loading...
استقلال همیشه قهرمان
Mohsen بازدید : 12 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

کمیته انضباطی در خصوص شکایت باشگاه سپاهان از باشگاه استقلال با ادعای اینکه حضور فرهاد مجیدی بازیکن باشگاه استقلال در بازی روز دوشنبه 26 فروردین 92 غیرقانونی است، رای خود را صادر کرد.

کمیته انضباطی پس از شکایت سپاهان و با توجه به مفاد شکایت باشگاه و مدارک ادعایی غیرموثر، باشگاه ورزشی سپاهان و اینکه بر اساس اعلام رسمی سازمان لیگ برتر، فرهاد مجیدی به طور قانونی و موجه ( ودر مهلت قانونی نقل و انتقالات نیم فصل) به جای رودریگو توزی به تیم استقلال پیوسته است و نظر به اینکه رودریگو توزی هم  به همراه چند بازیکن خارجی باشگاه های ذوب آهن اصفهان، تراکتورسازی تبریز و استقلال با حکم قانونی از لیست استقلال خارج شده است.

لذا کمیته انضباطی شکایت باشگاه سپاهان را وارد ندانسته و با استناد به بند یک ماده 8 آیین نامه انضباطی حکم بر رد شکایت باشگاه سپاهان را صادر می کند. این رای با توجه به بند یک ماده 15 آیین نامه قطعی است

الان قیافه خوروش رو تصور می کنم یاد اون شکلک خنده میوفتم که خودشو میکوبه به در و دیوار !!!

* پخش بازی استقلال - فولاد از شبکه 2 قطعی شد

Mohsen بازدید : 10 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تیم فوتبال استقلال، آخرین تمرین سنگین خود را قبل از دیدار مقابل فولاد خوزستان از ساعت 17:30 امروز در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی پیگیری کرد.

اتفاق جالب حضور مهدی هاشمی نسب مدافع دهه 70 و 80 تیم‌های استقلال و پرسپولیس در تمرین امروز آبی‌پوشان بود که وی با امیر قلعه‌نویی خوش و بش کرده و در حضور سرمربی استقلال با سیروس دین‌محمدی همبازی خود صحبت کرد. علاوه بر هاشمی‌نسب، شاهرخ بیانی، دین‌محمدی و دکتر نوروزی در محل تمرین حاضر بودند.

* امیر حسین صادقی و مجتبی جباری غایبان  تمرین امروز تیمشان محسوب می‌شدند.

* حضور 100 نفر از طرفداران استقلال از نزدیک برنامه‌های تاکتیکی تیمشان را نظاره کردند. جالب این جا بود که آنها با پخش کردن شیرینی پیشاپیش قهرمانی تیمشان را به یکدیگر تبریک می‌گفتند.

* در ابتدای تمرین سرمربی تیم استقلال حدود 5 دقیقه با شاگردانش صحبت کرد. وی در خصوص بازی روز یکشنبه و اهمیت این مسابقه توضیحاتی را به بازیکنان ارائه کرد.

* بازیکنان در ابتدا در گروه‌های چند نفره به کارهای ترکیبی و کار با توپ پرداختند و سپس تمرینات مفرح را پشت سر گذاشتند. حنیف عمران‌زاده، پژمان منتظری، جواد نکونام، هاشم بیک‌زاده و خسرو حیدری 5 بازیکنی بودند که زیر نظر مربی بدنساز استقلال تمرین کردند.

تیم فوتبال استقلال ساعت 10:40 فردا تهران را به مقصد اهواز ترک خواهد کرد و این تیم آخرین تمرینش را در یکی از زمین‌های اهواز برگزار می‌کند.


اعتراض ها جواب داد / بازی استقلال از شبکه 2 پخش می شود

همزمانی دو مسابقه حساس فولاد _استقلال در لیگ برتر و پرسپولیس_سپاهان در جام حذفی در روز یکشنبه باعث شده است تا مدیران ورزش سیما به فکر پوشش مناسب این دو مسابقه باشند.

بر این اساس و مطابق آخرین اخبار،قرار است بازی فولاد مقابل استقلال از شبکه دوم سیما و مسابقه پرسپولیس با سپاهان در فینال جام حذفی از شبکه سوم سیما به روی آنتن برود.

