loading...
استقلال همیشه قهرمان
Mohsen بازدید : 13 چهارشنبه 18 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

جواد نکونام درباره آشتی‌اش با سیدمهدی رحمتی گفت: "همان‌طور که رحمتی گفت، متاسفانه برخی افراد با آوردن و بردن حرف‌های بی‌پایه و اساس باعث شدند تا اختلافی بین ما ایجاد شود. درست است که درون زمین با هم خوب بودیم و تنها فکرمان موفقیت استقلال بود اما در بیرون از زمین رابطه‌مان قطع شد؛ آن هم فقط به خاطر آن حرف‌های پوچی که این افراد بین من و مهدی مطرح کرده بودند."

وی در پاسخ به این سوال که آیا این افراد از استقلال بودند، گفت: "بله اما فکر می‌کنم این اتفاق حکمتی داشت و آن هم این که من و مهدی دوست و دشمن‌مان را بهتر بشناسیم. درباره دیدار‌مان هم در رستوران دوبی باید بگویم، برنامه‌ریزی از قبل نشده بود و تنها دوستان مشترک من و مهدی هم که اتفاقا فوتبالی هم نیستند، ما را به رستوران‌شان دعوت کردند. در آنجا با هم حرف زدیم و گفتیم که اگر مسئله‌مان با گفت‌وگو حل می‌شود، بنشینیم و در تهران با یکدیگر صحبت کنیم که این اتفاق هم افتاد و کدورت‌ها از بین رفت. بازگشت شرایط به حالت عادی بین من و رحمتی اتفاقی بود که باید به هر حال می‌افتاد و از امروز به بعد من و رحمتی مثل گذشته و شاید بهتر از گذشته دوست هم هستیم."

نکونام درباره قهرمانی استقلال و گلزنی‌اش در دیدار برابر فولاد گفت: "گلی که زدم واقعا طعم خاصی برایم داشت اما مهم این بود که تیم محبوبم قهرمان شد تا دل میلیون‌ها هوادار شاد شود. درباره آن گل هم باید بگویم، کار خاصی را انجام ندادم و اگر تلاش بازیکنان نبود، نمی‌توانستم از آن موقعیت استفاده کنم. باید از مردم و هواداران هم به نوبه خودم عذرخواهی کنم که این فصل خیلی اذیت‌شان کردیم و دیر قهرمان شدیم."

وی افزود: "استقلال با پتانسیلی که داشت، باید زودتر از این‌ها قهرمان می‌شد. در نیم فصل اول روزهای دشواری را پشت‌سر گذاشتیم. بهتر است بگوییم که استقلال در نیم‌فصل اول قهرمان شد. در نیم‌فصل دوم با بازیکنان خوبی که به تیم‌مان اضافه شدند، کارمان راحت شد."

نکونام در پاسخ به سوالی درباره عدم همراهی استقلال از سوی هوادارانش در طول فصل جاری گفت: "هواداران را در این فصل خیلی اذیت کردیم. در سه بازی در خانه جلوی چشم‌شان شکست خوردیم. دو بار به سپاهان باختیم و یک بار هم برابر الهلال شکست خوردیم. فکر می‌کنم با این بازیکنان و توانایی می‌توانستیم زودتر آنها را شاد کنیم."

Mohsen بازدید : 11 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

تیم استقلال اولین تمرین خود را بعد از سومین قهرمانی در لیگ برتر از ساعت 17:30 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار کرد.

با توجه به اینکه آبی‌پوشان یک هفته قبل از پایان فصل به عنوان قهرمانی رسیدند، پیش‌بینی می‌شد تمرین استقلال پذیرای هواداران زیادی باشد که این اتفاق افتاد و نزدیک به 250 نفر از طرفداران این تیم به زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی آمدند.

 طرفداران تیم استقلال با پخش شیرینی و اهدای دسته گل به بازیکنان تیم استقلال و همچنین نصب بنرهای مختلف قهرمانی را تبریک گفتند. روی یکی از این بنرها نوشته شده بود «ما استقلالیم و حالا حالاها قهرمان»‌و از سوی دیگر طرفداران استقلال به طرفداری از قلعه‌نویی، بنری را تهیه کرده بودند و همچنین روی یکی از پارچه‌ها علیه عادل فردوسی‌پور شعارهایی نوشته شده بود.

* تیم ملی بوکس در حین تمرین آبی‌پوشان مشغول برنامه‌های هوازی بود که آرزه کاماچو این تمرینات را از نزدیک نظاره می‌کرد و دقت عمل خاصی روی آن داشت.

