loading...
استقلال همیشه قهرمان
Mohsen بازدید : 11 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

میرشاد ماجدی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص اینکه سپاهانی ها خواستار پاک شدن کارت های فرشید طالبی شده اند اظهار داشت: من به خاطر شرایط جسمانی که داشتم تا ساعت 1:30 بامداد در بیمارستان بودم و موفق نشدم برنامه 90 را ببینم و فیلم بازی را تماشا کنم اما به نظرم این هم یک مسئله جدید در فوتبال ما است که می شنویم.

وی افزود: روزی در خصوص 16 و یا 18 تیمی شدن لیگ برتر گفتم که کی به کی است و ممکن است آقایان این کار را هم انجام دهند و امروز هم در مورد پاک شدن کارت ها همین جمله را می گویم.

وی در خصوص اینکه کارشناس داوری برنامه 90 مدعی شده اخطار ها به طالبی درست نبود به فارس گفت: این را باید از کمیته داوران بپرسید. حسین عسگری خودش همه چیز را خواهد دید و اصل موضوع را بیان خواهد کرد. کارشناسان داوری نظر شخصی خود را بیان می کنند و این موضوع طبیعی است.

سرپرست استقلال در خصوص روند بازی روز گذشته گفت: ما خیلی حمله کردیم و مالکیت توپ و زمین را در اختیار داشتیم. به اعتقاد من آن گل هدیه خدا به استقلال بود و خدا به دل هواداران ما نگاه کرد.

وی در خصوص اینکه آیا از عملکرد داوری رضایت دارند یا خیر گفت: همانطور که گفتم بازی را ندیدم اما تصور من این است که صحنه خطا روی موسوی مشکوک بود.

سرپرست تیم استقلال در خصوص اعتراض سپاهانی ها به برنامه 2 هفته پایانی لیگ گفت: به خدا قسم بازیکنان ما نای راه رفتن ندارند. هر سه روز بازی کرده اند و حالا که قرار است بازی ها با فاصله انجام شود تغییر برنامه از مردانگی به دور است. ما که کار اجرایی می کنیم خسته هستیم چه برسد به بازیکنان.به هر حال آن چیزی که در این فصل بارها به آن تاکید کرده ام این است که سلامت بازیکنان هم باید برای سازمان لیگ مهم باشد.

Mohsen بازدید : 11 سه شنبه 27 فروردین 1392 نظرات (0)

منصور پورحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد تساوی یک بر یک روز گذشته دو تیم استقلال و سپاهان گفت: از بازی راضی هستم. فکر می‌کنم این مسابقه یکی از جذاب‌ترین و پرهیجان‌ترین بازی‌های لیگ بود. استقلال در 35 دقیقه ابتدای بازی خیلی منطقی فوتبال بازی کرد. تیم شروع خوبی داشت و حتی‌ می‌توانست در همین دقایق 2 تا 3 گل به حریف بزند و کار را همان موقع تمام کند. استقلال فرصت‌های زیادی هم روی دروازه سپاهان به وجود آورد اما بچه‌ها در ضربات آخر بی‌دقت بودند و تمرکز لازم را نداشتند و این باعث شد توپ درون دروازه حریف نرود.

وی ادامه داد: هر چه بازی جلوتر رفت و وقتی بازیکن سپاهان از زمین اخراج شد، بازی تیم از حالت منطقی خارج شد و در نیمه دوم فوتبالی احساسی را دنبال کردیم. استقلال خیلی فشار آورد و همه این تلاش‌ها باعث شد بازی به تساوی کشیده شود. اما باز هم تاکید می‌کنم ما می‌توانستیم در همان 35 دقیقه ابتدای بازی، کار را تمام کند که از فرصت‌ها خوب استفاده نکردیم.

وی در مورد افت فرزاد حاتمی در مقایسه با روزهای ابتدایی ورودش به استقلال و همچنین انتقاد امیر قلعه‌نویی از آرش برهانی خاطرنشان کرد: سرمربی مسئول فنی تیم است و طبیعی است که با توجه به شناختی که از بازیکنانش دارد، از آنها به همان میزان نیز انتظار داشته باشد. همه بازیکنان استقلال خوب هستند. به هر حال آرش برهانی سه جلسه محروم شده در شرایطی که می‌توانست کمک زیادی به تیم بکند.

