loading...
استقلال همیشه قهرمان
Mohsen بازدید : 10 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

حسن اشجاري درباره آخرين وضعيت مصدوميتش گفت: همان طور که مي‌دانيد چهارشنبه سوري سال گذشته در يک تصادف مصدوم شدم و مجبور به تمرين‌هاي بدنسازي و فيزيوتراپي شدم اما از امروز در تمرين‌هاي گروهي شرکت مي‌کنم.

او در پاسخ به اين سوال که پس توان بازي برابر الريان را دارد بيان کرد: بله توان بازي برابر الريان را دارم اما اينکه بازي کنم يا خير بنا به تشخيص کادر فني صورت مي‌گيرد.

به نقل از ايسنا، مدافع استقلال در ادامه با انتقاد از رسانه‌هايي که با اعلام شکستگي مچ پاي او باعث شدند شايعاتي پيرامون او شکل بگيرد افزود: متاسفانه عده‌اي نوشته‌اند مچ پايم شکسته يا رباط پاره کرده‌ام. خواستم از اينجا بگويم که اين حرف‌ها خنده‌دار است و صحت ندارد از طرفي شنيده‌ام که گفته‌اند من درب باشگاه را با لگد زده‌ام. بله من ديروز در باشگاه استقلال حاضر شدم ولي نگهبان به من گفت آقاي فتح‌الله‌زاده نيست و من هم بدون هيچ مشکلي آنجا را ترک کردم. واقعا نمي‌دانم اين صحبت‌ها از کجا آب مي‌خورد. آن يکي نوشته مچ پايم شکسته و يکي ديگر نوشته درب باشگاه را با لگد زده‌ام و خواسته‌ام با فتح‌الله‌زاده صحبت کنم.

او در پاسخ به اين سوال که به خاطر همين مصدوميت بازي برابر تيم سابقش را که به نظر مي‌رسد از کورس قهرماني عقب افتاده از دست داد، گفت: من نيم فصل به استقلال آمدم چرا که شانس قهرماني استقلال را بيشتر مي‌دانستم. ديروز هم با پيروزي داماش امکان قهرماني ما بيشتر شد. سپاهان هم تيم منسجم و خوبي است و اميدوارم به راهش ادامه دهد اما استقلال قهرمان خواهد شد. من به خاطر مصدوميتم چند بازي مهم را از دست دادم که دوست داشتم در آن‌ها حاضر باشم. يکي از آن‌ها رويارويي با سپاهان بود که متاسفانه نشد در آن ديدار بازي کنم. با اين حال در بازي برگشت برابر سپاهان تيم ما بسيار بابرنامه بود و به هدف خود رسيديم.

اشجاري در پايان با ابراز اميدواري از قهرماني استقلال افزود: همه تلاش‌مان را خواهيم کرد تا در اهواز قهرماني را قطعي کنيم و دل هواداران را شاد کنيم.
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 52
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 70
  • بازدید ماه : 139
  • بازدید سال : 312
  • بازدید کلی : 12,425