* امیر قلعه‌نویی به هنگامی که به محل تمرین آمد مورد استقبال طرفداران آبی قرار گرفت. وی به میان جمعیت رفت و با آنها عکس یادگاری گرفت اما جالب است که هواداران این تیم از قلعه‌نویی می‌خواستند تا از این تیم نرود و استقلال قهرمان آسیا کند.

* درحالی که 30 دقیقه از تمرین آبی‌پوشان گذشته بود جواد نکونام به همراه مهدی رحمتی و حنیف عمران‌زاده خود را به محل تمرین رساند. رحمتی و نکونام مورد استقبال عکاسان رسانه‌های ورزشی قرار گرفته و در اقدامی جالب به کدورت خود پایان داده و آشتی‌کنان خود را رسمی کردند.

جواد نکونام و مهدی رحمتی در تمرین امروز استقلال به طور علنی آشتی کردند و دست در دست یکدیگر به سمت هواداران رفتند. مدتی بود حاشیه قهر این دو بازیکن شنیده می‌شد که در اردوی امارات استقلالی‌ها اعلام شد این دو بازیکن اختلافات را کنار گذاشته و با یکدیگر آشتی کردند.

* هاشم بیک‌زاده امروز تنها تمرین انجام داد و راهی سونا و استخر شد.

* منصور پورحیدری، شاهرخ بیانی، مهدی فنونی‌زاده، سیروس دین‌محمدی و امیر عرب در تمرین امروز آبی‌پوشان حاضر بودند.

*‌یکی از هواداران تیم استقلال با تهیه یک کاپ قهرمانی در حین برگزاری تمرین به سمت قلعه‌نویی رفت و در اقدامی عجیب آن را به سرمربی تیم استقلال تحویل داد. قلعه‌نویی با تعجب به این تماشاگر نگاه می‌کرد و با خنده جام را از او گرفت.

* بازیکنان تیم استقلال در مرحله اول تمرین زیر نظر مجید صالح به دویدن دور زمین و کارهای تاکتیکی پرداختند. در تمرین امروز خسرو حیدری، مجتبی جباری و سیاوش اکبرپور غایب بودند.

* سرمربی تیم استقلال در تمرین امروز تنها نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی تیمش بود و برنامه‌های تیمی را مجید صالح برعهده داشت.

* دو کودک خردسال که چند روز پیش هم به محل تمرین آمده بودند در تمرین امروز پا به توپ شدند و جالب این جا بود که هر دو نفر پیراهن شماره 7 فرهاد مجیدی را پوشیده بودند.

* بازیکنانی که در ترکیب اصلی استقلال مقابل فولاد خوزستان به میدان رفته بودند امروز تنها تمرینات سبک انجام دادند و بقیه در قالب دو گروه فوتبال درون‌تیمی را پشت سر گذاشتند.

*حسن جوهرچی بازیگر سینما در تمرین امروز حاضر شده بود و در پایان با مهدی رحمتی و علی حمودی دقایقی صحبت کرد.

Mohsen بازدید : 7 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 سومین قهرمانی استقلال را به دست آوردید، در خصوص این فصل صحبت کن؟

امسال سال عجیبی بود چون باشگاه یکسری مشکلات داشت و برای خودمان هم عجیب بود که چنین مشکلاتی را پشت سر گذاشته‌ایم. در بعضی از مقاطع دچار مشکلات مالی بودیم و حتی خود من هم روی پول‌هایی حساب کرده بودم ولی وقتی وضعیت مالی باشگاه را دیدم تعجب کردم و واقعاً با آن کنار آمدم. البته مشکلات حاشیه‌ای دیگری هم وجود داشت و در برخی از مقاطع اذیت شدیم اما فکر می‌کنم با همه این مشکلات حقمان بود که قهرمان شویم و به حقمان هم رسیدیم.

 در بازی با فولاد خیلی تیم حریف حمله کرد اما شما برنده شدید؟‌

در خیلی از بازی‌های دیگر لیگ هم اتفاق افتاد که ما حمله زیاد می‌کردیم و به حقمان نرسیدیم. در همین بازی با فولاد هم ما خوب بازی کردیم و آنها هم شرایط خوبی داشتند ولی در مجموع ما برنده شدیم.

 در همان روز سپاهان قهرمان جام حذفی شد و پرسپولیسی‌ها ناراحت به خانه رفتند؟‌

سپاهان سرمایه‌گذاری خوبی انجام داد و آنها درست مثل ما مدیریت و کادر فنی خوبی دارند و فکر می‌کنم حقشان بود که امثال حداقل یک جام بگیرند. پرسپولیس هم بازیکنان خوبی دارد و رویانیان خیلی زحمت کشید و از سویی گل‌محمدی تیمشان را متحول کرد ولی فکر می‌کنم نتایج لیگ آنها چنگی به دل نزد. فکر می‌کنم افت در لیگ برتر روی جام حذفی آنها هم اثر داشت ولی با این وجود مقابل تیمی مثل سپاهان خیلی خوب کار کردند.

