loading...
استقلال همیشه قهرمان
Mohsen بازدید : 13 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

جواد نکونام در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار روز دوشنبه تیم‌های استقلال و سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: یک بازی سخت در انتظار هر دو تیم است. اگر این دیدار را برنده شویم تا 90 درصد قهرمانی تیم را تضمین خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه امیدوار است هواداران در این بازی سرنوشت‌ساز مثل همیشه از تیم خود حمایت کنند تا بتوانیم به 3 امتیاز ارزشمند دیدار با سپاهان دست پیدا کنیم، افزود: دشواری‌های این بازی زمانی بیشتر می‌شود که هر دو تیم شناخت کامل از یکدیگر دارند و ممکن است تغییراتی را نسبت به بازی‌های معمول در ترکیب خود داشته باشند.

هافبک تیم فوتبال استقلال در خصوص خط دفاعی نسبتا ضعیف سپاهان در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فکر می‌کنم آن بازی‌ها دیگر به تاریخ پیوسته است. ما تحت هیچ شرایطی به این فکر نمی‌کنیم که سپاهان برابر الاهلی 8 گل دریافت کرده است.

نکونام خاطرنشان کرد: بازی‌های گذشته دیگر تمام شده و آنها با توجه به این که دیگر امید زیادی در لیگ قهرمانان آسیا ندارند، همه توانشان را در مسابقات داخلی می‌گذارند. از طرفی کرانچار یک مربی با تجربه است که با برنامه وسیعی به این دیدار پای می‌گذارد. با این حال ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا به 3 امتیاز برسیم.

وی با بیان اینکه برد مقابل گهر شرایط روحی خوبی را برای آبی‌ها به وجود آورده است، تاکید کرد: بازی با گهر وضعیت تیم را دگرگون کرده است. بعد از بازی با الهلال به یک برد احتیاج داشتیم تا بتوانیم وضعیت روحی تیم را تغییر دهیم. قبول دارم که سپاهان یک تیم بزرگ است ولی ما هم استقلال هستیم و به راحتی نمی‌خواهیم صدرنشینی را از دست بدهیم.

هافبک تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا غیبت جمشیدیان و احتمالا نویدکیا در این بازی به سود استقلال است، گفت: سپاهان تیمی بزرگ است و غیبت یک یا دو بازیکن نمی‌تواند افت آنها را به دنبال داشته باشد. البته اگر نویدکیا و جمشیدیان نباشند، کار ما سخت‌تر می‌شود چونکه بازیکنان جانشین آنها به طور حتم چند برابر تلاش خواهند کرد تا خود را نشان بدهند.

 

Mohsen بازدید : 16 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین خود را قبل از دیدار مقابل سپاهان از ساعت 17:30 در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار کرد.

 

با وجود اینکه روز گذشته امیر قلعه نویی اعلام کرد مشکلی برای تردد خبرنگاران وجود ندارد اما امروز باز هم شاهد این بودیم که تعدادی از خبرنگاران و عکاسان نتوانستند وارد مجموعه شوند.

اختلاف بر سر این بود که یکی از خبرنگاران قصد داشت با کارت سازمان لیگ وارد مجموعه شود که از ورود او ممانعت به عمل آمد، پس از این موضوع یکی از خبرنگاران با مسئولان مقابل درب مجموعه ورزشی آزادی جر و بحث کرد و همین موضوع باعث شد تا از ورود دیگر اهالی رسانه جلوگیری شود که نیک پور عکاس روزنامه ورزشی 90 با مخالفت مسئولان نتوانست به محل تمرین استقلال برود و با وجود صحبت و تماس‌های مکرر مجبور به ترک ورزشگاه شد.

*قبل از آغاز تمرین امروز دیدار دوستانه ای میان تیم ملی نونهالان و تیم نونهالان استقلال برگزار شد که قلعه نویی با حضور در زمین شماره 2 از این بازی دیدن کرد.

*دکتر نوروزی با لباس ورزشی در محل تمرین امروز حاضر بود و تمرینات ویژه ای را با ساموئل انجام داد.

*حدود 50 نفر از هواداران استقلال از تمرین امروز تیم شان دیدن کردند، آنها در مقاطعی به تشکیل بازیکنان استقلال پرداختند.

*منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی، مهدی فنونی زاده، سیروس دین محمدی، میرشاد ماجدی حاضران تمرین امروز استقلال بودند.