قرار است در جلسه روز شنبه شورای هماهنگی سازمان صدا و سیما وضعیت نهایی پخش مسابقات روز یکشنبه مشخص شود.

پیش از این اعلام شده بود که بازی فولاد_استقلال از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد که این مساله با اعتراض شدید باشگاه استقلال روبرو شده بود.


استقلال پرتماشاگر ترین تیم در لیگ قهرمانان

مجموع تماشاگران این مسابقات تاکنون یک میلیون و 284 هزار و 879 نفر بوده که میانگین تماشاگر هر بازی 12 هزار و 979 نفر می شود. 274805 نفر از این تماشاگران ایرانی بوده اند که برای بازی های چهار تیم صبا، سپاهان، استقلال و تراکتورسازی به ورزشگاه ها رفته اند، در واقع حدود 21 درصد تماشاگران این مسابقات متعلق به چهار تیم ایرانی بوده اند. البته صبا فقط در یک بازی این فصل حاضر بوده است.

بازی استقلال و الهلال در هفه چهارم با 80300 نفر، پرتماشاگرترین بازی این فصل بوده است.رتبه اول جدول پرتماشاگرترین تیم این فصل هم به استقلال رسید که در سه بازی 129960 نفر تماشاگر داشته که میانگین 43320 نفر در هر بازی را شامل می شود. تراکتورسازی با میانگین 40756 نفر در رتبه دوم قرار دارد و چهار تیم چینی در رتبه های سوم تا ششم قرار دارند. میانگین تماشاگران سپاهان نیز 6552 نفر بوده است.

Mohsen بازدید : 12 جمعه 13 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

رخورد فدراسیون با رحمتی دور از انصاف است / جواد و سید آشتی کردند

خبرگزاری فارس: ماجدی: رحمتی و نکونام آشتی کردند/امیدواریم پرسپولیسی‌ها نتایج خوبی بگیرند

میرشاد ماجدی در مورد جریمه مهدی رحمتی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اینکه کمیته انضباطی جریمه مالی می کند بحثی نیست ولی بعد اینکه رحمتی را از تیم ملی کنار گذاشتند که این خواسته کی‌روش بود نباید دیگر این بازیکن را تحت فشار بگذاریم. آن هم در شرایطی که استقلال در آستانه قهرمانی در لیگ برتر قرار دارد و در لیگ قهرمانان آسیا از مرحله اول صعود کرده ایم.

وی افزود: این بازیکن و امثال او نیاز به حمایت دارند. رحمتی همان بازیکنی است که بارها دروازه این تیم ملی و استقلال را نجات داده است. این مدل رفتار کم لطفی به رحمتی است. درست است که او مصاحبه ای انجام داده و تندروی کرده اما اینکه بلافاصله او را جریمه کنیم دور از انصاف است. ما باید بازیکنانی را افتخارآفرینی کرده اند حمایت کنیم. اکنون طوری برخورد می کنیم که انگار در این فوتبال کاره‌ای نبوده است. این روش دستمزد شایسته ای به زحمات رحمتی نیست.

ماجدی در ارتباط با آشتی جواد نکونام و رحمتی در امارات عنوان کرد: بله این اتفاق رخ داده است. این بحث ها درون خانوادگی است. دو برادر هم ممکن است با هم به اختلاف بخورند. این اختلافات نباید به بیرون درز پیدا می کرد و برای برطرف شدن آن به زمان نیاز است. خوشحالیم که این اتفاق خوب رخ داد. در هر صورت ما هنوز هم معتقدیم که فدراسیون می توانست رای علیه رحمتی را بعد از بازی های لیگ اعلام کند. بحث ۳ میلیون تومان نیست. این کارها بازیکنان را آزرده خاطر می کند.

