loading...
استقلال همیشه قهرمان
Mohsen بازدید : 9 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

دیدار تیم‌های الشباب امارات و استقلال از ساعت 20:15 در ورزشگاه آل مکتوم شهر دبی برگزار شد که این دیدار در پایان نیمه اول با پیروزی یک بر صفر الشباب به پایان رسیده بود اما این مسابقه در نهایت با پیروزی4 بر 2 استقلال به پایان رسید.

 آبی پوشان هرچند در نیمه اول با گل دقایق پایانی شکست خوردند اما در نیمه دوم با ارائه یک بازی هوشمندانه توانستند از موقعیت هایی که ایجاد کردند نهایت استفاده را ببرند و در نهایت به پیروزی برسند. این پیروزی خیال استقلال را تا حدود زیادی راحت کرد تا در دیدار برگشت استرس چندانی نداشته باشند.

 گل‌های الشباب را هنریکه لوئیز در دقیقه 2+45  و برونو داسیلوا  83به ثمر رساند. ساموئل 55، جواد نکونام 73 ،فرهاد مجیدی 79 و خسرو حیدری 89، 4 بار برای استقلال گلزنی کردند.

قضاوت این دیدار بر عهده نیشی‌مورا از کشور ژاپن بود. وی به علی حمودی، فرزاد حاتمی و ساموئل از استقلال ، لوئیز  و سامی از الشباب امارات کارت زرد نشان داد.

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، پژمان منتظری،‌ امیر حسین صادقی، علی حمودی (46 حنیف عمران زاده)، هاشم بیگ زاده، جواد نکونام،‌ ساموئل، مجتبی جباری، خسرو حیدری، سیاوش اکبرپور (74 فرزاد حاتمی)، فرهاد مجیدی(90، آرش برهانی) به میدان رفت.

تعدادی از طرفداران ایرانی حاضر در ورزشگاه با پیراهن فصل گذشته این تیم به تشویق نماینده ایران می پردازند.

 * طرفداران تیم استقلال در ضلع جنوبی ورزشگاه و پشت دروازه الشباب حضور دارند اما پشت دروازه آبی‌پوشان تماشاگر اماراتی کمی نشسته است.

 * با توجه به تبلیغات گسترده اماراتی ها برای تشویق الشباب، طرفداران العین و النصر امارات هم حریف امشب استقلال را تشویق کردند. مسئولان اماراتی در بین تماشاگران بلیط هایی را توزیع کرده و قصد دارند به قید قرعه جوایزی را  به آنها اهدا کنند.

 * علی فتح‌الله زاده، احمد شهریاری، منصور پورحیدری و مهدی تاج در ورزشگاه حضور دارند. همچنین محمد علی فیاض سفیر ایران در کشور امارت نیز در کنار مسئولان استقلال بازی را تماشا می کند.

 *تماشاگران طرفدار تیم العین که در ورزشگاه حضور دارند در ابتدای بازی فرهاد مجیدی را که سابقه عضویت در این تیم را دارد تشویق کردند.البته در طول بازی وقتی مجیدی صاحب توپ می شد نسبت به حرکات مجیدی واکنش نشان می‌دادند.

 *در ابتدای بازی فرهاد مجیدی در محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه اش به دست بازیکن الشباب برخورد کرد اما داور پنالتی نگرفت. نیمکت استقلال در این صحنه به شدت به این موضوع واکنش نشان داد اما داور چهارم تذکر جدی به آنها داد. همچنین نیشی‌مورا به مجیدی که اعتراض می کرد تذکر داد.

 *مسئولان باشگاه الشباب که در جایگاه حضور دارند هنگامی که بازیکنان این تیم توپ ها را لو می دهند به شدت واکنش نشان داده و از جای خود بلند می شوند.

 *امیر قلعه‌نویی بعد از گذشت 30 دقیقه از بازی از عمران زاده خواست تا گرم کند.

 * هنگامی که لوئیز بازیکن برزیلی الشباب دروازه استقلال را باز کرد سیدمهدی رحمتی از اینکه بازیکنان اجازه شوتزنی به این بازیکن را دادند ناراحت بود و بر سر مدافعان استقلال فریاد می‌کشید.

 *امیر قلعه‌نویی بعد از گل تیم الشباب به شدت ناراحت بود و نسبت به عملکرد خط دفاعی آبی پوشان واکنش نشان داد.

 *آرش برهانی، آرزه، ایمان موسوی و بقیه نیمکت نشینان استقلال در حال گرم کردن هستند

چه حـــــــــالی داد ! فرهــــاد عالی بود به قول آقا جواد حقش بود یه گل بزنه ... به امید ستاره ی سوم

خسرو اون گلت تو حلقم لامصب !

Mohsen بازدید : 15 چهارشنبه 25 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، تیم فوتبال استقلال در بازی امشب (چهارشنبه) برابر الشباب امارات در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با این بازیکنان به میدان می‌رود:

سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری، جی‌لوید ساموئل، امیرحسین صادقی، جواد نکونام، مجتبی جباری، هاشم بیک‌زاده، پژمان منتظری، علی حمودی، سیاوش اکبرپور و فرهاد مجیدی.

همچنین آرش برهانی، حسن اشجاری، حسین حسینی، فرزاد حاتمی، ویسنته آرزه، ایمان موسوی و حنیف عمران‌زاده روی نیمکت ذخیره‌های استقلال خواهند نشست.