*در ابتدای تمرین قلعه نویی حدود 5 دقیقه برای بازیکنان تیمش صحبت کرد و از آنها خواست تمام تمرکز خود را روی دیدار با سپاهان معطوف کنند.

*ساموئل که طی چند روز گذشته به فیزیوتراپی پرداخته بود امروز پا به پای دیگر بازیکنان به تمرین پرداخت.

*تمرین تیم استقلال در حالی پیگیری می‌شد که بازیکنان به سانتر از جناحین و شوت به سمت دروازه رو آورده بودند.

* مربیان تیم استقلال به دنبال آخرین وضعیت محرم نوید کیا، حسین پاپی و احمد جمشیدیان در ترکیب سپاهان بودند. این سه بازیکن با مصدومیت روبه رو هستند.

*تمرین تیم فوتبال استقلال ساعت 18:45 دقیقه به پایان رسید.

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان از ساعت 19 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

Mohsen بازدید : 10 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، مجید صالح در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار مقابل سپاهان گفت: ابتدا باید در مورد بازی مقابل گهر که برایمان بسیار مهم بود صحبت کنیم اگر پله اول را خوب بالا نمی‌رفتیم الان شرایط فرق می‌کرد و نمی‌توانستیم در چنین جایگاهی باشیم. باید گهر را شکست می‌دادیم و می‌دانید که هر مسابقه‌ای شرایط خاص خودش را دارد. خدا را شکر بعد از باخت مقابل الهلال انگیزه به تیممان بازگشت و اکنون در استقلال آرامش حکم فرماست.

وی افزود: بازی فردا بسیار مهم است اما هیچ چیز برای دو تیم تمام شده نیست. این مسابقه بسیار اهمیت دارد. در این مدت سعی کردیم با تمرینات خوب تیم را آماده رویارویی مقابل سپاهان کنیم، هر تیمی که فردا بازنده شود چه استقلال باشد و چه سپاهان کار برایش تمام نمی‌شود.

صالح تاکید کرد: بازی فردا بسیار سخت و نفس گیر است، ما مقابل گهر در شرایطی که ورزشگاه بسیار آرام بود و سکوت سختی در آن وجود داشت با تلاش بازیکنان توانستیم به پیروزی برسیم، به تعدادی از بازیکنان خسته و در آستانه مصدومیت استرحت دادیم. فردا آرش برهانی را در اختیار نداریم، همین جا از مسئولان سازمان لیگ خواهش می کنیم در بحث محرومیت‌ها روانشناسی را نیز در نظر داشته باشند. نص صریح قانون می‌گوید شاید یک بازیکن به خاطر این تخلف 3 الی 4 جلسه باید محروم شود. اما تبصره‌ای وجود داشته باشد چون قبلا چنین تخلفی نبوده است بتوان برای او تخفیفی در نظر گرفت و 3 بازی محرومیت به 2 جلسه کاهش پیدا کند.

وی در مورد مصدومیت ساموئل گفت: روی مصدومیت ساموئل پزشکان کار کردند، فردا صبح هم می‌توانیم کارهای فیزیوتراپی را روی او انجام دهیم و معلوم می‌شود آیا او را در اختیار داریم و یا اینکه نمی‌توانیم در این مسابقه از او استفاده کنیم. به غیر از این بازیکن تمامی مجموعه به صورت کامل در اختیار کادر فنی قرار دارد.

صالح در مورد شرایط استقلال اظهار داشت: ای کاش تابلویی وجود داشت تا می‌توانستم با کشیدن شکلی این شرایط را به خوبی توضیح دهم اگر شما یک مستطیل را در نظر بگیرید و دو قطب در آن وجود داشته باشد، در ابتدای فصل از لحاظ بدنی منحنی در قسمت ماکسیمم است و از لحاظ تاکتیکی منحنی در شرایط مینیموم قرار دارد، هر چه به پایان فصل نزدیک تر می شویم بازیکنان از لحاظ بدنی تحلیل می‌روند و آن مسئله تاکتیکی بالاتر می‌رود.