سرپرست آبی پوشان در ارتباط با اینکه گفته می شود فرهاد مجیدی برای بازی با الشباب نمی خواهد به امارات برود، گفت: چنین چیزی نیست. فرهاد اتفاقا وقتی متوجه شد باید با الشباب بازی کنیم می گفت خوب است که به امارات می رویم. این خبر از شایعه خنده دارتر است. دیروز بعد از تمرین من با او دقایقی هم صحبت کردم

ماجدی در پایان در مورد دیدار پرسپولیس و سپاهان در فینال جام حذفی اظهار داشت: ما هم خیلی علاقه به پرسپولیسی ها داریم و امیدواریم که آنها نتایج خوبی بگیرند


برای بازی با فولاد مصدوم نداریم

دکتر امین نوروزی درباره وضعیت مصدومیت آرش برهانی اظهار داشت:برهانی شرایط خوبی دارد ولی به دلیل فشاری که در بازی العین وجود داشت،ترجیح دادیم او روز پنجشنبه در تمرین به خود فشار نیاورد.

وی درباره این شایعه که گفته می شود ساموئل مصدوم شده است عنوان کرد:ساموئل مصدوم نیست و اینکه در بازی مقابل العین به میدان نرفت با نظر کادر فنی و اینکه برای مسابقات آتی خسته نشود صورت گرفت.

دکتر نوروزی تاکید کرد:خوشبختانه برای بازی فولاد،استقلال بازیکن مصدوم ندارد و همه بازیکنان مهیای حضور در این مسابقه هستند

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

گرمیداشت یاد ناصرخان در AFC

پس از آغاز مراسم کنگره کنفدراسیون فوتبال آسیا در کوالالامپور و سخنرانی مقامات AFC، رئیس جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا، از حاضرین خواست تا برای گرامیداشت نام و یاد اسطوره های فوتبال آسیا که اکنون در قید حیات نیستند، یک دقیقه سکوت کنند.

بر این اساس، مسئولان برگزاری مراسم با پخش تصاویر و نام اسطوره های فقید فوتبال آسیا، نام و یاد آنها را گرامی داشتند که در میان این تصاویر، چهره و نام ناصر حجازی، دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایران و بابک معصومی دیده می شد.

Mohsen بازدید : 13 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مجید صالح در حاشیه تمرین تیم فوتبال استقلال درباره دیدار مقابل فولاد عنوان کرد: در ابتدا باید بگویم صعودمان از گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا رقم خورد و کار بزرگی انجام دادیم و از روز گذشته که وارد ایران شدیم حال و هوای آسیا را فراموش کردیم و باید وارد لیگ داخلی شویم.

وی ادامه داد: ما دو بازی حساس در لیگ برتر داریم. به نظرم با برد مقابل فولاد همه چیز تمام می‌شود. ما دو بازی دیگر در لیگ برتر داریم، فولاد در آزادی ما را شکست داده و تیم خوب و با انگیزه‌ای است و پتانسیل لازم را دارد.

مربی تیم فوتبال استقلال خاطر نشان کرد: بازیکنان ما انگیزه زیادی دارند، پس از اینکه در لیگ قهرمانان آسیا صعود کردیم انگیزه بازیکنان نیز زیاد شد. البته هنوز یک بازی مهم باقی مانده که حداقل کار را برای این مجموعه تمام نکرده است و باید در این دیدار به برتری برسیم و به جمع 8 تیم راه یابیم.

صالح یاد آور شد: تمام زحمات یک ساله ما بستگی به دو بازی اخیر دارد، بازیکنان چند روز ریکاوری می‌کنند و از تاکتیک‌های سبک از لحاظ جسمی و روانی انجام خواهند داد.

وی درباره مصدومان و محرومان استقلال برای دیدار مقابل فولاد گفت: طبق گفته ماجدی، امیر حسین صادقی را به علت سه اخطاره بودن در اختیار نداریم و سایر نفرات با تیم خواهند بود. به ساموئل هم در بازی مقابل العین استراحت دادیم و بازیکنان جایگزین توانستند به خوبی ظاهر شوند.

Mohsen بازدید : 14 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، میثم بائو در حاشیه تمرین استقلال برای بازی با فولاد خوزستان گفت: این بازی فینال است، امیدوارم سه امتیاز این مسابقه را بگیریم تا کار به بازی آخر نکشد. اگر شرایط آب و هوایی اذیت‌مان نکند می‌توانیم سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره تیم فولاد اظهار داشت: فولاد تیم خوبی است، فرکی نشان داده مربی فنی است و هرجا می‌رود تیم‌هایش نتیجه می‌گیرد. فولاد در ضدحمله‌ها خوب عمل می‌کند.

