. من بازیکن در زمین بازی فشار زیادی را تحمل می کنم و با توجه به شرایط حساس استقلال باید گفت وای به حال امیر قلعه نوعی که از همه جوانب فشار رویش است. ما سه بازی دسوار را در ورزشگاه آزادی جلوی این همه هوادار برگزار کرده ایم و قطعا قلعه نوعی روزهای سختی را تحمل می کند. او حق دارد که زود از برخی مسائل ناراحت شود.

* دوری از استقلال برایت سخت نیست؟

من هیچ وقت از استقلال دور نمی شوم. حتی زمانی که در این تیم حضور نداشتم و در  مس کرمان بازی می کردم هم دربی استقلال و پرسپولیس را از نزدیک تماشا کردم. اگر در تمرینات هم نباشم از استقلال دور نیستم. در بازی الریان و استقلال به ورزشگاه می روم و کنار تیم خواهم بود و برای بازی با فولاد با هزینه شخصی هم شده به اهواز می روم تا در کنار تیم باشم. البته من از حضور در بازی با الریان و فولاد هم محروم بودم اما در این مدت تمریناتم را به طور اختصاصی انجام می دهم .

* چه اتفاقی افتاد که باعث شد قلعه نوعی چنین تصمیمی بگیرد؟

به هر حال اتفاقی است که افتاده و نمی خواهم زیاد درباره اش صحبت کنم.

* در جریان بازی مشکلی نبود؟ بعد از تعویضت ناراحت نبودی؟

نه، چه مشکلی؟ تعویض من تاکتیکی بود. مربی تیم می خواست در نیمه دوم با 3 مهاجم بازی کند و یک مدافع که من بودم را کم کرد. البته چون یک کارت زرد داشتم هم مزید بر علت شد.

* اعتراضی به این تصمیم نداشتی؟

نظر مربی تیم بود و باید احترام می گذاشتم.

* اما شاید اگر بودی، استقلال آن گل بد را دریافت نمی کرد؟

اما و اگر ها را نباید الان به کار ببریم. ما در ضدحمله گل خوردیم و اشتباهات فردی در هر سیستمی پیش می آید.

* انگار قلعه نوعی از کارت زردی که پس از درگیری با خلعتبری گرفتی، ناراحت بود؟

درگیری نبود. فکر می کنم کمک داور بازی هیجان کار را زیاد کرد. او در یک صحنه به من پشت پا زد و من هم واکنش نشان دادم. داور می توانست با دادن یک تذکر از کنار ماجرا بگذرد اما می خواست بازی را کنترل کند و به هر دو ما اخطار داد و متاسفانه مرا 3 اخطاره کرد. چه زمان بدی هم 3 اخطاره شدم.

* صحبت خاصی بین تو و خلعتبری رد و بدل شد؟

صحبت های ما فوتبالی بود. به هر حال خصلت خلعتبری این است که همیشه می خواهد بازیکنان حریف را تحریک کند.

* خوش شانس بودید که بازی را به تساوی کشاندید.

خداراشکر که نباختیم، ما خوب شروع کردیم اما متاسفانه در زدن ضربات آخر کم دقت بودیم و روی یک ضدحمله هم گل خوردیم.

* قهرمان می شوید؟

امیدوارم این اتفاق بیفتد. ما دو بازی سخت داریم که امیدوارم ختم به خیر شود و بتوانیم جام بگیریم. البته بازی با الریان هم اهمیت زیادی برایمان دارد و آن بازی را هم باید ببریم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 74
  • بازدید ماه : 143
  • بازدید سال : 316
  • بازدید کلی : 12,429