پورحیدری افزود: فشردگی بازی‌ها و سنگینی دیدارها و حضور استقلال در لیگ قهرمانان و همچنین سپاهان، یک مقدار شادابی را از بازیکنان دور کرده است. بازی‌ها طوری شده که دو سه روز در میان مسابقه داریم. ما در هفته‌های اخیر بازی‌های سنگینی را پشت سر گذاشته‌ایم و این برای بازیکن و مربی خیلی سخت است. اگر سرمربی در این شرایط دلخوری‌ای داشته باشد کاملا طبیعی است.

مدیر فنی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که با توجه به این تساوی، شانس کدام تیم را برای قهرمانی بیشتر می‌بیند، گفت:‌ همان‌قدر که استقلال شانس دارد، سپاهان هم شانس دارد. در واقع شانس دو تیم برای قهرمانی مساوی است.

پیشکسوت استقلال در مورد قضاوت این مسابقه و شبهه‌هایی که در مورد گل آبی‌پوشان و همچنین اخراج بازیکن حریف ایجاد شده، اظهار داشت: من معمولا در مورد داوری صحبت نمی‌کنم. به هر حال در همه بازی‌ها ممکن است از این شبهات وجود داشته باشد و باید دید نظر کارشناسان چیست.

منصور پورحیدری با اشاره به بازی بعدی تیمش برابر فولاد تاکید کرد: شرایطی به وجود آمده که همه بازی‌ها سخت و سنگین است. بازی آخرمان با داماش است که آنها شرایط خوبی در جدول ندارند و همین کار ما را سخت می‌کند. باید این را بگویم که استقلال همیشه این‌قدر بدشانس و بی‌دقت مثل بازی دیروز نیست. در عین حال هم معتقدم اگر در بازی روز گذشته می‌بردیم باز هم نمی‌شد به صورت قطعی استقلال را قهرمان بدانیم. باید صبر کرد و دید در ادامه چه پیش می‌آید.

Mohsen بازدید : 13 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار مهر، "حنیف عمران زاده" در پایان دیدار تیم های استقلال و سپاهان که با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و من فکر می کنم لیگ برتر در این فصل از رقابتها چنین دیداری را به خود ندیده بود.

مدافع استقلال افزود: موقعیت های ما به مراتب بیشتر از سپاهان بود اما با بدشانسی به هدر رفت. خود من یکی از این فرصت ها را از دست دادم.

عمران زاده در پاسخ به این سوال که توپ با ضربه سر این بازیکن وارد دروازه سپاهان شد و یا با سر بازیکن حریف، اظهار داشت: فکر می کنم به سر هر دوی ما برخورد کرد.

وی ادامه داد: ما دو بازی دیگر در پیش داریم و با توجه اینکه اختلاف امتیازمان با سپاهان یک امتیاز است باید هر 6 امتیاز بازی‌ها را بگیریم. البته کار دشواری است و باید بگویم بازی با فولاد در اهواز خیلی دشوار خواهد بود.

 

Mohsen بازدید : 10 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجید صالح پس از تساوی یک بر یک استقلال مقابل سپاهان عنوان کرد: فکر کنم ما در این دیدار بدشانس بودیم، اگر بخواهیم منصفانه به بازی نگاه کنیم، موقعیت‌های زیادی داشتیم، مخصوصاً در نیمه اول، ‌به هر حال فوتبال روی بد خود را به ما نشان داد.

وی در مورد اینکه آیا بازیکنانش با استرس بازی کردند، یادآور شد: خیر به این موضوع عقیده ندارم و در نیمه اول خوب ظاهر شدیم. باید بدانیم که تیم مقابلمان سپاهان است. در یک لحظه غافلگیر شویم گل دریافت می‌کنیم. متأسفانه تیم سپاهان بازیکنان خوبی دارد که از تک‌موقعیت‌ها استفاده می‌کنند.