وی افزود: اکنون بازیکنان ما از لحاظ تاکتیکی به شرایط خوبی رسیدند. بازیکنان ما با هوشی که دارند تئوری‌های تیم و وظایف خود را به خوبی دنبال می‌کنند. شما دیدید که در بازی با گهر تغییراتی در تیم ایجاد کردیم که بازیکنان بسیار خوب کارشان را انجام دادند این اتفاق قبلا در دیدار مقابل پیکان هم رخ داده بود. اکنون وظیفه داریم از لحاظ روحی و روانی بازیکنان را در شرایط خوبی قرار دهیم، می‌دانیم که یک تیم از لحاظ روحی نیز نیاز به ریکاوری دارد البته مطمئن هستیم سپاهان هم به عنوان یک تیم بزرگ چنین کارهایی را انجام می‌دهد و با آمادگی کامل به تهران می‌آید.

صالح افزود: همیشه اینگونه نیست که تیمی که شرایط بهتری داشته باشد بخواهد خوب بازی کند شاید آن تیم چیزی برای از دست دادن نداشته باشد و نتواند راحت بازی کند دلیلی نمی‌شود که تیمی که شرایط بهتر دارد بخواهد بهتر بازی کند سپاهان شاید لیگ قهرمانان را از دست رفته می‌بیند و تمام تمرکز خود را برای بازی فردا خواهد گذاشت. ما هم اکنون برای هر دو جام تلاش می‌کنیم و حفظ کردن آن برایمان دشوار است و شرایط ویژه‌ای خواهم داشت.

 

وی ادامه داد: امشب و فردا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا روحیه بازیکنان را در شرایط خوبی قرار دهیم می‌دانید که حضور یک بازیکن هم می‌تواند شرایط فنی یک مربی را تغییر دهد. ما جام حذفی را از دست دادیم و انگیزه بازیکنان برای این دیدار بالاست و در بازی فردا با قدرت ظاهر می‌شویم. بازیکنان بزرگ در روزهای بزرگ خود را نشان می‌دهند.

 

مربی استقلال خاطرنشان کرد: بعد از اتفاقاتی که برای استقلال رخ داده بازیکنان به راحتی بازی فردا را از دست نخواهند داد از لحاظ روحی و روانی و تاکتیکی روی بازیکنان کار خواهیم کرد و با قدرت ظاهر می‌شویم البته بازی فردا فینالی نیست که بخواهد بازی‌ها تمام شود هیچ چیزی غیرقابل پیش‌بینی نیست شاید تیمی که فردا نتیجه لازم را بگیرد در ادامه فصل نتواند خوب ظاهر شود به هر حال همه چیز تمام نمی‌شود امیدوارم که بازی فردا جوانمردانه باشد و بازی‌ای است که دو تیمی برگزار می‌کنند که موجودیت فوتبال ایران را در اختیار دارند امیدوارم که هم تماشاگران و هم بازیکنان از نحوه بازی راضی باشند.

 

صالح درباره سه اخطاره شدن هاشم بیگ‌زاده خاطرنشان کرد: زمانی که بیگ‌زاده در دیدار قبلی کارت گرفت من به ماجدی گفتم دفتر خود را نگاه کند و او به من اعلام کرد که دو کارته شده است فکر می‌کنم که رسانه‌ها و سایت‌ها اشتباه کردند که او را سه کارته اعلام کردند به هر حال باید این موضوع در جلسه هماهنگی مورد بررسی قرار گیرد.

 

مربی استقلال درباره اعتراض‌هایی که به برنامه‌ریزی سازمان لیگ صورت می‌گیرد یادآور شد: ما می‌خواهیم لیگ آماتور را به لیگ حرفه‌ای تبدیل کنیم اگر بخواهیم به خاطر سلایق شخصی تصمیم بگیریم آن موقع لیگ آماتور می‌شود. ما سرآمد اخلاق هستیم پوریای ولی داریم که در هیچ فرهنگی دیده نمی‌شود ما زمانی که با ذوب‌آهن در آسیا حضور داشتیم در بازی مقابل پوهانگ کره جنوبی تماشاگران کره‌ای هیچ چیزی به ما نگفتند حتی پس از پایان بازی آنها ما را تشویق کردند و از بازیکنان امضا گرفتند در حالی که تیمشان حذف شده بود.

 

صالح افزود: این مواردی است که ما باید درس اخلاق بگیریم. ما خودمان سرآمد اخلاق هستیم آن وقت نباید خودمان مسائلی را به وجود بیاوریم. البته تأکید می‌کنم که تماشاگران بارها به استقلال کمک کردند اما باید رفتارهایمان منطقی باشد شاید در بازی همدیگر را کتک بزنیم و اتفاقات دیگری هم رخ بدهد اما همه چیز تمام می‌شود و نباید پس از بازی به آن دامن بزنیم.

