loading...
استقلال همیشه قهرمان
Mohsen بازدید : 13 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

بازی با الریان در پیش است این مسابقه را چطور می‌بینی؟

مسابقه بسیار حساس و سنگینی را در پیش داریم و می‌دانیم که اگر از این بازی سه امتیاز بگیریم 80 یا 90 درصد صعودمان را به مرحله بعد قطعی کردیم.

روازه‌بان الریان به خاطر مراسم عروسیش به ایران نمی‌آید این یک پوئن برای شما محسوب می‌شود؟

خدا را شکر که او درگیر مراسم عروسی‌اش است اما یادتان باشد برای ما فرقی نمی‌کند که چه بازیکنی در آن تیم بازی می‌کند. حتی اگر مسی هم در الریان باشد باید این تیم را شکست دهد.

بعد از بازی سپاهان و داماش خیلی‌ها از قهرمانی قطعی استقلال صحبت می‌کنند تو چه نظری داری؟

صد در صد با این موضوع مخالفم تا روز آخر قهرمان مشخص نیست، یادم می‌آید سالی که ما قهرمان شدیم ذوب‌آهن در اهواز می‌توانست همه چیز را تمام کند اما 4 گل از فولاد خورد. درست است که استرس از روی ما برداشته شده و کمتر شده اما یادتان باشد تا روز آخر قهرمان مشخص نیست. ما باید فولاد را در تهران می‌بردیم و منتظر بازی داماش و سپاهان نمی‌ماندیم اما حالا فولاد را در اهواز شکست می‌دهیم.

نظر قلعه‌نویی برای دو بازی آینده چیست؟

او هم تأکید دارد که باید هر دو بازی را ببریم و اتفاقاً کار را در اهواز تمام کنیم.

در بازی‌های لیگ از نظر مهاجم مشکلی ندارید؟

خوشبختانه تیم ما کامل است و هر بازیکنی بازی کند تمام تلاشش را انجام می‌دهد.

به عنوان سؤال آخر بازی با الریان مثل بازی با الهلال در تهران نشود..

مطمئن باشید از آن بازی درس گرفتیم و امسال می‌خواهیم ستاره سوم را روی سینه استقلال بنشانیم.

Mohsen بازدید : 11 یکشنبه 01 اردیبهشت 1392 نظرات (1)

بازی روز سه‌شنبه برایتان حساس است چه نظری داری؟

به سه امتیاز این مسابقه خیلی احتیاج داریم ولی فکر می‌کنم سه‌شنبه بازی خوبی از آب در بیاید و امیدوار هستیم که طوری نتیجه بگیریم که خیال هواداران از بابت بازی با العین راحت باشد.

 در لیگ چطور، ظاهراً شرایط آسانی برای قهرمانی دارید؟

ما دو بازی داریم که بسیار حساس و سرنوشت‌ساز است. باید با تمام انگیزه بازی کنیم و به قهرمانی امیدوار هستیم. با اتفاقاتی که افتاده روحیه ما خوب شده و برای قهرمانی خیز برداشتیم اما هنوز همه چیز تمام نشده است.

 قهرمانی در اهواز برای تو که متولد آنجا هستی سخت نیست؟

طبیعتاً سخت است اما استقلال هم طرفداران زیادی در اهواز دارد. امیدوار هستم که آنجا پیروز شویم ولی هنوز تا بازی با فولاد خیلی زمان مانده است.

قلعه‌نویی در خصوص بازی‌های آینده چه نظری دارد؟

همه با هم تصمیم گرفته‌ایم که کار نباید به روز آخر بکشد، مقابل فولاد محکم بازی می‌کنیم که درگیر اما و اگر نشویم.

 این روزها شایعاتی مبنی بر پیشنهاد میلیاردی باشگاه فولاد به تو شنیده می‌شود، آیا این موضوع صحت دارد؟

هنوز پیشنهادی از باشگاه فولاد به دست من نرسیده است اما چند پیشنهاد دارم که به آنها هیچ فکری نکرده‌ام فعلاً تمام تمرکزم روی استقلال و قهرمانی این تیم است و منتظر هستم فصل تمام شود و در خصوص تمدید قرارداد با استقلال و پیشنهادات دیگر فکر کنم.