 

Mohsen بازدید : 12 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

علی فتح الله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد اینکه محمد عباسی وزیر ورزش در خصوص اینکه وی گفته تا سوم خرداد در استقلال نمی ماند واکنش نشان داده و گفته اینگونه نیست، ما ارزیابی می‌کنیم و هر مدیری که می‌تواند با همین شرایط ادامه دهد می‌ماند وگرنه اصراری برای حضور فرد خاصی نداریم چرا که افراد توانمند زیادی هستند که می‌توانند این دو باشگاه را اداره کنند اظهار داشت: من قبلا گفته ام تا سوم خرداد منتظر بودجه استقلال می مانم تا آن را بدهند. ما برای سال آینده می خواهیم تیمی برای قهرمانی آسیا داشته باشیم و نقل و انتقالات برای فصل بعدی هم شروع شده است.

وی افزود: وزارت ورزش باید بودجه استقلال را بدهد. من گفتم وزارت سهم خودش را بدهد و اگر این سهم را تا سوم خرداد ندهند یعنی من را نمی خواهند. من کاری ندارم چه کسی چه گفته است اما باشگاه متعلق به وزارت ورزش است و می توانند هر تصمیمی خواستند بگیرند اما اگر این پول را ندهند به این مفهوم است که من را نمی خواهند.

فتح الله زاده ادامه داد: من نهایت نصف بودجه استقلال را می توانم تامین کنم و اگر سهم وزارت نرسد می روم و طبق گفته خود وزیر افراد توانمندی هستند که می توانند بیایند و استقلال را با این شرایط اداره کنند.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه با این شرایط هواداران نگران روزهای آینده خواهند بود، گفت: من با دست خالی چه کاری می توانم انجام دهم؟ باز هم می گویم توان من نصف بودجه  استقلال است. اگر پول ندهند از همه تشکر می کنم و می روم.

فتح الله زاده در ارتباط با مذاکره رویانیان با علی حمودی اظهار داشت: من در دوره ای که شایعه کرده بودند استقلال با بازیکنان سپاهان مذاکره می کند گفتم هستند باشگاه هایی که در حال مذاکره با بازیکنان ما هستند که منظورم همین علی حمودی بود. من از این مذاکره با خبر بودم اما همه این حرف ها بهانه است. بازیکن اگر بخواهد در تیمی بماند می ماند. مدیری عرضه داشته باشد بازیکنان خودش را حفظ می کند ولی کار پرسپولیس درست نبود اما ما هم دنبال مقابله به مثل نیستیم اگر از استقلال بازیکنی را بگیرند ما هم بازیکن می گیریم اما فرق اینجاست که باشگاه استقلال حرف نمی زند بلکه عمل می کند.

محسن : باز آخر فصل شد تو ناز کردنت رو شروع کردی !

Mohsen بازدید : 7 سه شنبه 24 اردیبهشت 1392 نظرات (1)
امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از دیدار مقابل الشباب امارات در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ابتدا جا دارد از میزبانی خوب تیم الشباب تا به این لحظه تشکر کنم. فردا بازی بسیار حساسی است الشباب مرموز بازی می‌کند  آنها را انالیز کردیم متوجه شدیم از کمترین موقعیت گل می‌سازند الشباب خوش شانس هم است در بازی با صبا که پیروز شدند شانس داشتند و در دیدار با پاختاکور هم همین اتفاق برای آنها افتاد با برنامه و با حوصله بازی می کنند آنها 3 مهاجم خوبی دارند و برنامه ما در این بازی این است که ارتباط مهاجم و هافبک قطع کنیم. الشباب نقاط ضعفی هم دارد که فعلا به این مسئله اشاره نمی کنم.
 
وی افزود:‌ما در این بازی به دنبال چند هدف هستیم  که برنامه اصلی ما نباختن است در بازی خارج از خانه مساوی بد نیست اما روحیه من همیشه هجومی است و سعی می‌کنیم برنده خارج شویم واقعیت فوتبال حرف نیست و در 90 دقیقه باید ببینیم چه اتفاقاتی می‌افتد.
 
قلعه نویی در پاسخ به این سوال که بهترین دفاع و دروازه بان آسیا را دارد و چه برنامه‌ای برای مهار  مهاجمان الشباب در نظر گرفته است، خاطرنشان کرد: در این چند روز روی نقاط ضعف و قوت الشباب کار کردیم یکی از دستورات ما در بازی فردا انجام پرس تیمی است مخصوصا در یک سوم میانی این کار را می‌کنیم تا ارتباط هافبک و مهاجمان را قطع کنیم.
سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا به قهرمانی فکر می‌کند،‌ یادآور شد: تیمی که می خواهد موفق شود باید برنامه بلندمدت داشته باشد در همه دنیا تیم‌ها با برنامه جلو می‌روند هیچکس فکر نمی کرد 2 تیم آلمانی به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسند همه برنامه می ریزند اما در پایان اتفاقی می افتد که هیچکس فکر نمی کرد. ما پتانیسیل خوبی داریم نیروی انسانی خوبی پشت ما است باید یک ایراد از آسیا گرفت. تیمی که می خواهد در لیگ قهرمانان آسیا قهرمان شود باید 2 تیم داشته باشد مرحله یک چهارم در زمان اوج تیم‌های شرقی  و افت  تیم‌های غربی است. ما الان 3 ماه تعطیل می‌شویم و دیگر بازی نداریم اما تیم‌های شرقی درست در زمان اوج بازی‌های خود قرار دارند. توقع من از رئیس جدید این است که برنامه بازی‌ها را درست کند.
 