 

وی با اشاره به برگزاری دیدار قبلی تیمش در ورزشگاه بدون تماشاگر تصریح کرد: حضور تماشاگران واقعاً برای ما دلگرمی است و به ما آرامش می‌دهد در بازی با گهر به برتری دست یافتیم اما واقعاً یک چیز کم داشتیم. فرهنگ ما بهترین چیزها را به دنیا نشان می‌دهد و باید بهترین عملکردها را داشته باشیم.

Mohsen بازدید : 18 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

فارس: بعد از بازی با گهر فرصت تمرین مناسب نداشتید. با این شرایط آماده بازی هستید؟

خوشبختانه خوب ریکاوری کردیم و امیدوارم بازی فردا اول یک دیدار جوانمردانه باشد. امیدوارم 3 امتیاز بازی از آن استقلال باشد و قهرمانی را به دست بیاوریم.

فارس: سابقه همکاری با کرانچار را نداری؟

زمانی که او به سپاهان آمد من از این تیم جدا شدم اما چند جلسه زیر نظر کرانچار تمرین کردم. او مربی خوب و با شخصیتی است.

فارس: قبول داری که بازی فردا فینال است؟

همینطور است، قبول دارم، هر تیمی برنده بازی باشد قهرمان لیگ می شود.

فارس: از بازی در جام حذفی که خاطره خوبی نداری؟

در آن بازی من گل مساوی را زدم اما کلا موقعیت های ما از آنها بیشتر بود. فکر می کنم 10 نفره شدن آنها کار ما را خراب کرد ولی امیدوارم در بازی فردا هر دو تیم با 11 نفر بازی را به پایان برسانند.

 

فارس: در بازی های اخیر استقلال گلی نزدی. فکر می کنی فردا این کار را انجام دهی؟

من در بازی با گهر چند موقعیت خوب را از دست دادم. البته نمی خواهم کارم را توجیه کنم اما چون چند هفته در ترکیب اصلی نبودم کمی از شرایط بازی دور شده بودم. اعتقاد دارم مهاجم باید گل بزند. دوست دارم فردا گل بزنم.

فارس: پنالتی ها را فراموش کردی؟

نباید پنالتی را خراب می کردم و خدا شاهد است که قرار نبود پنالتی بزنم. پژمان منتظری شاهد است که قرار بود اگر پنالتی ها ادامه داشت پنالتی دهم را بزنم. ولی بابت آن پنالتی از هوادارن عذر می خواهم.

فارس: فردا با چه بازیکنی تقابل داری؟

محسن بنگر که نیست و وقتی او نیست تقابلی با کسی ندارم.

فارس: حرف خاصی نمانده؟

امیدوارم هوادارن مثل همیشه فردا به ورزشگاه بیایند و کاری کنند که با روحیه به مصاف سپاهان برویم.

Mohsen بازدید : 13 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (1)

  میرشاد ماجدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه مدیر عامل باشگاه سپاهان با ارسال نامه به سازمان لیگ خواستار تغییر برنامه دو هفته پایانی لیگ شده است اظهار داشت: اگر مبنا به تغییر بود باید برنامه هفته سی و یکم و سی و دوم تغییر می کرد. حالا که از این به بعد بازی ها با فاصله 6 روز برگزار می شود که نباید برنامه را تغییر داد.

وی افزود: ما هر چه آن زمان گفتیم لیگ باید تعطیل شود هیچکس به حرف ما گوش نمی کرد. اتفاقا اعتقاد دارم اینگونه حق استقلال پایمال می شود. در این 4 هفته اخیر پرفشارترین برنامه بازی ها را پشت سر گذاشتیم و علیرغم بازی‌های لیگ قهرمانان، در فاصله سه روز بازی کردیم. اگر مبنا به تغییر بود باید همان موقع برنامه تغییر می کرد که ما به مشکل نخوریم.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اعتراض باشگاه استقلال به محرومیت برهانی نیز گفت: ما قصد داشتیم به این تصمیم اعتراض کنیم اما به ما اعلام شد هیچگونه حق اعتراض نداریم. ما به دنبال بخشش برهانی بودیم و مدعی هستیم 3 جلسه محرومیت خارج از عرف فوتبال بود.