Mohsen بازدید : 10 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

تیم استقلال بعد از دو روز استراحت از ساعت 17:30 امروز تمرینات خود را جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل الریان قطر برگزار کرد. نکته جالب تمرین امروز بازگشت فرزاد حاتمی و امیرحسین صادقی بود که این دو بازیکن با موافقت قلعه‌نویی و وساطت پورحیدری از امروز کار خود را با آبی‌پوشان از سر گرفتند. این دو پس از حضور در زمین به سمت قلعه نویی رفته و با وی دست دادند.

*یک هوادار معلول در تمرین استقلال حاضر شد و با بازیکنان این تیم عکس یادگاری گرفت. فرهاد مجیدی نیز قبل از شروع تمرین به سمت وی رفت و علاوه بر گرفتن عکس جویای حال این هوادار شد.

*میرشاد ماجدی با شوخی‌های بازیکنان مواجه می‌شد. اعضای تیم استقلال به سرپرست آبی‌پوشان بابت حضورت در انتخابات شورای شهر تبریک گفته و از وی درخواست‌هایی را با طعنه داشتند!

*جواد نکونام و هاشم بیک‌زاده دو بازیکنی که در آخرین تمرین آبی‌پوشان دچار آسیب‌دیدگی شده بودند امروز در تمرین استقلال حاضر شدند. بیک‌زاده به همراه ساموئل زیر نظر دکتر حاج‌قاسم برنامه‌های آماده‌سازی را پشت سر گذاشت.

*حسن اشجاری با رفع آسیب‌دیدگی‌اش در برنامه‌های گروهی آبی‌پوشان شرکت کرد. وی حتی در تمرین درون‌تیمی استقلالی‌ها نیز در گروه نارنجی حاضر بود.

*سید مهدی رحمتی که به همراه فرزندش به محل تمرین آمده بود زیر نظر حمید بابازاده به تمرین پرداخت.

*امیر قلعه‌نویی قبل از آغاز تمرین امروز بازیکنان را دور هم جمع کرد و صحبت کوتاهی در حدود 3 دقیقه با آنها انجام داد. وی از بازیکنان خواست تا توجهی به شکست سپاهان نداشته باشند و تنها روی دو دیدار آینده مقابل فولاد و داماش تمرکز کنند.

*مجتبی جباری با تأخیر 30 دقیقه‌ای به محل تمرین آبی‌پوشان رسید و سپس در کارهای تاکتیکی حاضر شد.

*شاهرخ بیانی، منصور پورحیدری و سیروس دین‌محمدی حاضران تمرین امروز آبی‌پوشان بودند.

*حدود 40 نفر از طرفداران تیم استقلال در تمرین امروز این تیم حاضر شده و نظاره‌گر تمرینات شدند.

* بازیکنان استقلال در پایان تمرین در دو گروه زرد و نارنجی فوتبال درون تیمی انجام دادند که مهدی رحمتی در اواخر بازی روی یک صحنه از ناحیه مچ پا احساس درد کرد و به بیرون از زمین رفت


 

Mohsen بازدید : 20 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

 

میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال در این خصوص گفت: در این زمینه با امیر قلعه‌نویی مشورت کردم و او به طور کل با این مسئله مخالفت کرد.

ما به هیچ عنوان حاضر به تغییر شرایط نیستیم به این خاطر که روزهای سخت و فشرده مسابقاتمان را پشت سر گذاشتیم مگر می‌شود ما دهم به مصاف العین برویم و یازدهم به تهران برگردیم و پس از یک روز استراحت مجددا روز سیزدهم در لیگ برتر بازی کنیم.

هرگز این برنامه را نمی‌پذیریم و به همان برنامه قبلی سازمان لیگ پایبند هستیم

درستشم همین بـــود . همون برنامه اول خوبه. همون هم می مونه چون اجباری نبود فقط پیشنهادی بود ...