مربی استقلال تصریح کرد: در عین حال اینکه حقمان برد بود به تساوی رسیدیم. قبلاً هم گفته بودم این بازی فینال نیست. بازی‌های آینده وجود دارد، سرنوشت قهرمانی دست خودمان است، یک بازی بیرون خانه داریم و یک بازی داخل خانه. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را کسب کنیم.

صالح درباره استراحت به بازیکنان استقلال گفت: ما فردا و چهارشنبه تمرین خواهیم کرد و آخر هفته به بازیکنان استراحت می‌دهیم تا برای دیدار با الریان آماده شوند. آن دیدار هم برای ما خیلی حساس است.

Mohsen بازدید : 13 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس ایمان موسوی پس از تساوی یک بر یک برابر سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: خداوکیلی نمی‌خواستم خودم را زمین بزنم، 10 بار فیلم بازی را دیدیم. امیرخان هم فیلم بازی را دید، خطا روی من پنالتی بود اما داور به من کارت زرد داد.

وی در مورد اخراج فرشید طالبی گفت: اخراج طالبی درست بود او تعادل من را بر هم زد و باید کارت زرد می‌گرفت که داور هم کارت زرد دوم را به او نشان داد.

Mohsen بازدید : 14 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

ه گزارش خبرگزاری فارس، علی حمودی پس از تساوی یک بر یک تیمش مقابل سپاهان گفت: باورمان نمی‌شد قبل از اینکه به تساوی برسیم در پایان بازی شکست بخوریم، کمترین نتیجه‌ای که باید به دست می‌آوردیم این بود که حداقل دو سه گل وارد دروازه سپاهان کنیم. خواست خدا بود که این بازی مساوی شود.

وی در مورد اینکه آیا فکر می‌کردید در اواخر بازی بتوانند به تساوی برسند، اظهار داشت:‌ همه چیز دست خداست موقعیت‌های زیادی داشتیم که از دست دادیم. خدا خواست که این بازی با تساوی به پایان برسد.

حمودی در مورد اینکه آیا از کسب تساوی راضی هستند، عنوان کرد: خدا را شکر می‌کنم اما حق‌مان کسب پیروزی بود. همین‌که بازی مساوی شد، نتیجه خوبی بود. انشالله در ادامه با کسب نتایج مناسب قهرمان خواهیم شد.

مدافع استقلال در مورد اینکه چرا بازیکنان استقلال مصاحبه نمی‌کنند، خاطرنشان کرد: سرپرست تیم نیستم و نمی‌توانم در این مورد پاسخی بدهم.

Mohsen بازدید : 13 دوشنبه 26 فروردین 1392 نظرات (0)

در ادامه هفته سی و دوم لیگ برتر از ساعت 19 دو تیم استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی و در حضور بیش از 50 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

محرم نوید کیا در دقیقه 65 روی پاس جواهیر سوکای و در حالیکه با مهدی رحمتی تک به تک شده بود با یک ضربه دقیق گل سپاهان را به ثمر رساند.

سعید مظفری‌زاده داور مسابقه به فرشید طالبی و محمدرضا خلعتبری از سپاهان  و امیرحسین صادقی و ایمان موسوی از استقلال کارت زرد نشان داد.

مظفری‌زاده در دقیقه 34 با نشان دادن کارت زرد دوم طالبی را از سپاهان اخراج کرد. طالبی در دیدار نیمه نهایی جام حذفی بازی با استقلال در دقیقه 20 اخراج شده بود. استقلال در آن دیدار نیز در ضربات پنالتی به سپاهان باخت و از رسیدن به فینال جام حذفی بازماند امشب نیز آبی‌پوشان با تساوي برابر سپاهان همچنان به قهرماني اميدوار ماندند

ایمان موسوی مهاجم استقلال نیز در دقیقه 86 با دریافت کارت زرد دوم از میدان اخراج شد.

استقلال بازی را هجومی آغاز کرد و چند موقعیت خوب گلزنی به دست آورد.

در دقیقه 90+3 درحالی که آبی پوشان حمله می کردند محسن ایران نژاد گل به خودی زد تا استقلال در آزادی نبازد و همچنان دو تیم در کورس قهرمانی شانه به شانه حرکت کنند.