ماجدی در ادامه گفت و گو با فارس، در خصوص حضور تماشاگران استقلال در بازی با سپاهان گفت: از بازگشت آنها خوشحال هستیم اما از آنها می خواهیم که دیگر به داخل زمین اشیا پرتاب نکنند. البته جالب است که تاکنون در بازی های لیگ چنین اتفاقی نیفتاده و فقط در بازی های برون مرزی به درون زمین نارنجک پرتاب شده که این مسئله جای بررسی دارد.

وی در خصوص ادعاهای مسئولان باشگاه الهلال عربستان و همچنین اظهار نظر کفاشیان گفت: خود مسولان الهلال می دانند مشکل از کجا آغاز شد و مشکل آنها چیست. حتی فهد مدیر اجرایی این باشگاه می داند که کجا دچار اشتباه شده و با این صحبتها می خواهند ورق را برگردانند.

ماجدی تاکید کرد: نمی دانم رئیس باشگاه الهلال که در تهران حضور نداشته چگونه این حرف ها را مطرح کرده است. آقایان چطور یادشان افتاده بعد از چند روز این حرف ها را بزنند؟ ایران و ایرانی هر چه دارد از خدا و رسول خدا دارد و اگر شعار یاحسین (ع) و یا زهرا ( س) سر می دهد پای آن خواهد ایستاد. شعار های ما اعتقادات قلبی ایرانی ها است و ربطی به سیاست و این حرف ها ندارد.

سرپرست استقلال ادامه داد: مگر الهلالی ها ما را از پاویون سیاسی عبور دادند که حالا این حرف ها را می زنند؟ آنها اعضای تیم ما را از یک گیت رد کردند و همین موضوع باعث تاخیر و معطلی ما شد. فکر می کنم بحث آب معدنی هم گزافه گویی آنها است زیرا هر شهروندی این روزها حتی در خانه اش هم از آب معدنی استفاده می کند. ما با وجود سختی هایی که برای باشگاه وجود داشت هتل آزادی که یکی از بهترین هتل های ایران است را انتخاب کردیم و در اختیار آنها گذاشتیم.

وی در پایان گفت: نمی دانم چرا آنها تا قبل از بازی و درون زمین مسموم نشده بودند اما حالا که از اینجا رفته اند این حرف ها را مطرح می کنند. فقط این را بگویم آنها با این صحبت ها راه به جایی نخواهند برد.

Mohsen بازدید : 14 شنبه 24 فروردین 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:30 امروز درحالی تمرینات خود را پیگیری کرد که مطابق معمول روز‌های گذشته خبرنگاران رسانه‌های گروهی مقابل درب مجموعه ورزشی آزادی معطل شده و برای ورود با دردسرهایی مواجه شدند.

این درحالی است که مسئولان و کادر فنی استقلال از عدم ورود خبرنگاران و هماهنگی برای ممانعت از ورود آنها بی‌اطلاع هستند. امیر قلعه‌نویی به محض آنکه وارد مجموعه ورزشی آزادی شد و دید که خبرنگاران پشت درب‌های بسته مانده‌اند، خطاب به مسئولان استادیوم آزادی اعلام کرد هر روز در خصوص ورود و خروج خبرنگاران از من سؤال می‌پرسید ولی باز هم تاکید می‌کنم که من هیچ مشکلی برای ورود آنها ندارم و خبرنگارانی که مورد تایید شما هستند و کارت خبرنگاری دارند می‌توانند وارد مجموعه شوند.

*تمرین امروز آبی‌پوشان درحالی برگزار شد که مهدی رحمتی، مجتبی جباری، امیرحسین صادقی، فرهاد مجیدی و حنیف عمران‌زاده به همراه سیاوش اکبرپور غایب بودند. بقیه بازیکنان زیر نظر امیر قلعه‌نویی و دیگر اعضای کادر فنی تمرینات خود را پشت سر گذاشتند.

*تمرین امروز آبی‌پوشان در حالی پیگیری شد که از همان ابتدای بارش باران آغاز شد و از همین رو کادر فنی تصمیم گرفت تمرینات سبکی را برای بازیکنان در نظر بگیرد.

*ساموئل که در بازی مقابل الهلال دچار آسیب‌دیدگی شده بود زیر نظر کادر پزشکی به تمرین پرداخت و برنامه‌های آماده‌سازی خود را به صورت اختصاصی پیگیری کرد.

*ویسنته آرزه بازیکن بولیویایی استقلال امروز تنها در تمرین حضور داشت و در برنامه‌های آبی‌پوشان شرکت نکرد.

