loading...
استقلال همیشه قهرمان
Mohsen بازدید : 14 دوشنبه 19 فروردین 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا گفت: به هر حال بازی‌های استقلال و الهلال همیشه سخت است. الهلال تیم بسیار تاکتیکی است و خوب بازی می‌کند و در خلیج فارس یکی از تیم‌های خوب محسوب می‌شود. ما نیمه اول فینال را برده‌ایم و نیمه دوم فینال غرب آسیا فردا برگزار می شود که امیدوارم آن را هم ببریم.

وی با اشاره به دیدار رفت گفت: آنها در جناح چپ و خط هافبک و بخصوص بازیکن شماره 24 خیلی خطرناک هستند ولی در آن بازی با حضور پژمان منتظری او را خنثی کردیم و در نیمه دوم هم با حضور حمودی سرعت را بالا بردیم و پیروز شدیم البته هنوز هیچ چیز تمام نشده و آن بازی را باید به خاطر بسپاریم.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت فرهاد مجیدی گفت: مجیدی در بازی با سپاهان در دقایقی از بازی از ناحیه کمر مصدوم شد و وقتی به او گفتیم پنالتی بزن گفت مصدوم است و نمی‌تواند پنالتی بزند و بعد از آن هم با تیم پزشکی تماس گرفت و گفت اصلا نمی‌تواند تکان بخورد. شرایط او به گونه‌ای است که با مشورت کادر پزشکی تصمیم گرفتیم او در بازی فردا هم نباشد.

سرمربی استقلال در مورد حضور هواداران استقلال در بازی فردا و تاثیرش بر روحیه بازیکنان گفت: جلسه خوبی داشتیم که فردا بخشی از مبلغ قراردادها پرداخت خواهد شد. جا دارد از دوستانی که این کار را انجام دادند تشکر کنم. بخشی از پاداش‌ها در عربستان پرداخت شد و بقیه آن را هم تهیه می‌کنیم و به آنها می‌دهیم. در مورد هواداران باید بگویم آنها یار اصلی و اول هستند نه یار دوازدهم، هواداران استقلال همیشه از نظر فرهنگی الگو بودند و چه آنها به ورزشگاه بیایند و نیایند از آنها تشکر می‌کنیم و امیدوارم برای پیروزی ما دعا کنند.

قلعه‌نویی در مورد شرایط میزبانی از الهلال گفت: در عربستان سه ساعت معطل شدیم و آنها می‌گفتند و این مسئله به پلیس ربط دارد و دست ما نیست و امروز خبر ندارم چه اتفاقی افتاده و هرچه هست به مسئولان ربط دارد.

وی در مورد اینکه بازیکنان استقلال مغرور شده‌اند یا نه، گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم و تا اینجا مردانه کار کرده‌اند و پای کار ایستاده‌اند. این پول‌ها از شیر مادر برایشان حلال‌تر است که امیدوارم به آنها تزریق شود و شارژ روحی خوبی شود.

سرمربی استقلال تصریح کرد: بحث اصلی من در تمرین این بود که آن بازی تمام شده و این بازی می‌تواند برای ما خطرناک باشد اگر غرور و نفس اماره بر ما حاکم شود به مشکل می‌خوریم اما بر اساس وحدت تاکتیکی فکر کنیم به هدف‌مان می‌رسیم. حرف‌های من در دو سه روز گذشته آنقدر که به غرور و عدم مغرور شدن برمی‌گردد به مسایل تاکتیکی پرداخته نشد.

قلعه‌نویی در مورد اینکه چرا با خبرنگار 20:30 صحبت نکردید و او را در تمرین نپذیرفتید، گفت: اول جای تاسف دارد که دوستان اینگونه حرف می‌زنند، آیا این از نظر شما پذیرفتن نیست. او یک ساعت در تمرین ما حضور داشت و با بازیکنان صحبت کرده است. ایراد شما این است اگر کسی جواب شما را ندهد چون میکروفن دارید اما توقع دارید هرچه می‌گویید ما ناراحت نشویم. اول بروید رسیدگی کنید وقتی آدم‌های سیاسی وقتی به سفر می‌روند چند آدم با خود می‌برند. تلویزیون ارزشی شما این مسایل را نمی‌گوید. چطور 20:30 نگفت هواپیمای 320 میلیونی را 120 میلیون کرایه کردیم و نگفتند 200 میلیون به سود استقلال کار کردیم؟ چرا مدیران ارزشی شما اینها را نمی‌گویند؟ اتفاقا باید 800 نفر را به این سفر معنوی و ارزشی می‌بردیم.

وی افزود: مگر این همه بازیکن و مربی حرف نزدند؟ شاید یک روز آمادگی نداشتم، نخواهم صحبت کنم. روز گذشته تمام فکر و ذکرم تمرین تیم بوده است، آیا اشکالی دارد. این قضاوت شما خدایی نیست. شاید من دیروز روی فرم نبودم و به چند نفر دیگر هم گفتم مصاحبه نمی‌کنم و فردا در نشست خبری حرف می‌زنم.

همان خبرنگار دوباره توضیحاتی ارائه داد و قلعه‌نویی در جواب گفت: وجدانا من اصلا گزارش 20:30 را ندیدم و اصلا تلویزیون نگاه نمی‌کنم. حالا که یک مدیر برای 80 نفر ویزا گرفته و هواپیمایی تابان و زاگرس به عشق ایران و استقلال 200 میلیون تخفیف داده‌اند باید اینگونه حرف بزنیم؟ نمی‌دانم شما مشرف شده‌اید یا خیر ولی اینکه 40 نفر به زیارت خانه خدا برود ایرادی دارد؟ این سفر شخصی نبوده است و هواپیما هم چارتر بوده و بحث بلیت نبوده است و امیدوارم بقیه مدیران مملکت هم مورد توجه شما قرار گرفته شوند.

قلعه‌نویی در مورد ناراحتی مسئولان الهلال و معطلی آنها در فرودگاه و اینکه عربستانی‌ها معتقدند کاروان استقلال، در عربستان با میزبانی خوب آنها مواجه شده، گفت: ظاهرا رئیس باشگاه الهلال چنین حرف‌هایی زده است و چرا بعد از باخت این حرف‌ها را زد؟ تلویزیون عربستان 90 دقیقه ماجدی را به جای من نشان داده‌اند و چگونه می‌دانند من این حرف‌ها را زدم؟ آنها حتی نمی‌دانستند من مربی استقلال هستم. به نظر شما این حرف آنها درست است؟ حتی گفتیم اگر الهلال با 80 نفر می‌آمدند استقبال می‌کردیم و هتل آزادی هم یکی از بهترین هتل‌هاست. آنچه مربوط به استقلال بوده بهترین پذیرایی را انجام داده است. ما هم آنجا انگشت‌نگاری شدیم ولی اعتراضی نکردیم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 188
  • بازدید کلی : 12,301