loading...
استقلال همیشه قهرمان
Mohsen بازدید : 14 دوشنبه 02 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

جواد نکونام در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص دیدار سه‌شنبه شب استقلال مقابل الریان قطر گفت: این بازی یک بازی بسیار حساس است و اگر می‌خواهیم سرگروه بمانیم باید این دیدار را ببریم و این میسر نیست مگر با همدلی بازیکنان. باید با تمام توانمان در میدان حاضر بشویم و از موقعیت‌هایی که به دست می‌آوریم به طور کامل استفاده کنیم. این شانس آخر تیم الریان است و اگر در این دیدار متحمل شکست شود دیگر امیدی به صعود نخواهد داشت.

وی درباره شرایط تیم استقلال اظهار داشت: خدا را شکر که شرایط بسیار خوبی داریم. دو روز استراحت کردیم و از لحاظ بدنی به شرایط ایده‌آل رسیدیم و پس از این استراحت نیز تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم. امیدوارم بتوانیم بازی خوبی را ارایه کنیم و برنده شویم.

نکونام در خصوص این که هواداران او را مرد بازیهای بزرگ می‌دانند عنوان کرد: این که چه کسی گل بزند به اعتقاد من خیلی مهم نیست. هدف بردن استقلال و کسب 3 امتیاز است. حتی اگر باد هم توپ را به داخل دروازه ببرد هیچ اتفاقی نمی‌افتد و ما به 3 امتیاز می‌رسیم. من مثل همیشه تمام دوندگی‌ام را انجام می‌دهم و دوست دارم با یک بازی جوانمردانه و نتیجه خوب برابر حریف به پیروزی برسیم.

وی افزود: زمانی که در اسپانیا بودم فرگوسن یک بار درباره مسی و رونالدو گفت: بازیکن بزرگ برای بازی‌های بزرگ است و من هیچ وقت این حرف فرگوسن را فراموش نکرده‌ام. تلاش می‌کنم که اگر موقعیت خوبی به دست آمد حتما آن را به گل تبدیل کنم.

نکونام در ادامه یادآور شد: من اول باید از تماشاگران تشکر کنم. ما مدیون آنها هستیم و بدون حضور آنها یک تیم معمولی خواهیم بود. چه بازیکنان و چه مدیریت باشگاه باید همیشه ممنون هواداران باشند. البته ترقه زدن را کار درستی نمی‌دانم و این کار نباید تکرار شود اما این اتفاقات فوتبالی است و اگر یادتان باشد در بازی با کره شمالی این اتفاق رخ داده بود. اما یادمان نرود که برخی از تماشاگران جانشان را برای استقلال داده‌اند و نباید آن را فراموش کنیم. امیدوارم هواداران ما را حمایت کنند. نه در این مسابقه که در لیگ برتر همه حمایت کنند تا قهرمان شویم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 100
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 187
  • بازدید سال : 360
  • بازدید کلی : 12,473