*حدود 20 نفر از هواداران استقلال در تمرین امروز حاضر بودند که به خاطر بارش شدید باران برای تماشای تمرین دچار مشکل شدند.

*امیر قلعه‌نویی بعد از گذشت 30 دقیقه از تمرین ورزشگاه آزادی را ترک کرد.

*شاهرخ بیانی، دکتر نوروزی، سیروس دین‌محمدی و منصور پورحیدری حاضران امروز آبی‌پوشان بودند.

*تمرین تیم استقلال با حضور بازیکنان ذخیره این تیم ادامه پیدا کرد اما تمامی بازیکنان اصلی بعد از ریکاوری محل تمرین را ترک کردند.

*آخرین تمرین آبی‌پوشان قبل از دیدار با سپاهان فردا برگزار خواهد شد.

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان از ساعت 19 روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. نشست خبری مربیان دو تیم نیز ساعت 14 در سازمان لیگ برگزار می‌شود.

Mohsen بازدید : 12 جمعه 23 فروردین 1392 نظرات (1)

به گزارش خبرگزاری فارس، آخرین دیدار از هفته سی و یکم لیگ برتر از ساعت 19 در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی بین دو تیم استقلال و گهر آغاز شد که با نتیجه 2 بر صفر به سود استقلال به پایان رسید.

جواد نکونام در دقیقه 28 با یک شوت از داخل محوطه جریمه گلزنی کرد و آرزه نیز در دقیقه 44 گل دوم آبی پوشان را  از روی یک ضربه کاشته به ثمر رساند.

بازی دو تیم به حکم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون تماشاگر برگزار شد و استقلال از داشتن تماشاگر در این دیدار خانگی محروم بود.

سیدحسن زرگر داور مسابقه به آرمان قاسمی و رضا کاردوست از گهر و هاشم بیک‌زاده از استقلال کارت زرد نشان داد.

با این پیروزی استقلال 63 امتیازی شد و به صدر جدول برگشت و گهر 19 امتیازی نیز به رده هجدهم سقوط کرد. سقوط این تیم نیز به دسته اول از هفته قبل قطعی شده بود. این آخرین بازی گهر در ورزشگاه آزادی بود. این تیم که هوادارانش تلاش کردند در شهر دورود با اخلاق‌ترین تیم لیگ باشند دیگر در ورزشگاه آزادی بازی نخواهند داشت.

استقلال روز دوشنبه در هفته سی و دوم لیگ برتر باید مقابل سپاهان به میدان برود. مسابقه‌ای حساس که نتیجه‌اش می‌تواند قهرمان لیگ را تعیین کند. سپاهان اکنون ۶۲ امتیاز دارد و یک امتیاز کمتر از آبی پوشان دارد.

 

ترکیب تیم استقلال:

سید‌مهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیرحسین صادقی، علی حمودی، هاشم بیگ‌زاده، جواد نکونام، آرزه کاماچو( از دقیقه 88 کیانوش رحمتی)، فرزاد حاتمی( از دقیقه 69 سیاوش اکبرپور)، میثم بائو، عباس محمد‌رضایی و فرهاد مجیدی( از دقیقه 60 ایمان موسوی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

محسن * برد خوبی بود به امید قهرمانی استقلال

Mohsen بازدید : 22 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (1)

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، پس از پیشنهاد محمد مایلی کهن برای برگزاری بازی استقلال و گهر با حضور تماشاگران و لغو محرومیت آبی‌ها و همچنین اختصاص درآمد حاصله از بلیت فروشی مسابقه به ورزشگاه دورود، مهدی تاج هم گفت: روز گذشته نامه‌ای از سوی محمد مایلی کهن دریافت کردم که این پیشنهاد در آن مطرح شده بود و من هم این نامه را با نظر مساعد به حسن‌زاده، رییس کمیته‌ انضباطی ارسال کردم و قرار است امروز در جلسه‌ای درباره این موضوع صحبت کنیم. البته مشکلی برای برگزاری این بازی با حضور تماشاگران وجود ندارد و تنها باید باشگاه استقلال برای قطعی شدن موافقتش برای اختصاص درآمد حاصله از بلیت فروشی از این بازی به ورزشگاه دورود نامه رسمی به ما ارسال کند.