وی در مورد اینکه آیا قهرمانی استقلال در سا 1991 در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه خود او آن زمان بازی می‌کرده می‌تواند به این تیم کمک کند، تأکید کرد: من در آن تیم بازی می‌کردم اما سطح فوتبال خیلی فرق کرده است فوتبال آسیا پیشرفت کرده دارد به رقابت با تیم‌های اروپایی و آسیایی نزدیک می‌شود. قهرمانی‌های سابق استقلال در آسیا به تیم‌مان شخصیت داده است

Mohsen بازدید : 12 دوشنبه 23 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

برخورد توپ به بینی فرهاد / کلکل جواد با دروازبان دوم

تیم فوتبال استقلال از ساعت 17:30 دقیقه امروز تمرینات خود را جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل الشباب برگزار کرد. در تمرین امروز تیم استقلال تمامی بازیکنان حضور داشتند و مجتبی جباری و آرش برهانی با اندکی تأخیر به ورزشگاه آزادی رسیدند.

*هواداران تیم استقلال با تهیه یک سی‌دی آن را میان حاضرین در استادیوم پخش کردند. محتویات این سی‌دی آهنگ‌هایی بود که برای قهرمانی استقلال سروده شد.

*کیانوش رحمتی و حسن اشجاری فرزندان خود را به محل تمرین آورده و آنها نیز در زمین مشغول بازی بودند.

*قبل از آغاز تمرین امروز امیر قلعه‌نویی برای دقایقی کوتاه با بازیکنان صحبت کرد.

*فرهاد مجیدی که روز گذشته در تمرین حضور نداشت امروز پا به پای دیگر بازیکنان در کارهای گروهی شرکت کرد.

*در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر دکتر حاج‌قاسم به گرم کردن بدنهای خود پرداختند سپس کارهای تاکتیکی را انجام دادند و در نهایت فوتبال درون‌تیمی را پشت سر گذاشتند.

در جریان فوتبال درون‌ تیمی شوت سیاوش اکبرپور به صورت فرهاد مجیدی خورد و به همین دلیل پس از گذاشتن یخ بار دیگر به تمرین برگشت و مجبور شد در حین تمرین بینی خود را بپوشاند اما وی در ادامه کارهای گروهی شرکت داشت.

*منصور پورحیدری در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با مهدی رحمتی به صحبت پرداخت. علاوه بر پورحیدری، بیانی، دین‌محمدی، فنونی‌زاده و ماجدی نیز در تمرین حاضر بودند.

*در جریان تمرین امروز آبی‌پوشان سرمربی تیم استقلال پا به توپ شد و در کارهای تیمی شرکت کرد.

*حدود 70 نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز حاضر شدند.

*جواد نکونام در تمرینات گروهی آبی‌پوشان شرکت نداشت و تنها زیر نظر مربی بدنساز استقلال تمرین کرد. وی در اواخر تمرین به مهدی رحمتی ضربات ایستگاهی زد و با وی به تمرین پرداخت

- نکونام با سید حسین حسینی،دروازه بان جوان استقلال مسابقه پنالتی گذاشتند و حسینی ناگزیر شد 50 شنا برود.هر چند نکونام پس از اینکه او 10 بار شنا رفت،به دروازه بان استقلال گفت کافی است.

*تمرینات تیم استقلال فردا مجدداً از ساعت 10:30 دقیقه پیگیری خواهد شد و آبی‌پوشان بعد از تمرین راهی فرودگاه می‌شوند تا به کشور امارات سفر کنند. تیم استقلال روز چهارشنبه به مصاف الشباب امارات می‌رود.


استقلال با نشاط قهرمان شد / آبی ها در لیگ قهرمانان هم مثل دیدارهای داخلی بودند

خبرگزاری فارس: استقلال با نشاط قهرمان لیگ ایران شد/ تیم قلعه‌نویی در لیگ قهرمانان مثل دیدارهای داخلی بود

پایگاه اینترنتی خبری فدراسیون جهانی فوتبال در گزارشی به قهرمانی تیم استقلال تهران در فصل 2013- 2012 پرداخته است.

این منبع رسانه‌ای نوشت: پس از 2 فصل که به مقام قهرمانی نزدیک شدند، ‌استقلالی‌ها با کسب پیروزی یک بر صفر در زمین فولاد (هفته قبل) که با گل جواد نکونام به دست آمد، آبی‌‌پوشان صاحب هشتمین مقام قهرمانی خود در رقابت‌های لیگ ایران شدند. این موفقیت جایگاه استقلال را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل آینده همراه با تراکتورسازی تبریز که نایب قهرمان شد و سپاهان اصفهان تضمین کرد. در حالیکه فولاد خوزستان که در رده چهارم جای گرفت به رقابت‌های انتخابی (پلی‌آف) لیگ قهرمانان رسید.

این سایت ادامه داد: در پایین جدول لیگ ایران نیز ذوب‌آهن پس از دو بازی موفقیت‌آمیز پایان فصل راهی دیدار پلی‌اف شد. در حالیکه آلومینیم هرمزگان، صنعت نفت، پیکان و گهر زاگرس سقوط کردند.

سایت فیفا در مورد فاتح لیگ نوشت: آخرین مرتبه که استقلال در لیگ قهرمان شد،‌ در فصل 2009 -2008 بود که با یک گل زده بیشتر نسبت به ذوب‌آهن، به مقام قهرمانی رسید. در آن هنگام زمام امور تیم تهرانی را امیر قلعه نویی برعهده داشت. این مربی 49 ساله پس از آن با نقل مکان به تیم سپاهان، به افتخارآفرینی و کسب مقام نخست لیگ با هدایت تیم اصفهانی ادامه داد.

