loading...
استقلال همیشه قهرمان
Mohsen بازدید : 13 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، میثم بائو در حاشیه تمرین استقلال برای بازی با فولاد خوزستان گفت: این بازی فینال است، امیدوارم سه امتیاز این مسابقه را بگیریم تا کار به بازی آخر نکشد. اگر شرایط آب و هوایی اذیت‌مان نکند می‌توانیم سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره تیم فولاد اظهار داشت: فولاد تیم خوبی است، فرکی نشان داده مربی فنی است و هرجا می‌رود تیم‌هایش نتیجه می‌گیرد. فولاد در ضدحمله‌ها خوب عمل می‌کند.

بازیکن تیم استقلال درباره عدم بازی در نیم‌فصل دوم عنوان کرد: ناراحت هستم. ما پول حرفه‌ای نمی‌گیریم اما باشگاه استقلال است و با توجه به اینکه نتیجه می‌گیرد مجبوریم تحمل کنیم. من هم تمریناتم را ادامه می‌دهم.

بائو در پاسخ به این سؤال که برنامه‌ات برای فصل بعد چیست؟ تصریح کرد: در نیم‌فصل اول بازی کردم و بازیکن مثمرثمری بودم. اما در نیم‌فصل دوم به من بازی ندادند تا ببینم به چه صورت هستم و بفهمم مشکلم چیست. برای فصل بعد باید خودم را بسنجم، هنوز سه بازی مانده و باید شرایط را ببینیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 186
  • بازدید کلی : 12,299