 

تاج در ادامه با تمجید فراوان از امیر قلعه‌نویی که همزمان با او بر روی خط یکی از برنامه‌های ورزشی بود، گفت: استقلال بدون شک بیشترین فشار را این فصل متحمل شد و هیچ باشگاهی در لیگ امسال از نظر تحمل فشار با استقلال قابل مقایسه نیست اما استقلال با مدیریت بسیار خوب قلعه‌نویی توانست آبروی فوتبال ایران را در آسیا حفظ کند و الهلال را که سه بازیکنش به اندازه کل استقلال می‌ارزند را شکست دهند.

Mohsen بازدید : 15 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به هر حال بازی‌های استقلال و الهلال همیشه سخت است. الهلال تیم بسیار تاکتیکی است و خوب بازی می‌کند و در خلیج فارس یکی از تیم‌های خوب محسوب می‌شود. ما نیمه اول فینال را برده‌ایم و نیمه دوم فینال غرب آسیا فردا برگزار می شود که امیدوارم آن را هم ببریم.

وی با اشاره به دیدار رفت گفت: آنها در جناح چپ و خط هافبک و بخصوص بازیکن شماره 24 خیلی خطرناک هستند ولی در آن بازی با حضور پژمان منتظری او را خنثی کردیم و در نیمه دوم هم با حضور حمودی سرعت را بالا بردیم و پیروز شدیم البته هنوز هیچ چیز تمام نشده و آن بازی را باید به خاطر بسپاریم.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت فرهاد مجیدی گفت: مجیدی در بازی با سپاهان در دقایقی از بازی از ناحیه کمر مصدوم شد و وقتی به او گفتیم پنالتی بزن گفت مصدوم است و نمی‌تواند پنالتی بزند و بعد از آن هم با تیم پزشکی تماس گرفت و گفت اصلا نمی‌تواند تکان بخورد. شرایط او به گونه‌ای است که با مشورت کادر پزشکی تصمیم گرفتیم او در بازی فردا هم نباشد.

سرمربی استقلال در مورد حضور هواداران استقلال در بازی فردا و تاثیرش بر روحیه بازیکنان گفت: جلسه خوبی داشتیم که فردا بخشی از مبلغ قراردادها پرداخت خواهد شد. جا دارد از دوستانی که این کار را انجام دادند تشکر کنم. بخشی از پاداش‌ها در عربستان پرداخت شد و بقیه آن را هم تهیه می‌کنیم و به آنها می‌دهیم. در مورد هواداران باید بگویم آنها یار اصلی و اول هستند نه یار دوازدهم، هواداران استقلال همیشه از نظر فرهنگی الگو بودند و چه آنها به ورزشگاه بیایند و نیایند از آنها تشکر می‌کنیم و امیدوارم برای پیروزی ما دعا کنند.

قلعه‌نویی در مورد شرایط میزبانی از الهلال گفت: در عربستان سه ساعت معطل شدیم و آنها می‌گفتند و این مسئله به پلیس ربط دارد و دست ما نیست و امروز خبر ندارم چه اتفاقی افتاده و هرچه هست به مسئولان ربط دارد.

وی در مورد اینکه بازیکنان استقلال مغرور شده‌اند یا نه، گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم و تا اینجا مردانه کار کرده‌اند و پای کار ایستاده‌اند. این پول‌ها از شیر مادر برایشان حلال‌تر است که امیدوارم به آنها تزریق شود و شارژ روحی خوبی شود.

سرمربی استقلال تصریح کرد: بحث اصلی من در تمرین این بود که آن بازی تمام شده و این بازی می‌تواند برای ما خطرناک باشد اگر غرور و نفس اماره بر ما حاکم شود به مشکل می‌خوریم اما بر اساس وحدت تاکتیکی فکر کنیم به هدف‌مان می‌رسیم. حرف‌های من در دو سه روز گذشته آنقدر که به غرور و عدم مغرور شدن برمی‌گردد به مسایل تاکتیکی پرداخته نشد.