این سایت در ادامه افزود استقلال فصل را بدون درخشش با شکست و 3 تساوی در 6 بازی نخست آغاز کرد تا جایی که در رده دهم جای گرفت. اما در ادامه وضعیت تیم تغییر کرد و صاحب پیروزی‌های متوالی شد. در دور برگشت نیز رقابت 3 گانه‌ای با سپاهان و تراکتورسازی بر سر رده نخست جدول داشت. اما تیم تحت امر قلعه‌نویی هر روز با نشاط‌تر در مسیر قهرمانی گام برداشت.

سایت فدارسیون جهانی افزود: با حضور نکونام در خط میانی که بازیگردانی تیم را برعهده داشت، فرهاد مجیدی در فرم آمادگی مطلوب به خط حمله نزدیک شد و در فاصله خط میانی و زوج خط حمله برهانی و حاتمی جای گرفت. ضمن آنکه در درون دروازه،‌ سید مهدی رحمتی، دروازه‌بان شماره یک ایران که در فصل جاری تنها 18 گل دریافت کرد، حاشیه امنیت ایجاد کرد.

پایگاه خبری فیفا آنگاه عنوان کرد: تیم قلعه‌نویی آمادگی مطلوب خود را در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نیز نشان داد. آبی‌پوشان در گروهی که الهلال و العین حاضر بودند، به عنوان تیم اول به جمع 16 تیم برگزیده مسابقات راه یافتند. پس از این موفقیت بود که قلعه‌نویی عنوان کرد هدف‌ او و استقلال کسب مقام نخست رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا است

Mohsen بازدید : 10 یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یم استقلال یک روز پس از برگزاری جشن قهرمانی لیگ برتر و آخرین دیدار خود در این مسابقات از ساعت 17:30 دقیقه امروز در حالی برنامه‌های تاکتیکی خود را پیگیری کرد که فرهاد مجیدی و حسن اشجاری غایبان تمرین امروز آبی‌پوشان بودند.

تمرین امروز استقلال از لحاظ حضور تماشاگران روز خلوتی را پشت سر گذاشت و تنها 20 نفر از طرفداران این تیم نظاره گر کارهای تاکتیکی آبی‌پوشان شدند. نکته جالب اینجاست که همین تعداد از طرفداران نگران رفتن امیر قلعه‌نویی از استقلال بودند و در خصوص شایعه جدایی و عدم شرکت او در جشن قهرمانی سؤالاتی را می‌پرسیدند.

*قبل از آغاز تمرین مجتبی جباری که خیلی زودتر از سایرین به زمین شماره 2 آزادی رسیده بود حدود 10 دقیقه با سرمربی استقلال صحبت کرد.

*هنگامی که تمامی بازیکنان جمع شدند قلعه‌نویی آنها را به گوشه‌ای برد و 15 دقیقه با آنها به صحبت پرداخت.

*سرمربی استقلال در خصوص دیدار مقابل داماش و عملکرد آبی‌پوشان و همچنین بازی آینده این تیم مقابل الشباب امارات با بازیکنان این تیم صحبت کرد.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال به میدان رفته بودند بعد از گذشت 30 دقیقه ریکاوری محل تمرین را ترک کردند.

*نکته جالب دیگر این بود که برخی از بازیکنان استقلال در خصوص عدم دعوت سید مهدی رحتمی به تیم ملی از خبرنگاران سؤال می‌کردند. آنها با تعجب می‌پرسیدند چرا رحمتی دعوت نشده است.

*در حین برگزاری تمرین بارش باران و گرد و غبار باعث ایجاد مزاحمت بازیکنان شده بود اما آنها در همین شرایط کارهای تاکتیکی را انجام دادند.

*اعضای تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان مشغول تست آمادگی جسمانی بودند و دور زمین می‌دویدند.

*منصور پورحیدری و سیروس دین‌محمدی از حاضرین تمرین امروز بودند.

*بازیکنانی که در ترکیب اصلی آبی‌پوشان مقابل داماش حضور نداشتند در قالب دو گروه به فوتبال درون‌تیمی پرداختند. خسرو حیدری، مجتبی جباری، پژمان منتظری، ساموئل و بیک‌زاده بازیکنانی بودند که با بازیکنان ذخیره تمرین کرده و 90 دقیقه کارهای تاکتیکی را پشت سر گذاشتند.

*هنگامی که 15 دقیقه از تمرین آبی‌پوشان گذشت امیر قلعه‌نویی راهی اتاق ماساژ شد و به دور از چشم طرفدارانش در رختکن حضور داشت.

* هنگامی که خبر حضور هاشمی رفسنجانی در محل ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری به گوش بازیکنان رسید، آنها در خصوص این موضوع و نامزدهای انتخابات این دوره ریاست جمهوری با هم صحبت کردند.

*میرشاد ماجدی سرپرست تیم استقلال جزو غایبین تمرین امروز محسوب می‌شد.

*مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده در طول برگزاری تمرین در گوشه‌ای از زمین مشغول صحبت با یکدیگر بوده و در خصوص بازی روز گذشته صحبت می‌کردند.

*قرار است تمرینات تیم استقلال فردا مجدداً از سر گرفته شود و آبی‌پوشان روز دوشنبه برای برگزاری دیدار مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ قهرمانان آسیا راهی کشور امارات شوند. استقلال در این مرحله میهمان الشباب خواهد بود.