Mohsen بازدید : 10 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

حسن اشجاري درباره آخرين وضعيت مصدوميتش گفت: همان طور که مي‌دانيد چهارشنبه سوري سال گذشته در يک تصادف مصدوم شدم و مجبور به تمرين‌هاي بدنسازي و فيزيوتراپي شدم اما از امروز در تمرين‌هاي گروهي شرکت مي‌کنم.

او در پاسخ به اين سوال که پس توان بازي برابر الريان را دارد بيان کرد: بله توان بازي برابر الريان را دارم اما اينکه بازي کنم يا خير بنا به تشخيص کادر فني صورت مي‌گيرد.

به نقل از ايسنا، مدافع استقلال در ادامه با انتقاد از رسانه‌هايي که با اعلام شکستگي مچ پاي او باعث شدند شايعاتي پيرامون او شکل بگيرد افزود: متاسفانه عده‌اي نوشته‌اند مچ پايم شکسته يا رباط پاره کرده‌ام. خواستم از اينجا بگويم که اين حرف‌ها خنده‌دار است و صحت ندارد از طرفي شنيده‌ام که گفته‌اند من درب باشگاه را با لگد زده‌ام. بله من ديروز در باشگاه استقلال حاضر شدم ولي نگهبان به من گفت آقاي فتح‌الله‌زاده نيست و من هم بدون هيچ مشکلي آنجا را ترک کردم. واقعا نمي‌دانم اين صحبت‌ها از کجا آب مي‌خورد. آن يکي نوشته مچ پايم شکسته و يکي ديگر نوشته درب باشگاه را با لگد زده‌ام و خواسته‌ام با فتح‌الله‌زاده صحبت کنم.

او در پاسخ به اين سوال که به خاطر همين مصدوميت بازي برابر تيم سابقش را که به نظر مي‌رسد از کورس قهرماني عقب افتاده از دست داد، گفت: من نيم فصل به استقلال آمدم چرا که شانس قهرماني استقلال را بيشتر مي‌دانستم. ديروز هم با پيروزي داماش امکان قهرماني ما بيشتر شد. سپاهان هم تيم منسجم و خوبي است و اميدوارم به راهش ادامه دهد اما استقلال قهرمان خواهد شد. من به خاطر مصدوميتم چند بازي مهم را از دست دادم که دوست داشتم در آن‌ها حاضر باشم. يکي از آن‌ها رويارويي با سپاهان بود که متاسفانه نشد در آن ديدار بازي کنم. با اين حال در بازي برگشت برابر سپاهان تيم ما بسيار بابرنامه بود و به هدف خود رسيديم.

اشجاري در پايان با ابراز اميدواري از قهرماني استقلال افزود: همه تلاش‌مان را خواهيم کرد تا در اهواز قهرماني را قطعي کنيم و دل هواداران را شاد کنيم.
Mohsen بازدید : 10 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

کاوه ستوده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد آخرین وضعیت مصدومان استقلال اظهار داشت: هاشم بیک زاده پس از چند جلسه فیزیوتراپی امروز در تمرینات حضور پیدا کرده است و باید وضعیت او را بسنجیم. جواد نکونام هم مشکلی ندارد و می تواند تمرین کند. ضمن اینکه ساموئل هم مسئله خاصی ندارد.

وی در مورد عباس محمدرضایی گفت: این بازیکن با سرماخوردگی جزیی روبرو شده که جای نگرانی نیست.

Mohsen بازدید : 20 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

  به گزارش خبرگزاری فارس، اعضای تیم الریان قطر فردا ساعت 16:30 از طریق فرودگاه امام خمینی( ره) وارد تهران خواهند شد.

قرار است اعضای تیم قطری در هتل آزادی مستقر شوند.

همچنین نشست خبری مربی تیم فوتبال الریان از ساعت 12 روز دوشنبه برگزار می شود و قلعه نویی نیز ساعت 12:30 پاسخگوی سوالات خبرنگاران خواهد بود.

قرار است بازیکنان تیم الریان روز دوشنبه از ساعت 20:30 در زمین شماره یک ورزشگاه آزادی آخرین تمرین خود را پشت سر بگذارند.