قلعه‌نویی در مورد اینکه چرا با خبرنگار 20:30 صحبت نکردید و او را در تمرین نپذیرفتید، گفت: اول جای تاسف دارد که دوستان اینگونه حرف می‌زنند، آیا این از نظر شما پذیرفتن نیست. او یک ساعت در تمرین ما حضور داشت و با بازیکنان صحبت کرده است. ایراد شما این است اگر کسی جواب شما را ندهد چون میکروفن دارید اما توقع دارید هرچه می‌گویید ما ناراحت نشویم. اول بروید رسیدگی کنید وقتی آدم‌های سیاسی وقتی به سفر می‌روند چند آدم با خود می‌برند. تلویزیون ارزشی شما این مسایل را نمی‌گوید. چطور 20:30 نگفت هواپیمای 320 میلیونی را 120 میلیون کرایه کردیم و نگفتند 200 میلیون به سود استقلال کار کردیم؟ چرا مدیران ارزشی شما اینها را نمی‌گویند؟ اتفاقا باید 800 نفر را به این سفر معنوی و ارزشی می‌بردیم.

وی افزود: مگر این همه بازیکن و مربی حرف نزدند؟ شاید یک روز آمادگی نداشتم، نخواهم صحبت کنم. روز گذشته تمام فکر و ذکرم تمرین تیم بوده است، آیا اشکالی دارد. این قضاوت شما خدایی نیست. شاید من دیروز روی فرم نبودم و به چند نفر دیگر هم گفتم مصاحبه نمی‌کنم و فردا در نشست خبری حرف می‌زنم.

همان خبرنگار دوباره توضیحاتی ارائه داد و قلعه‌نویی در جواب گفت: وجدانا من اصلا گزارش 20:30 را ندیدم و اصلا تلویزیون نگاه نمی‌کنم. حالا که یک مدیر برای 80 نفر ویزا گرفته و هواپیمایی تابان و زاگرس به عشق ایران و استقلال 200 میلیون تخفیف داده‌اند باید اینگونه حرف بزنیم؟ نمی‌دانم شما مشرف شده‌اید یا خیر ولی اینکه 40 نفر به زیارت خانه خدا برود ایرادی دارد؟ این سفر شخصی نبوده است و هواپیما هم چارتر بوده و بحث بلیت نبوده است و امیدوارم بقیه مدیران مملکت هم مورد توجه شما قرار گرفته شوند.

قلعه‌نویی در مورد ناراحتی مسئولان الهلال و معطلی آنها در فرودگاه و اینکه عربستانی‌ها معتقدند کاروان استقلال، در عربستان با میزبانی خوب آنها مواجه شده، گفت: ظاهرا رئیس باشگاه الهلال چنین حرف‌هایی زده است و چرا بعد از باخت این حرف‌ها را زد؟ تلویزیون عربستان 90 دقیقه ماجدی را به جای من نشان داده‌اند و چگونه می‌دانند من این حرف‌ها را زدم؟ آنها حتی نمی‌دانستند من مربی استقلال هستم. به نظر شما این حرف آنها درست است؟ حتی گفتیم اگر الهلال با 80 نفر می‌آمدند استقبال می‌کردیم و هتل آزادی هم یکی از بهترین هتل‌هاست. آنچه مربوط به استقلال بوده بهترین پذیرایی را انجام داده است. ما هم آنجا انگشت‌نگاری شدیم ولی اعتراضی نکردیم.

Mohsen بازدید : 15 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

 مهاجم تیم فوتبال استقلال با اشاره به دیدار برگشت این تیم برابر الهلال که سه شنبه شب برگزار خواهد شد با بیان این مطلب افزود: خدا را شکر می کنم توانستیم الهلال را در خانه اش شکست دهیم و اگر بتوانیم در تهران این تیم را با شکست بدرقه کنیم حکم صعود خود را در دور بعد بدست آورده ایم.

سیاوش اکبرپور فاصله کم بازیها را بسیار مشکل دانست و افزود: با توجه به اینکه فاصله بازیها بسیار کم شده است آنطور که کادر فنی از ما انتظا ردارند نمی توانیم تمرینات بسیار خوبی را انجام دهیم.

این بازیکن تیم فوتبال استقلال تاکید کرد: پس از بازگشت از عربستان یک روز در باران شدید تمرین کردیم و روز یکشنبه هم یک تمرین خوب انجام داده ایم و روز دوشنبه تنها می توانیم یک ریکاوری انجام دهیم تا سه شنبه بتوانیم یک بازی خوب را مقابل الهلال درورزشگاه آزاد انجام دهیم.

اکبرپور در پایان تاکید کرد: دیگر به بردمان مقابل الهلال در عربستان فکر نمی کنیم چون آن بازی تمام شده و اگر در باد آن برد بخوابیم مطمئنا کارمان خیلی سخت خواهد شد.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 217
  • بازدید کلی : 12,330