Mohsen بازدید : 12 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)
برهانی: کل تیم از برخی مسائل دلخور هستند/ برای اولین بار جشن خوبی در ایران گرفتند

آرش برهانی پس از برگزاری جشن قهرمانی استقلال در جمع خبرنگاران گفت: جشن بسیار خوبی برای ما برگزار کردند و این اولین باری است که چنین جشنی را در ایران گرفتند. دستشان درد نکند.

وی ادامه داد: با سختی سال را پشت سر گذاشتیم و توانستیم قهرمان شویم. امیدوارم در آسیا هم به قهرمانی برسیم تا سال بعد به دنبال ستاره چهارم استقلال در آسیا باشیم.

برهانی در مورد مشکلات مالی استقلال و احتمال جدایی بازیکنان از این تیم گفت: بازیکنانی هم که قراردادشان به پایان رسیده در استقلال می‌مانند اما ما با سختی قهرمان شدیم و شاید حق بچه‌ها بیشتر از این باشد.

مهاجم استقلال در مورد دلخوری قلعه‌نویی و غیبتش در جشن قهرمانی گفت: کل تیم از برخی مسائل دلخور است و از برخی مسائل دلخوری داریم البته در خانواده بزرگی مثل استقلال وجود برخی مشکلات و ناراحتی‌ها طبیعی است.


بیک زاده: قلعه‌نویی برود استقلال ضربه می‌خورد

هاشم بیک زاده پس از جشن قهرمانی اظهار داشت: این تنها هدیه ای بود که می توانستیم به هواداران بدهیم. امسال پستی و بلندی های زیادی داشتیم. به نظرم مستحق این قهرمانی بودیم.

وی افزود: به نظرم تمام ایران و آبی ها امروز خوشحال بودند. امروز روز باشکوهی بود. جام حذفی را هم مفت از دست دادیم. باید به مشکلات تیم رسیدگی شود.

بیک زاده ادامه داد: ما اگر می خواهیم قهرمان آسیا شویم باید مشکلات خود را برطرف کنیم وگرنه به مشکل می خوریم. اگر قلعه نویی در استقلال نباشد این تیم ضربه می خورد. ما باید شرایط و آرامش رابرای قلعه نویی فراهم کنیم.


رحمتی: ناراحتم که وزیر نیامد،مگر این تیم وزارت نیست!

مهدی رحمتی پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر گفت: سال پرفشار همراه با سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم در برنامه 90 از خیلی‌ها تشکر کردم اما یک نفر یادم رفت. میرشاد ماجدی شخصی بود که زحمات زیادی کشید همین‌طور که آقای پورحیدری که امسال تلاش زیادی کرد.

وی در مورد اینکه چرا با جام قهرمانی به بالای تیر دروازه رفت، گفت: جشن بسیار خوبی را برگزار کردیم، خدا را شکر می‌کنم هواداران خوشحال هستند. بگذارید هواداران و بازیکنان هر جور که دوست دارند خوشحالی خود را ابراز کنند. 

دروازه‌بان استقلال در مورد اینکه آیا پیشنهاد برای پیوستن به تیم دیگری دارد و یا اینکه در استقلال می‌ماند، اظهار داشت: هیچ پیشنهادی ندارم و اگر چیزی باشد حتما بیان می کنم. اگر بازیکنان دیگر پیشنهاد دارند ما نداریم.

رحمتی ادامه داد: خوشحالم با توجه به تمام فشارهایی که در این فصل روی ما بود قهرمان شدیم و هواداران خوشحال شدند.

وی در خصوص این سؤال که شرایط استقلال برای فصل آینده چه می‌شود، عنوان کرد: واقعا برای این فوتبال متاسفم که هیچ کس نمی‌داند فصل بعد در استقلال هست یا خیر، قرارداد تعدادی از بازیکنان ما تمام شده است، اما هنوز پیشنهادی به آنها داده نشده است. فتح‌الله‌زاده خودش نمی‌داند هست یا خیر و قلعه‌نویی هم می‌گوید می‌خواهد برود.

وی ادامه داد: ما به مرحله دوم لیگ قهرمانان راه پیدا کردیم اما وضعیت‌مان برای فصل بعد مشخص نیست. نباید اینطور باشد که برای فصل بعد بازیکنان تغییر کنند و در آسیا نتوانیم نتیجه بگیریم.

دروازه‌بان استقلال اظهار داشت: مسئولان باید این مردم را ببینند که چقدر خوشحال هستند بیایند و مشکلات استقلال و پرسپولیس برطرف کنند.

وی در خصوص اظهارات قلعه‌نویی گفته است از استقلال خواهد رفت، عنوان کرد: به هرحال او هم مشکلات خاص خودش را دارد. یک سال تمام زیر فشار بوده است مشکلات مالی و امکانات او را اذیت کرده است.

رحمتی در خصوص اینکه وزیر ورزش به ورزشگاه آزادی نیامده است، عنوان کرد: نمی‌دانم چرا هیچ‌کس از وزارتخانه نیامد. من ناراحتم که وزیر در ورزشگاه حضور پیدا نکرد. مگر این تیم برای وزارت ورزش نیست چرا آن را در نمی‌یابند؟

دروازه‌بان استقلال در پاسخ به این سوال که فتح‌الله‌زاده گفته رحمتی را می‌خواهیم چه کار خودم درون دروازه می‌ایستم، عنوان کرد: اگر فتح‌الله‌زاده این حرف را زده باشد، قطعا از استقلال می‌روم.