استقلالی ها در صورت موافقت مسئولان برگزاری بازی در همین روز از ساعت 18 تمرین خواهند کرد.

دیدار تیم های استقلال و الریان از ساعت 21 روز سه شنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

Mohsen بازدید : 17 شنبه 31 فروردین 1392 نظرات (0)

مجید صالح در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره شکست سپاهان برابر داماش و شانس بالای استقلال برای قهرمانی، اظهار کرد: هنوز هم می گویم نمی‌توان با قطعیت درباره قهرمانی صحبت کرد. با این حال می پذیریم با شکست سپاهان برابر داماش احتمال قهرمانی ما بیشتر شده و ما هم باید تلاش کنیم تا در دو بازی بعدیمان با اقتدار حاضر شویم و در باد این مسایل نخوابیم.

وی در ادامه افزود: غفلت باعث از دست رفتن جام قهرمانی می‌شود. مثل بازی با الهلال که به خاطر پیروزی در دیدار رفت، غافل شدیم. تیم باید هوشیاری خودش را حفظ کند و به خواب نرود. می‌توانستیم حداقل یک تساوی برابر الهلال در تهران کسب کنیم تا در ادامه لیگ قهرمانان کارمان سخت نشود. اشتباها‌ت نباید تکرار شود و اعتقاد دارم به گونه‌ای برابر فولاد قرار بگیریم که انگار بازی داماش و سپاهان همزمان است و سپاهان پیروز شده است.

مربی استقلال درباره بازی استقلال برابر الریان، اظهار کرد: بازی دیروز سپاهان و داماش تفکر ما را از لیگ کمی خارج کرد و با تمرکز کافی برابر الریان بازی خواهیم کرد. کادر فنی و آقای قلعه‌نویی استراتژی بازی به بازی را در دستور کار دارند و با تمرکز کامل برابر الریان حاضر خواهیم شد. حتما می دانید الریان با پیروزی برابر العین،‌ همه معادلات گروه را به هم ریخت و اگر در چند گروه تقریبا صعود کننده‌ها مشخص هستند، در گروه ما همه شانس صعود دارند.

 

صالح در پاسخ به این سوال که سطح فنی لیگ جاری چه تفاوتی با دوره‌های گذشته داشت؟ بیان کرد: من در سه شاخص به این مساله نگاه می‌کنم. اول از سطح رقابت‌ها، من فکر می‌کنم لیگ امسال از لحاظ رقابت فشرده بود، این امر هم در صدر جدول بود و هم انتهای جدول وجود داشت. در اواسط فصل تیم‌های زیادی با یک امتیاز یا تفاضل گل جابجا می‌شدند. به لحاظ رقابتی لیگ جذابی را شاهد بودیم اما فشردگی رقابت‌ها باعث تنزل کیفیت فنی لیگ شد. فشردگی لیگ باعث افت کیفیت فنی تیم‌ها شد و فشردگی آسیب‌های زیادی به تیم‌ها وارد ساخت. مثلا مصدومیت‌های ناشی از خستگی که در تیم ما هم وجود داشت یا حضور چهار بازیکن ملی‌پوش که گاهی اوقات فرصت کار تاکتیکی هم با آنها نداشتیم.

وی در ادامه افزود: بیشتر این فشردگی از ابتدای اسفند ایجاد شد و حالا می‌بینید که 20 روز لیگ را تعطیل کرده‌اند و بعضی تیم‌ها باید برای آخر فصل هم بدنسازی کنند. مطلب سوم هم درباره پدیده‌ها است. در لیگ امسال پدیده‌ای مثل عالیشاه یا حاج صفی ندیدیم. داماش و ملوان از جوانان خوبی استفاده کردند، ولی به آن شکل نبود که یک 18 ساله وارد تیم ملی شود. من لیگ‌های قبلی را پویاتر می‌دیدم.

صالح در پایان درباره بخشش حاتمی و صادقی صحبت کرد و افزود: با درایت آقای پورحیدری در تمرین، صحبت‌هایی مطرح شد و ایشان از آقای قلعه‌نویی خواستند تا اگر مسایلی مطرح است، آن را به آینده موکول کنند و با تمام قوا به قهرمانی نزدیک شویم که آقای قلعه‌نویی هم پذیرفتند.