استقلال با این تساوی همچنان با یک امتیاز بیشتر در صدر قرار دارد و سپاهان نیز با 63 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

محسن : اينقدر من تو جريان بازي زدم تو سر خودم كه ...... بيخيال

مساوي بهتر از باخت بود ولي همچين تعريفي هم نداره ، بايد واسه قهرماني علاوه بر اوت دستي ، تاكتيك ديگه اي هم داشته باشيم

Mohsen بازدید : 15 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

*اول از همه درباره گل به گهر صحبت کن.
من روی شوت و ضربات ایستگاهی تمرینات ویژه ای دارم.خوشحالم که توانستم از این راه به تیمم کمک کنم.

*پس از گل،بازیکنان تیم به تو چه گفتند؟ آنها برای من خیلی خوشحال شدند که توانستم این گل را بزنم و تبریک گفتند.

*تا حالا چند گل برای استقلال زده ای؟
در 8 بازی که به میدان رفتم،3 گل زده ام.در این 8 بازی هم در اکثر مسابقات بازیکن تعویضی بودم.

*چرا کم بازی کردی؟
هر بازیکنی دوست دارد در همه مسابقات بازی کند و من هم همین طور هستم اما این نظر سرمربی تیم است و من به آن احترام می گذارم.سعی می کنم خودم را در مسیر پیشرفت قرار بدهم.

*قراردادت با استقلال چگونه است؟ تا ماه ژوئن قرارداد دارم.

*آیا از تیم های دیگر پیشنهاد داری؟
این محرمانه است.نمی خواهم الان درباره آن حرف بزنم.

*تو بارها به تیم ملی بولیوی دعوت شدی اما کمتر بازی می کنی و در همین دو بازی آخر مقابل آرژانیتن و کلمبیا هم روی نیمکت نشستی.علت چیست؟
بازی های مقدماتی جام جهانی در آمریکای جنوبی بسیار سخت، دشوار و فشرده است.بولیوی هم بازیکنان بزرگی دارد که باعث می شود به من کمتر فرصت حضور در ترکیب اصلی برسد.

*با این شرایط اگر باز هم به تیم ملی کشورت دعوت شوی می روی؟
البته.حتما.

*در بازی با آرژانتین،آیا مسی را دیدی؟ بله.حتی با او صحبت هم کردم.

*نظرت درباره شخصیت او چیست؟
بسیار دوست داشتنی بود و شخصیت بالایی داشت.از نظر فنی هم که مشخص است.او قابل توصیف نیست.

*در استقلال با چه بازیکنانی نزدیک تری؟
ساموئل،جباری،آرش،پژمان،نکونام ، رحمتی و البته مجیدی.

*گفتی مجیدی.بالاخره با هم شام خوردید؟ بله،فرهاد من را به یک رستوران دعوت کرد که نمی دانم اسمش چیست.

*چی خوردید؟
غذایی به نام باقالی پلو بود که با مرغ خوردیم.خیلی خوش گذشت.به نظرم بهترین غذایی ایرانی است.

نظرت درباره هواداران استقلال چیست؟
آنها بهترین هستند.من از حضور در کنار هواداران خیلی خوشحالم.اینجا هم مثل آمریکای جنوبی ،هواداران یار دوازدهم تیم ها هستند.

*نظرت درباره ایران چیست؟
مردم میهمان نواز و بسیار خوب و دوست داشتنی دارد.

*بهترین خاطره ات از حضور در ایران چیست؟
آشنایی با دوستان جدید و رابطه با آنها.

*پس از شکست مقابل الهلال چه حسی داشتی؟ بسیار ناراحت بودم که نتواستیم در حضور سیل هواداران به نتیجه موردنظر برسیم و آنها را خوشحال کنیم.امیدوارم در دو بازی آینده با الریان و العین این نتیجه را جبران کنیم.