نکونام: آرزویم قهرمانی در آسیا با استقلال است/ ماندم بستگی به شرایط دارد

جواد نکونام در خصوص قهرمانی استقلال عنوان کرد: از این قهرمانی بسیار خوشحالم. امیدوارم هواداران راضی شده باشند. سال خوبی برای من بود و از خوشحالی مردم به وجد آمدم. من به عشق هواداران به استقلال آمدم و با جان و دل برای آنها بازی کردم. این قهرمانی مزه خوبی برای من داشت.

وی در مورد اینکه سطح انتظارات از این تیم بالا رفته و همه هواداران انتظار قهرمانی آسیا را دارند، اما شرایط استقلال با خبرهایی که شنیده می‌شود، جالب نیست و قلعه‌نویی گفته است می‌خواهد برود، عنوان کرد: متاسفانه همیشه در ایران این اتفاق می‌افتد که ما ثبات مدیریتی و مربی نداریم و این کار ضربه زیادی به فوتبال ما زده است. در هر فصل تیم‌های ایرانی دچار تغییر و تحول می‌شوند. به نظرم تیم‌های شرق آسیا در مرحله دوم لیگ قهرمانان نتیجه بهتری می‌گیرند.

ملی‌پوش استقلال در خصوص اینکه برای فصل آینده می‌ماند یا خیر گفت:‌ همه چیز بستگی به این دارد که چه اتفاقاتی بیفتد. من قرارداد دوساله دارم اما اگر شرایطی که مدنظرم است، فراهم نشود، از تیم می‌روم.

وی ادامه داد: من به استقلال آمده‌ام و می‌خواهم با این تیم قهرمان آسیا شوم. همیشه نمی‌توانم به خودم فکر کنم. من نه پاداش می‌خواهم و نه چیز دیگری. قهرمانی آسیا برای من از همه چیز مهمتر است و امیدارم این اتفاق بیفتد.

نکونام گفت: یکی از شرایط من برای ماندن در فصل آینده این است که تیم خوبی بسته شود اما در آینده این موضوع را بیشتر بازگو می‌کنم. استقلال از تمام بازیکنان مهم‌تر است. نام استقلال بزرگ و جاودانه است و آرزوی هر بازیکنی است در این تیم بازی کند.


فتح‌الله‌زاده: قلعه‌نویی قطعاً در استقلال می‌ماند/ درخشش سومین ستاره را می‌بینم

علی فتح‌الله زاده پس از قهرمانی تیم فوتبال استقلال در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران اظهار داشت: خوشحالم که پس از فراز و نشیب‌های فراوان توانستیم به قهرمانی برسیم.

وی در خصوص عدم حضور امیر قلعه‌نویی روی سکوی قهرمانی عنوان کرد: وی مشغول نماز خواندن بود و وقتی هم تصمیم داشت وارد زمین شود، جشن تقریباً تمام شده بود و وی در حلقه خبرنگاران گرفتار شد؛ البته قلعه‌نویی کمی دلگیر بود و که آن هم به زودی برطرف خواهد شد. قطعاً در استقلال می‌ماند و این تیم را می‌سازد. قلعه‌نویی در جشن تیم‌های قبلی خود در روی سکو نمی‌رفت.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد صحبت‌های رحمتی مبنی بر اینکه هنوز هیچکس برای فصل آینده از طرف باشگاه استقلال با من مذاکره نکرده است، با شوخی و خنده گفت: رحمتی را می‌خواهم چه کار کنم؟ خودم درون دروازه می‌ایستم!

وی ادامه داد: من هرچه دارم از تماشاگران است. برای گرفتن این جام پیر شدیم، اما خوشبختانه پایان شب سیاه، سفید بود. برای فصل آینده هم 90 درصد ترکیب کنونی را حفظ خواهیم کرد و چند بازیکن جدید را هم جذب می‌کنیم.

فتح الله زاده در مورد احتمال قهرمانی استقلال در آسیا تصریح کرد: درخشش سومین ستاره را از همین حالا می‌بینم؛ اگر بازیکنان کمی همت و تلاش کنند می‌توانیم با قهرمانی در آسیا سومین ستاره را هم بگیریم.


اشجاری: برای ستاره سوم تلاش می‌کنیم/ برای هواداران خوشحالم

حسن اشجاری پس از جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که قهرمان شدیم، اما با باختی که مقابل داماش آوردیم هواداران را ناراحت کردیم و امیدوارم که آنها این شکست را فراموش کنند.

بازیکن استقلال گفت: برای هواداران استقلال خوشحالم و تمام تلاشمان را می‌کنیم تا در آسیا قهرمان شویم و ستاره سوم را کسب کنیم.


اکبرپور: قلعه‌نویی نماز می‌خواند و به جشن نرسید/ داماش غافلگیرمان کرد

سیاوش اکبرپور پس از قهرمانی تیم استقلال در رقابت‌های لیگ برتر اظهار داشت: متاسفانه بازیکنان مانند بازی برابر الهلال حریف را دست‌کم گرفتند و کار را تمام شده تلقی کردند.

وی ادامه داد: داماشی‌ها هم خوب و با انگیزه بازی کردند، هرچند که این مسابقه برای هیچ کدام از تیم‌ها اهمیت چندانی نداشت. داماشی‌ها غافلگیر‌مان کردند و ما هم بازی را تمام شده تقلی کرده بودیم.

 مهاجم تیم فوتبال استقلال درخصوص عدم حضور قلعه‌نویی در جشن قهرمانی گفت: وی مشغول نماز خواندن بود و نمی‌دانم چرا به جشن نیامد. بهتر است دلیل اصلی را از خودش بپرسید، اما من اینقدر می‌دانم که درحال خواندن نماز مغرب و عشا بود.