Mohsen بازدید : 15 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)
میدونم زوده ولی ضرر نداره حالا بدوزید فوقش قهرمان نمیشیم دیگه !!!

ولی جدا اگه از فولاد هم ببازیم توی آزادی دیگه داماش رو می بریم . داماش این بازی واسه این شیر شده بود که خودش برای بقا میجنگه ولی الان موندنش حتمی شده و اینجوری جلوی ما بازی نمی کنه . تازه بازی توی گیلان و چمن مصنوعی و ... به کنار

+ افشین ناظمـــی خــــیلی مَرده !

Mohsen بازدید : 13 جمعه 30 فروردین 1392 نظرات (0)

وضعیت تیم چطور است؟

شرایط خوبی داریم و تمریناتی را که در چند روز اخیر پشت سر گذاشتیم برای دیدار با الریان قطر است یکی دو روز هم به بازیکنان استراحت دادیم و از شنبه تمرینات‌مان را آغاز می‌کنیم.

 ظاهراً با بازگشت صادقی و حاتمی به تمرینات موافقت کرده‌اید؟

با آقای پورحیدری جلسه‌ای گذاشتیم و طی صحبت‌هایی که انجام دادیم مقرر شد که این دو نفر برگردند ولی این آقایان بدانند همه مسائل در آخر فصل لحاظ می‌شود و ما پرونده‌ایی را برای تمامی بازیکنان درست کرده‌ایم.

بیشتر توضیح می‌دهید؟

ببینید همه بازیکنان استقلال پرونده‌ای دارند که روز به روز همه چیز در آن لحاظ می‌شود. هر اتفاقی که بیفتد و حتی ریزترین مسئله در این پرونده‌ها لحاظ می‌شود. البته ما در طول فصل از لحاظ تزریق منابع مالی مشکلاتی داشتیم و وقتی بازیکن پولی نگرفته است نمی‌توان به او فشاری آورد اما حالا بالای 50 درصد از مطالبات بازیکنان پرداخت شده و با تلاش فتح‌الله‌زاده و هیئت مدیره محترم بقیه امور هم پیش می‌رود، اما این بازیکنان یادشان باشد آخر فصل عملکرد یکساله آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

یعنی برای فصل آینده پرونده‌ بازیکنان را لحاظ می‌کنید؟

نمی‌شود از خیلی از مسائل چشم‌پوشی کرد. ما دفترچه تمرینات بازیکنان را که شامل یک بولتن است درست کرده‌ایم و روزی که استارت تمرینات خورده است همه چیز را در آن لحاظ کرده‌ایم. حتی در آن دفترچه اینکه چند جلسه کار جسمانی و هوازی انجام شده و اینکه بازیکنان رفت و آمدهای‌شان چگونه بوده و نظم و انضباط را به چه شکل انجام داده‌اند لحاظ شده است. البته مثلاً بازیکنی مثل جباری به خاطر شرایط تمرینات و مرخصی‌هایش با بقیه فرق می‌کند چون خودمان از لحاظ پزشکی برای او برنامه‌ریزی کرده‌ایم اما چه ما در استقلال باشیم و چه نباشیم این بولتن را تحویل باشگاه می‌دهیم. این طور نیست که یک بازیکن با یک حرکت بچه‌گانه از چهار بازی محروم شود و ما به راحتی از کنار آن عبور کنیم. مثالی می‌زنم.

بفرمایید.