*نظرت درباره بازی با سپاهان چیست؟ بازی با سپاهان بسیار مشکل است.سپاهان تیمی بسیار خوب و سازمان یافته است که بازیکنان با کیفیتی دارد.ما باید دربرابر سپاهان بهترین بازی خود را انجام بدهیم چون با پیروزی در این مسابقه تا 70 درصد راه صعودمان هموار می شود.

Mohsen بازدید : 13 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

علی حمودی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: این دیدار یکی از مهمترین مسابقه‌های فصل است و هر دو تیم نیاز مبرمی به 3 امتیاز بازی دارند. اگر سپاهان را ببریم با وجود این که دو مسابقه حساس دیگر را هم پیش روی داریم ولی به نظرم تا 70 درصد قهرمان خواهیم شد.

وی اضافه کرد: ما از ابتدای فصل تاکنون دو بار برابر سپاهان بازی کرده‌ایم و به خوبی این تیم را می‌شناسیم، برای همین می‌توانیم از تجربیاتمان برابر آنها به خوبی استفاده کنیم.

مدافع تیم فوتبال استقلال تهران در خصوص مسایل حاشیه‌ای که تماشاگران در دیدار مقابل الهلال به وجود آورده بودند، عنوان کرد: آن مسئله دیگر گذشته است و هواداران استقلال کاملا حرفه‌ای هستند و شرایط را درک می‌کنند. آنها می‌دانند که در این شرایط باید از تیم خود حمایت کنند و این اتفاق رخ خواهد داد. ما مقابل گهر به خوبی کمبود هوادارانمان را احساس کردیم و حالا بهتر می‌دانیم که بودن آنها تا چه  اندازه می‌تواند به هیجان دادن به بازی کمک کند.

حمودی همچنین گفت: سپاهان حتی اگر نویدکیا و جمشیدیان را در اختیار نداشته باشد هم یک تیم خطرناک است. البته ما کاری به این نداریم که آنها با چه ترکیبی به میدان می‌آیند و موظفیم کار خود را انجام دهیم. امیدوارم با ارایه یک بازی جوانمردانه بتوانیم به هر 3 امتیاز این مسابقه دست پیدا کنیم.

 

Mohsen بازدید : 12 یکشنبه 25 فروردین 1392 نظرات (0)

هاشم بیک‌زاده در گفتگو با مهر در خصوص دیدار روز دوشنبه این تیم برابر سپاهان اصفهان ضمن بیان مطلب فوق گفت: این دیدار یک بازی حیاتی است و مثل یک فینال می‌ماند. اگر برنده شویم زحمات یک سال تیم به هدر نمی‌رود. از سپاهان شناخت کافی داریم و کاملا این تیم را می‌شناسیم.

وی همچنین افزود: البته آنها هم اطلاعات خوبی از استقلال دارند که این می‌‎تواند کار را برای هر دو گروه دشوار کند. به نظرم این بازی آنقدر مهم است که کوچکترین غفلت از سوی هر دو تیم باعث از دست رفتن قهرمانی آنها خواهد شد.

این بازیکن با بیان این که 3 اخطاره نیست، عنوان کرد: خوشبختانه دو اخطاره‌ هستم و در این بازی که سرنوشت لیگ را تعیین کند، می‌توانم بازی کنم. امیدوارم هواداران در این دیدار ما را تنها نگذارند. در مسابقه با گهر که آنها حضور نداشتند، انگار یک چیز را گم کرده بودیم. امیدوارم در دیدار با سپاهان به ورزشگاه بیایند و ما را تنها نگذارند.

وی با اشاره به شرایط تیم سپاهان اظهار داشت: به نظرم این تیم شرایطی متفاوت با آن تیمی که در دو بازی برابر الاهلی 8 گل دریافت کرده بود، خواهد داشت.

بیک‌زاده در پایان گفت: سپاهان تقریبا در لیگ قهرمانان آسیا شانسی برای صعود ندارد و تمام انرژی خود را در دیدار برابر ما و فینال جام حذفی خواهد گذاشت، بنابراین باید خیلی مراقب باشیم تا بتوانیم با دست پر از این میدان سرنوشت ساز خارج شویم.

 

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 104
  • بازدید ماه : 173
  • بازدید سال : 346
  • بازدید کلی : 12,459