صادقی: تا آخر فوتبالم در استقلال می‌مانم

امیرحسین صادقی در مورد حضور فرزندش در جشن قهرمانی استقلال گفت: با توجه به اینکه فوتبالم رو به پایان است، فرزندم را به ورزشگاه آوردم تا با هم عکس بگیریم و در آلبوم یادگاری‌هایم این عکس را داشته باشم. البته من 10،15 سال دیگر در استقلال خواهم ماند و به فوتبالم ادامه می‌دهم.

وی در مورد اینکه شکست مقابل داماش جشن قهرمانی‌شان را تلخ نکرد، عنوان کرد: جشن قهرمانی را در کنار هوادارانمان در اهواز گرفتیم و امروز نیز جشنی در کنار هواداران تهرانی خود برگزار کردیم.

مدافع استقلال در مورد اینکه چه زمانی قراردادش به پایان می‌رسد، اظهار داشت: قراردادم یکی دو هفته دیگر به پایان می‌رسد. 10 سال است که در استقلال هستم و دوست ندارم که این تیم را ترک کنم. آن دو سالی که در استقلال نبودم دلیلش این است که خیلی محترمانه به من گفتند از استقلال بروم.

وی در مورد اینکه نتوانستند رکورد 70 امتیازی را بشکنند، اظهار داشت: تمام تلاش خود را به کار بردیم اما نشد. امسال هرچه رکورد بود، شکستیم و خیلی خوشحال هستیم که کار قهرمانی به هفته آخر نکشید.


عمران‌زاده: اولویت اولم استقلال است، اولویت دومم شموشک

حنیف عمران‌زاده پس از مراسم قهرمانی استقلال در لیگ برتر در مورد این که آیا ابتدای فصل با استقلال قرارداد داشته و پیشنهادی برای حضور در تیم‌های دیگر را داشته، عنوان کرد: من آن زمان با استقلال قرارداد داشتم و چند تیم دیگر نیز به من پیشنهاد حضور داده بودند. اولویت اولم حضور در استقلال است.

عمران‌زاده در پاسخ به این سؤال که اولویت دومش حضور در کدام تیم است، عنوان کرد: بعد از حضور در استقلال اولویت بعدی‌ام شموشک است. (باخنده)

مدافع استقلال در مورد شکست مقابل داماش گیلان اظهار داشت: به هرحال این نتیجه از اتفاقات فوتبال است، تعدادی از بازیکنانمان را برای دیدار مقابل الشباب استراحت داده بودیم و با توجه به اینکه به جشن قهرمانی نزدیک می‌شدیم، بازیکنان مغرور شدند و همین مسئله باعث شد که شکست بخوریم.

عمران‌زاده در مورد جشن قهرمانی استقلال عنوان کرد: جشن بسیار خوبی بود و فکر می‌کنم از اسپانیا الگوبرداری کرده بودند.

وی در مورد اینکه آیا سال بعد در استقلال می‌ماند، اظهار داشت: اگر پول بدهند در استقلال می‌مانم.(باخنده) دلم می‌خواهد سال بعد نیز در استقلال باشم و اولویت اولم حضور در این تیم است. هواداران من را دوست دارند و من نیز این هواداران را به صورت دو طرفه دوست دارم.

عمران‌زاده در مورد اینکه ممنوع‌الخروج شده است، عنوان کرد: مالیاتم آمده و متاسفانه چک‌هایم تبدیل به پول نمی‌شود. قول داده‌اند تا یکشنبه پول ما را پرداخت کنند و امیدوارم این یکشنبه به کل هفته تبدیل نشود. چند سایت زده‌اند قرارداد من 700 میلیون تومان است که من با توجه به طلب دو ساله‌ای که از استقلال دارم اعلام کردم قراردادم 700 میلیون تومان است. این موضوع را الان اعلام می‌کنم که فردا اداره مالیات روی سرمان خراب نشود. این 700 میلیون تومان با توجه به طلب دوساله‌ام از استقلال است که پولم را نگرفته‌ام اما مالیات 80 میلیون تومانی‌اش را پرداخت کردم.


حمودی: خوشحالم دل هواداران را شاد کردیم

علی حمودی پس از جشن قهرمانی استقلال در دوازدهمین دوره لیگ برتر،‌ گفت: در اهواز پس از قهرمانی بسیار خوشحال شدیم و امروز در جشن پایانی خوشحالی ما تکمیل شد. 

وی ادامه داد:‌ در خانه خودمان قهرمانی را جشن گرفتیم. خدا رو شکر می کنیم دل مردم را شاد کردیم و هوادارانمان از عملکرد استقلال راضی هستند.

حمودی در مورد اینکه سال بعد در اسقلال می ماند یا نه، اظهار داشت: خدا بزرگ است و باید ببینیم چه اتفاقی می افتد.

 

Mohsen بازدید : 12 شنبه 21 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

نیم استقلال از ساعت 18:15 در ورزشگاه پر از جمعیت آزادی به مصاف تیم داماش گیلان رفت که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود داماش گیلان به پایان رسید.

حسن اشجاری در دقیقه 31 با یک ضربه کاشته از پشت محوطه جریمه برای استقلال گلزنی کرد.

محمدرضا مهدوی در دقیقه 67 با یک شوت از پشت محوطه جریمه  و حسین ابراهیمی در دقیقه 80 با یک ضربه فنی از داخل محوطه جریمه برای داماش گلزنی کردند.

اشکان خورشیدی داور مسابقه به ابوالفضل حاجی‌زاده و سعید حلافی از داماش و حنیف عمران‌زاده از استقلال کارت زرد نشان داد.