برای مثال یک بازیکن مبلغ 500 میلیون تومان قرارداده بسته که اگر بازی‌های جام حذفی را هم در نظر بگیریم و اگر بخواهیم این مبلغ را تقسیم بر 40 بازی کنیم متوجه می‌شوید که تیم به خاطر نبودنش در هر یک بازی چه لطمه‌ایی می‌خورد. حرف من این است که متأسفانه ما در باشگاه‌هایمان فرهنگ نداریم البته این به خود من هم برمی‌گردد. باشگاه بارسلونا برای آن که با یک بازیکن قرارداد مالی بندد و روی آن سرمایه‌گذاری کند حتی از پدر بزرگ و مادر بزرگ او هم استعلام می‌گیرد و به بازیکن آموزش می‌دهند که چطور رفتار کند چون روی او هزینه شده است اما متأسفانه بعضی‌ها که تازه به استقلال آمده‌اند نه فرهنگ بزرگ شدن را دارند و نه قدر این پیراهن را می‌دانند. اینکه یک بازیکن شأن و لیاقت فوتبالی نداشته باشد و نداند که چه بزرگانی پیراهن یک تیم بزرگ مثل استقلال را برتن کرده‌اند دست من قلعه‌نویی نیست و باید در فرهنگ آنها بازنگری شود.

سالی که با استقلال قهرمان شدید قبل از دیدار مقابل پیام که منجر به قهرمانی‌تان شد در جلسه فنی قبل از بازی نسبت به رفتارهای بازیکنان انتقاد کردید تا جایی که مصاحبه‌های بعد از بازی بازیکنان نشان می‌داد که از شما ناراحت هستند. فکر نمی‌کنید گفتن این مسائل در دو هفته پایانی باعث ناراحتی آنها بشود؟

چرا باید ناراحت بشوند؟ اصلاً از چه باید ناراحت شوند؟ اینها را گفتم اما یادتان نرود که ما بحث تشویقی هم در تیم داریم. مثلاً بازیکنی مثل خسرو حیدری و پژمان منتظری را الگو قرار می‌دهیم. پژمان منتظری تحت هر شرایطی در تمرینات ما حاضر بوده و حتی یک جلسه هم غیبت نداشته است. آیا نباید این بازیکن تشویق شود؟ بازیکنی داریم که در اکثر تمرینات بعد از بازی غایب بوده حتی به او گوشزد هم کرده‌ایم اما چون پولی نبوده حرفی نزده‌ایم اما اینگونه نیست که چشم‌‌مان را روی همه چیز ببندیم.

يعنی همه چیز لحاظ شده است؟

شک نکنید. من یک نفر را مسئول رفت و آمدهای بازیکنان کردم و همه چیز را یادداشت می‌کنیم البته سرپرست تیم هم این مسائل را می‌بیند. بازیکنی مثل منتظری که در اکثر تمرینات تیم حضور داشته نباید با بازیکنی که اکثراً غایب است فرقی داشته باشد. یک سری‌ها هم با مجوز تیم پزشکی در تمرینات غایب هستند که البته اینها هم لحاظ می‌شود. حداقل در ارزش‌گذاری این مسائل را لحاظ می‌کنیم. پژمان منتظری در ابتدای فصل از آن همه دلار گذشت و وقتی این اتفاق می‌افتد باید در پرونده این بازیکن ثبت شود. اتفاقاً آن طور که شما گفتید نیست و حرف‌های من به هیچ‌کس برنمی‌خورد. باشگاه چارچوب دارد و حتی خود من هم در آن چارچوب رفتار می‌کنم. شما دیدید زمانی که استقلال تمرین دارد دو ساعت زودتر به محل تمرینات می‌آیم و دو ساعت هم دیرتر می‌روم. آیا من نمی‌توانم زودتر بروم؟ اما وجدان کاری و مسائل شرعی و اخلاقی همه دخیل است. دو بازیکن ما هم که صحبت‌شان شد با وساطت آقای پورحیدری از شنبه در تمرینات حاضر می‌شوند ولی این را هم باید گفت آزموده را آزمودن خطا است و من تصور می‌کردم اگر یک بازیکن به استقلال بیاید فرهنگ این باشگاه بزرگ روی او تأثیرگذار است اما این اتفاق نیفتاد.

يکی از مباحثی که این روزها مطرح است بحث 18 و یا 16 تیمی شدن لیگ برتر شده که اتفاقاً خیلی از باشگاه‌ها در نامه به فدراسیون خواستار 18 تیمی ماندن لیگ برتر شدند نظر شما چیست؟

می‌خواهید کارشناسی صحبت کنم؟

بفرمایید.