بازیکن تیم استقلال درباره عدم بازی در نیم‌فصل دوم عنوان کرد: ناراحت هستم. ما پول حرفه‌ای نمی‌گیریم اما باشگاه استقلال است و با توجه به اینکه نتیجه می‌گیرد مجبوریم تحمل کنیم. من هم تمریناتم را ادامه می‌دهم.

بائو در پاسخ به این سؤال که برنامه‌ات برای فصل بعد چیست؟ تصریح کرد: در نیم‌فصل اول بازی کردم و بازیکن مثمرثمری بودم. اما در نیم‌فصل دوم به من بازی ندادند تا ببینم به چه صورت هستم و بفهمم مشکلم چیست. برای فصل بعد باید خودم را بسنجم، هنوز سه بازی مانده و باید شرایط را ببینیم.

Mohsen بازدید : 15 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سیاوش اکبرپور درتمرین استقلال در خصوص دیدار مقابل فولاد عنوان کرد: خدا را شکر پس از برد مقابل العین شرایط خوبی داریم، فکر می‌کنم مقابل یکی از بهترین تیم‌های امارات بازی کردیم و توانستیم انها را شکست دهیم. هم اکنون شرایط خوبی داریم.

وی افزود: به نظرم دیدار مقابل فولاد آخرین بازی ما است و تمام بازیکنان با این فکر به میدان می‌روند که فولاد آخرین بازی لیگ است و ما فقط همین یک بازی را تا قهرمانی داریم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: فولاد هم تیم خوبی دارد و فرکی توانسته بازیکنان خوبی را در این تیم جمع کند. البته برای استقلال فرقی نمی‌کند که با چه تیمی بازی کند. ما اگر می‌خواهیم قهرمان شویم برایمان فرقی نمی‌کند با چه تیمی بازی کنیم.

Mohsen بازدید : 19 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس،‌ ایمان موسوی در حاشیه تمرین استقلال در رابطه با دیدار مقابل فولاد خوزستان گفت: شرایط سختی است و ما نیاز به برد داریم. استقلال هم شرایط خوبی دارد. 

وی درباره تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: تیم‌های فرکی همیشه خطرناک بوده‌اند. امسال هم فولاد یکی از تیم‌های خوب است. بازیکنان ما هم آمادگی لازم را برای مسابقه دارند.

موسوی در پایان گفت: من به دلیل اخراج در دیدار با فولاد حضور نخواهم داشت.

Mohsen بازدید : 18 پنجشنبه 12 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

*از جشن تولد تو در اردوی استقلال شروع کنیم.

درواقع جشن کوچک و درون‌تیمی بود و باید از مربیان و بازیکنان تشکر کنم. البته مهدی رحمتی لطف کرد و کیک گرفت تا برای من و مربی‌اش آقای بابازاده سنگ تمام بگذارد.

*کادو هم گرفتید؟

شب بازی بود که امکانش نبود بچه‌ها بروند کادو بخرند ولی منتظرم سر اولین تمرین کادوهایم را بگیرم. البته از آقای فتح‌ا...زاده می‌خواهم چک بانکی کادو بدهد.

*از قلعه‌نویی چه انتظاری داری؟

هرچه بگیرد، خوشحالم می‌کند. فکر کنم یکی از دلایلی که امیرخان مانده دبی، گرفتن یک کادوی خوب برای من باشد! آقافرهاد احتمالاً برایم ادکلن بگیرد چون خیلی خوش‌سلیقه است و آقامجتبی هم یک گوشی جدید به من هدیه می‌دهد و پیشاپیش از آنها تشکر می‌کنم. (باخنده)

*سر بازی استقلال و العین چرا با بازیکن آنها دعوایت شد؟

برخوردشان با فرهاد مجیدی درست نبود. هر توپی می‌آمد، بازیکن ما را می‌زدند و به جای عذرخواهی، توهین می‌کردند. یک لحظه رگ غیرتم زد بالا و برایشان قاطی کردم.

*در آن صحنه تلویزیون صورت تو را نشان می‌داد که به بازیکن العین مدام می‌گفتی خفه شو!
آره!