داور گل دقیقه 5 حنیف عمران‌زاده را به دلیل خطا بر روی حسن رودباریان دروازه‌بان داماش نپذیرفت.

استقلال پیش از این دیدار با 67 امتیاز قهرمانی‌‌اش در لیگ برتر قطعی شده و این یک دیدار تشریفاتی برای آبی‌پوشان محسوب می‌شد. اگر استقلال در این بازی پیروز می‌شد به امتیاز 70 می‌رسید که یک رکورد برای قهرمان لیگ بترر محسوب‌ می‌شد. داماش گیلان هم با این برد 43 امتیازی شد و  به رده یازدهم صعود کرد.

ترکیب استقلال:

مهدی رحمتی، علی حمودی، حسن اشجاری،حنیف عمران‌زاده، امیرحسین صادقی، جواد نکونام، آرش برهانی( از دقیقه 63 مجتبی جباری)، میثم بائو( از دقیقه 86 فرزاد حاتمی)، عباس محمدرضایی( از دقیقه 52 ایمان موسوی)، سیاوش اکبرپور،و فرهاد مجیدی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

این قهرمانی تقدیم به ناصر خان حجازی و تماشاگرانی که امسال جون خودشونو بخاطر استقلال از دست دادن...

Mohsen بازدید : 13 پنجشنبه 19 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

غلامحسين مظلومي دومین گلزن برتر تاريخ باشگاه استقلال و سرطلايي دوست داشتني فوتبال ايران در دهه 50 روز هاي گذشته را در بستر بيماري سپري كرده است. مظلومي كه پيشتر از بيماري زخم معده رنج مي برد، در روز هاي اخير بيماري اش تشديد شده و پزشكان آزمايشات پيشرفته اي را براي تشخيص دلايل ناخوشي او در نظر گرفته اند. پزشكان معالج اين ستاره دوست داشتني فوتبال ايران كه بر اثر بيماري به شدت وزن كم كرده و زير سرم است، مي گويند:

«همراه با معالجات پزشكي ما نياز به دعاي خير مردم براي اين عزيز داريم.»اگرچه خانواده غلامحسين مظلومي چون هميشه صبوري كرده و اين اتفاق را از اهالي فوتبال پنهان كرده بودند اما بي شك هواداران پرشمار فوتبال استقلال در روز جشن قهرماني استقلال ، يكي از نوابغ فوتبال ايران را از ياد نمي برند و او را از دعاي خيرشان بي نصيب نمي گذارند.

بيماري مظلومي در حالي است كه اين روزها همايون بهزادي سر طلاي پرسپوليس هم در بخش مراقبت هاي وي‍ژه بيمارستان دي بستري است

* مسابقه بین تیم‌های استقلال و داماش گیلان از هفته سی و چهارم لیگ برتر از ساعت 18 به ساعت 18:15 همان روز (جمعه 92/2/20) تغییر یافت.

Mohsen بازدید : 15 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال آخرین تمرین سنگین خود را قبل از دیدار مقابل داماش از ساعت 17:30 امروز در زمین شماره دو ورزشگاه آزادی برگزار کرد.

در تمرین امروز آبی‌پوشان، خسرو حیدری غایب بود و مجتبی جباری و مهدی رحمتی با 30 دقیقه تاخیر به محل تمرین رسیدند.

* امیر قلعه‌نویی قبل از آغاز تمرین امروز حدود 5 دقیقه با بازیکنان استقلال صحبت کرد.

*علی فتح‌الله‌زاده و احمد رسولی‌نژاد امروز با حضور در محل تمرین آبی‌پوشان برای دقایقی با بازیکنان صحبت کردند.

*مدیرعامل باشگاه استقلال در حین تمرین امروز، مورد تشویق طرفداران این تیم قرار گرفت و در کنار یک نوجوان معلول عکس یادگاری انداخت.

* فرهاد پورغلامی سرمربی فصل گذشته تیم ملوان بندرانزلی امروز در محل تمرین استقلال حاضر شد و با مربیان تیم استقلال صحبت کرد.

* جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز برای دقایقی با مدیرعامل باشگاه استقلال صحبت کرد.

* هواداران استقلال در جریان تمرین خطاب به فتح‌الله‌زاده می‌گفتند ما ستاره سوم را از شما می‌خواهیم.

* دوربین تلویزیونی و گزارشگر شبکه 3 برای پوشش صحبت‌های بازیکنان و مربیان استقلال در مورد انتخابات ریاست جمهوری در محل تمرین امروز حضور پیدا کرد.

* تماشاگران تیم استقلال با آوردن بنرهای مختلف از سرمربی استقلال حمایت کردند، روی یکی از این بنرها نوشته شده بود «صد و بیست و دو روز به قهرمانی آسیا آن هم فقط با قلعه‌نویی».

* دویدن دور زمین، ارسال از جناحین و تمرین چارچوب شناسی، محور اصلی برنامه‌های تمرین امروز استقلال بود. شاهرخ بیانی و مهدی فنونی‌زاده تمرین آبی‌پوشان را نظاره می‌کردند.

* در پایان تمرین امروز آبی‌پوشان احمد رسولی‌نژاد، قلعه‌نویی را به گوشه‌ای فراخواند و برای دقایقی با وی صحبت کرد.

دیدار تیم‌های استقلال و داماش از آخرین هفته مسابقات لیگ برتر دور سیزدهم روز جمعه در ورزشگاه‌ آزادی برگزار می‌شود.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 29
  • بازدید ماه : 29
  • بازدید سال : 202
  • بازدید کلی : 12,315