اول اینکه ما فقط یک ورزشگاه آزادی را داریم و ورزشگاه حافظیه را هم به آن اضافه کنید. ما به دنبال حل صورت مسئله نیستیم و فقط می‌خواهیم آن را پاک کنیم. اول از همه باید نگاه ما به ورزش و به خصوص فوتبال عوض شود. اگر نسبت به استقلال و پرسپولیس به عنوان فرصت نگاه کنیم ضرر است. ما باید به این دو تیم سروسامان بدهیم وقتی 100 هزار نفر برای دیدن بازی استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه می‌آیند پس مطمئناً 20 هزار نفر هم برای والیبال خواهند آمد. دوم اینکه باید آدم‌های اهل فن را به ورزش بیاوریم حال یک شخص مدیر است و می‌تواند چند نفر از اهل فن را در کنار خود قرار دهد تا به او کمک کنند ضمن آنکه باید فرهنگ‌سازی هم صورت بگیرد و برنامه خوبی برای اینگونه مسائل داشته باشیم. انصافاً آرزویم این است که ابومسلم به لیگ برتر بیاید. در همه تیم‌های لیگ برتری بهترین بازیکنان مازندرانی را داریم ولی خود آنها یک تیم در لیگ برتر ندارند. اگر مثلاً نساجی به لیگ برتر بیاید فکر می‌کنید کمتر از 30 هزار نفر برای تماشای این بازی به استادیوم بیایند. در همه جای دنیا به استادیوم‌ها ستاره می‌دهند اتفاقاً چون من در اصفهان بوده‌ام و گاهی اوقات زمینی به این شهر سفر می‌کردم دیدم که در بیابان‌های کاشان ورزشگاهی ساخته‌اند که مستهلک شده و نمی‌دانستند که کجا باید استادیوم بسازند به این خاطر است که آدم‌های اهل فن بیرون نشسته‌اند اینکه مثلاً از یک رانت استفاده کنیم و یک نفر را بیاوریم و بگوییم در فلان‌جا مدیر شو کار خوبی نیست. اینگونه می‌شود که دعوا راه می‌افتد که لیگ 16 تیمی باشد یا 18 تیمی. به اعتقاد من این مسائل انحراف فکری به مردم است و اصل مطلب نیست.

پس نظر شما این است که مشکلات به 18 و یا 16 تیمی شدن نیست؟

لیگ ما می‌تواند خیلی باکیفیت‌تر باشد و اتفاقاً مملکت ما پتانسیل این را دارد که لیگ بهتری داشته باشد. اما دغدغه‌ تمام مربیان لیگ چمن‌های استادیوم‌ها است. ورزشگاه‌های ما نیم‌ستاره هم نیستند چه برسد به 5 ستاره. خنده‌دار است که وقتی ما هنوز با چمن مشکل داریم به تعداد تیم‌های‌مان فکر بکنیم. در مهم‌ترین بازی‌های دنیا برد و باخت صورت می‌گیرد ولی بازیکنان روی یکدیگر را می‌بوسند و همه چیز تمام می‌شود. اما اینجا برد و باخت می‌شود و تازه سرپرست یک تیم صحبت می‌کند و می‌گوید چرا حسن بازی کرد و حسین بازی کرد! چون فلانی بازی کرد باید شکایت شود. این مسائل یعنی چه فقط به دنبال این هستیم که کسی که خوب کار می‌کند را زمین بزنیم و به مدیری که خوب کار می‌کند انگ بچسبانیم انصافاً یکی از آرزوهای من این است که ابومسلم و نساجی مازندران به لیگ برتر بیایند اما زیرساخت‌ها را فراموش کرده‌ایم اصلاً سؤال من این است که چرا 16 تیمی یا 18 تیمی کنید لیگ را 10 تیمی کنید اگر به زیرساخت باشد 10 تیم هم زیاد است.

محسن : يعني ميخواي بگي خودت فرهنگ داري؟! که ما رو با هواداران پرسپوليس مقايسه ميکني ور دار بابا تو هم !

 

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 68
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 310
  • بازدید کلی : 12,423