loading...
استقلال همیشه قهرمان
Mohsen بازدید : 18 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اولین نفرم که تمدید می کنم

خبرگزاری فارس: عمران‌زاده: اولین نفری هستم که با استقلال تمدید می‌کنم

حنیف عمران‌زاده پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر، گفت: بازی خیلی خوبی بود خدا را شکر می‌کنم که با این پیروزی گام بزرگی برداشتیم. با حمایت هواداران 3 امتیاز حساس را گرفتیم.

وی درباره شایعه حضورش در پرسپولیس، اظهار داشت: می‌خواستم خودشان را ببینم! کسی دلش می‌آید این هواداران را رها کند؟ من اولین نفری هستم که با استقلال تمدید می‌کنم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برای آسیا نیاز به استراحت داریم / فصل بعد هم می مانم

خبرگزاری فارس: حیدری: برای لیگ قهرمانان آسیا نیاز به استراحت داریم

خسرو حیدری پس از پیروزی یک بر صفر برابر فولاد و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بسیار خوشحالم که توانستیم پیش از بازی آخر 3 امتیاز را کسب و قهرمانی خود را مسجل کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان برای لیگ قهرمانان آسیا نیاز به استراحت دارند و با این شرایط می توانند کمی استراحت کنند.


حیدری گفت: این قهرمانی را تبریک می‌گویم و باید اعلام کنم که فصل آینده هم در استقلال می‌مانم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تقدیم به تمام استقلالی ها

خبرگزاری فارس: برهانی: خدا را شکر می‌کنم/ این قهرمانی را به تمام استقلالی‌ها تقدیم می‌کنم

آرش برهانی پس از پیروزی یک بر صفر برابر فولاد خوزستان و قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: بسیار خوشحالم که پس از فراز و نشیب‌های زیادی که در لیگ برتر داشتیم توانستیم به عنوان قهرمانی برسیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم و این قهرمانی را به تمام استقلالی‌های ایران تقدیم می‌کنم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

همه آرزویم قهرمانی با استقلال بود

خبرگزاری فارس: نکونام:‌همه آرزویم رسیدن به قهرمانی با استقلال بود

جواد نکونام پس از پیروزی یک بر صفر برابر استقلال در لیگ برتر گفت: خدا را شکر که قهرمان شدیم و توانستیم نتایج همه تلاش‌هایمان را بگیریم. همه آرزوی قهرمانی با استقلال بود که به آن رسیدم و از مردم و هواداران تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: مهم این بود که یک تیم باشیم و بعد از اتفاقاتی که افتاد به قهرمانی رسیدیم و نشان دادیم که برای رسیدن به هدف‌مان تلاش کردیم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

قهرمانی را تبریک می گویم / فصل بعد هم میمانم

خبرگزاری فارس: بائو: فصل بعد هم در استقلال می‌مانم

 

میثم بائو پس از پیروزی یک بر صفر برابر فولاد خوزستان و قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: این قهرمانی را به تمام آبی‌پوشان تبریک می‌گویم.
وی ادامه داد: با شرایطی که دارم فصل آینده هم در استقلال خواهم ماند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

5 میلیون به بازیکنان پاداش می دهم

خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده: به بازیکنان ۵ میلیون پاداش می‌دهم/هرچه داریم از امامزاده صالح است

علی فتح‌الله‌زاده پس از پیروزی یک بر صفر برابر فولاد و قهرمانی زودهنگام استقلال در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر می‌کنم که قهرمان شدیم هرچه داریم از امام‌زاده صالح تهران است این را همه بدانند.

وی در مورد پاداش این پیروزی گفت: برای این بازی نفری 5 میلیون تومان به بازیکنان پاداش می‌دهم.

هواداران استقلال در اهواز سرود قهرمانی سر دادند و افراد زیادی به زمین چمن ریختند تا قهرمانی استقلال را جشن بگیرند

علی فتح‌الله‌زاده پس از قهرمانی استقلال و پیروزی یک بر صفر برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ هوشمندانه بازی کردن خودش نوعی بازی است.

 

وی افزود: اینکه 40 دقیقه تحت فشار در خانه حریف بازی و آن را اداره کنیم هنر است. به قلعه‌نویی، بازیکنان باغیرت و هواداران خونگرم استقلال این برد و قهرمانی را تبریک می‌گویم.

مدیرعامل استقلال در مورد قهرمانی این تیم در خوزستان گفت: خوزستان پایتخت فوتبال ایران و پایتخت هواداران استقلال است.

* قلعه نویی : خدا را شکر می کنم / از مردم خوزستان تشکر میکنم , اهواز شهر دوم استقلال است

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 42
  • بازدید ماه : 111
  • بازدید سال : 284
  • بازدید کلی : 12,397