*مگر معنی خفه شو را می‌فهمید؟

قبلش یک حرف‌هایی را به زبان مادری‌اش به او گفتم که داور نزدیک شد و دیدم اگر بگویم شات‌آپ، احتمال دارد اخراج شوم و از طرفی نمی‌توانستم مقابل حرف‌های او سکوت کنم و به فارسی گفتم خفه شو تا به قول معروف غمباد نگیرم!

*به نظر می‌رسید بازیکن العین به تو می‌گفت آخر بازی می‌بینمت.

به یکی از بچه‌ها که زبانش کامل است، گفتم به این باقالی بگو تو خواب مرا هم ببینی، شکوفه می‌زنی. بعد می‌خواهی با من دعوا کنی؟! قیافه‌اش مثل بقیه پول ماست بود و در ورزشگاه خودشان قلدربازی درمی‌آورد. البته من خودم قیافه قابل تعریفی ندارم! خلاصه تمام شد و رفت و از هموطنان به خاطر اسائه ادب عذرخواهی می‌کنم!

*اما حقیقتاً العین تیم خوبی بود.

قبول دارم، تیم‌شان بازیکنان گرانقیمتی داشت و می‌دانست اگر به پیروزی نرسد، از دور مسابقات حذف می‌شود و هرچه در چنته داشت، گذاشت تا برنده شود اما استقلال با داشتن «سید دست‌طلایی» خیالش راحت بود گل نمی‌خورد و گل پیروزی‌مان هم دو بار پخش شد (منظور حنیف تکرار پنالتی نکونام است) تا حرف وحدیثی باقی نماند. رحتمی نیازی به تعریف من ندارد ولی انصافاً محشر بود و حیف است تیم ‌ملی در این برهه حساس او را نداشته باشد.

*خودش کناره‌گیری کرده است.

من نمی‌خواهم وارد جزئیات شوم اما به عنوان هم‌تیمی و هم‌اتاقی رحمتی، یکسری مسائل را می‌دانم و به او حق می‌دهم. به هر حال رحمتی همیشه دوست دارد در تیم ‌ملی بازی کند ولی باید یک جلسه بگذارند و خودشان حرف‌هایشان را بزنند تا سوءتفاهمات برطرف شود.

*مصاحبه علی پروین را با برنامه 90 دیدی؟

ما اردو بودیم ولی شنیدم آقای پروین گفته قلعه‌نویی، حنیف را می‌برد خط حمله تا از قد و قامت او استفاده کند. از اینکه این اسطوره در مورد من صحبت کرده، خیلی خوشحالم و باعث افتخار است علی پروین درباره حنیف حتی چند کلمه نظر بدهد.

*حالا فکر می‌کنی تو بیشتر از هواپیما می‌ترسی یا علی پروین؟

من بعضی وقت‌ها می‌ترسم، وقتی از عربستان برمی‌گشتیم، یک ساعتی را در عالم برزخ بودم

Mohsen بازدید : 9 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

الشباب دوبی موفق شد میزبان خود پاختاکور را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

اهمیت این گروه از آن جهت بود که تیم دوم این گروه حریف استقلال ایران در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا می‌شد.

بدین ترتیب و با توجه به نتایج به دست آمده تیم فوتبال لخویا با کسب 11 امتیاز صدرنشین گروه دوم شد و الشباب نیز با توجه به برد امشب با 9 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرد و حریف استقلال شد

دیگه بهتر از این نمی شد ! تیمیه که پرسپولیس 6 تا بهش زد ! صبا هم توی پلی آف با بدشانسی بهش باخت...

فاصله ش هم با ایران کمه بچه ها خسته نمیشن

Mohsen بازدید : 13 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تـــیتــر روزنامـــه هـــای ورزشـــی

- صعودی شیرین تر از عسل / خلیج فارس آبــی تر از همیـــشه

- استــقلال آقای گروه مـــرگ

- نــــمایش اقــتدار

- رحمتـــی در حد تیم مــلی

- تـــاج ســـر عربهـــا

- اســتقلال در گروه مــرگ همه را کـــشت

- یک ایران و یک استقلال / صعودی به وســـعت خلیج آبــی فارس


 

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 216
  • بازدید کلی : 12,329