 امسال هم که جشن قهرمانی منظمی برایتان در نظر گرفته‌اند؟

وقتی جشن قهرمانی سپاهان را دیدم لذت بردم امیدوارم دور و بر ما شلوغ نباشد و بازیکنان کادر فنی و مدیریت از این موضوع لذت ببرند.

 تصمیمت برای فصل آینده چیست؟

هنوز که تصمیمی نگرفته‌ام اما درست زمانی که فتح‌الله‌زاده مدیریت باشگاه استقلال را برعهده داشت، به این تیم آمدم و با وجود اینکه آن سال از پرسپولیس هم پیشنهاد داشتم ولی به خاطر علاقه به استقلال به این تیم آمدم. در این چند سال رابطه خوبی با فتح‌الله‌زاده داشتم و سعی کردم که رابطه خوبم را حفظ کنم.

 فتح‌الله‌زاده مدعی شده که تو و مجیدی سال آینده در این تیم می‌مانید، نظرت چیست؟

او به من لطف دارد و من هم به دور از هرگونه بازارگرمی می‌گویم که اولویت اولم برای فوتبال بازی کردن استقلال است. خودتان می‌دانید که این روزها هر بازیکنی در تیم ما سه چهار پیشنهاد دارد ولی من می‌خواهم در صورت توافق در استقلال بمانم. در این سال ها فقط یک بار در استقلال اذیت شدم و آن هم زمانی بود که فتح‌الله‌زاده در تیم ما حضور نداشت. به قولی خاک استقلال را خورده‌ام و می‌خواهم در این تیم بمانم.

 استقلالی که فعلاً در جمع 16 تیم برتر آسیا حضور دارد آیا می‌تواند قهرمان آسیا شود؟

وقتی با همه بازیکنان صحبت می‌کنیم متفق‌القول از حضور در فینال لیگ قهرمانان حرف می‌زنم. وقتی آنها این همه اعتماد به نفس دارند و بزرگ فکر می‌کنند مطمئن باشید قهرمانی دور از دسترس نیست و می‌توانیم به این عنوان دست پیدا کنیم. من از سالی که به استقلال آمدم مدام به دنبال این ستاره سوم می‌دویدم و مدام به فکر این هستم که ستاره سوم را به تور بیندازم. مطمئناً تیم ما تقویت می‌شود و می‌توانیم بهتر از این کار کنیم.

 چگونه است که قلعه‌نویی سومین عنوان قهرمانی را با استقلال کسب کرد؟

او کار کردن با استقلال را بلد است و به قولی می‌داند که چگونه تیم را قهرمان کند.

 اما این روزها قلعه‌نویی طوری صحبت می‌کند که ظاهراً قصد ندارد در استقلال بماند؟

اگر یادتان باشد اول صحبت‌هایم گفتم که مشکلات و دلخوری‌هایی داشتیم. امثال حاشیه‌هایی برایمان به وجود آمد که کار را سخت کرد. فکر می‌کنم قلعه‌نویی از حاشیه‌ها دلخور است و نباید با کسی که این همه جام آورده اینگونه برخورد شود. فکر می‌کنم به او مقداری کم‌لطفی شد و به همین خاطر دل‌آزرده است اما در نهایت او استقلال را دوست دارد و فکر می‌کنم با توجه به اینکه می‌توانیم در جمع 8 تیم آسیا قرار بگیریم او در استقلال می‌ماند.

 این روزها شایعاتی پیرامون حضور بازیکنان استقلال در پرسپولیس شنیده می‌شود،‌فکر می‌کنی بازیکنی از استقلال به پرسپولیس برود؟

الآن دیگر هواداران دید حرفه‌ای دارند و همیشه در این 7-8سالی که در استقلال بودم از این حرف ها شنیده‌ام به غیر از یک مورد که در این چند سال اتفاق افتاده و نیکبخت به پرسپولیس رفته هیچ وقت این اتفاق نیفتاده و آن سال هم من در استقلال نبودم. مطمئن هستم استقلالی‌ها غیرت دارند و با تمام وجودشان به تیمشان فکر می‌کنند و مطرح شدن این صحبت‌ها برای خالی نبودن عریضه است.

Mohsen بازدید : 28 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

هاشم بیک‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: من چه در نیم فصل اول و چه در نیم فصل دوم با تمام وجودم برای تیم استقلال بازی کردم ولی متاسفانه یک سری هواداران در مورد من نامهربانی کردند. آنها نمی‌دانستند من دارم با تمام وجود برای تیمم بازی می‌کنم. اما خدا را شکر توانستیم عنوان قهرمانی را به دست بیاوریم و آنها را خوشحال کنیم.

بیک‌زاده در خصوص اینکه در ابتدای فصل او و جواد نکونام دوران بسیار سختی را پشت سر گذاشته‌اند، گفت:‌دقیقا همین طور است؛ من و نکونام سیبل شدیم و هر کسی هر چه می‌خواست به ما گفت. این در حالی بود که ما بازی‌های خوبی انجام دادیم. جا دارد از امیر قلعه‌نویی تشکر کنم که پشت سر ما ایستاد و از ما حمایت کرد. او این روزها را می‌دید و به توانایی‌های ما ایمان داشت. من هم خوشحالم توانستم برای تیمم مثمر ثمر باشم. گل بزنم، گل‌سازی کنم در نهایت قهرمان شدیم. امیر قلعه‌نویی با دید بزرگش این روزها را می‌دید اما بعضی از تماشاگران با ما نامهربانی کردند. اما من این قهرمانی را تقدیم به آنها می‌کنم همان‌هایی که با من نامهربان بودند.

وی افزود: بالاخره هواداران در سرما و گرما به ورزشگاه آمده و دوست دارم تیم نتیجه بگیرد. در این بین اگر فراز و نشیبی به وجود آمد اما باز هم باید احترام هواداران حفظ شود. ما هم امیدواریم بتوانیم با پشت سر گذاشتن الشباب به جمع 8 تیم برتر آسیا دست یابیم و هواداران بیشتر خوشحال شوند.

هافبک تیم استقلال در خصوص آینده این تیم گفت: به نظرم اسکلت تیم باید حفظ شود تا بتوانیم در آسیا هم حرفی برای گفتن داشته باشیم. البته هواداران باید بدانند من و جواد نکونام سختی‌های زیادی را در فصل گذشته متحمل شدیم. شعار روی سکوها، بی‌پولی و در کنار آن نامهربانی‌هایی که انجام شد، اینها موضوعات تلخی بود که در طول فصلی که گذشت با آن گریبانگیر بودم.

بیک‌زاده خاطرنشان کرد: باید بگویم ما در همان نیم فصل اول با کسب 31 امیتاز قهرمان لیگ برتر شدیم آن هم در حالی که فقط 11 بازیکن در تیم وجود داشت. گاها سه دروازه‌بان روی نیمکت قرار می‌دادیم یا 3-4 بازیکن جوان در ترکیب 13-14 نفره تیم قرار می‌گرفتیم. اما با این حال با سختی‌ها و فشردگی‌هایی که داشتیم توانستیم با جمع‌آوری امتیازات لازم در نیم فصل اول خود را به قهرمانی نزدیک کنیم. 

هافبک استقلال ادامه داد: عده‌ای با قصد و غرض می‌خواستند به استقلال ضربه بزنند و در این بین من و جواد نکونام که 8 سال در اسپانیا بازی کرده و کاپیتان تیم ملی است را کوبیدند و به شدت تحت فشار قرار دادند اما ما در نهایت توانستیم شایستگی‌های خود را  نشان دهیم و تیم قهرمان شد و به نظرم این قهرمانی پاداش نامهربانی‌هایی بود که در طول فصل و به خصوص اوایل فصل کشیدیم و آن را خدا به ما داد. باید گفت روسیاهی به ذغال ماند.

بیک‌زاده در خصوص اینکه قراردادش را با تیم استقلال تمدید خواهد کرد،‌ گفت: من برای فصل اینده تصمیمی نگرفته‌ام. باید بگویم من امسال تاکنون 40 درصد از قراردادم را گرفته‌ام و هنوز 60 درصد آن باقی مانده با همه این سختی‌ها هواداران با من بد کردند. اکنون هم هیچی برای تمدید قراردادم مشخص نیست. بازی باقیمانده هم بگذرد و جشن قهرمانی را با هواداران بگیرم و بعد از آن با جمع‌بندی شرایط تصمیم قطعی را خواهم گرفت.

وی افزود: من 4 قهرمانی لیگ برتر و یک قهرمانی جام برتر را به دست آورده‌ام و این طور که می‌گفتند بازیکن ضعیفی نبودم سه سال در تیم استقلال بودم و دو قهرمانی و یک نائب قهرمانی را در زمان صمد مرفاوی به دست آوردم در سپاهان قهرمان لیگ برتر شدم. این خود نشان می‌دهد من بازیکن ضعیفی نبوده و نیستم. فقط می‌توانم بگویم امسال هم با وجود تمام نامهربانی‌هایی که به من شد در آخر فصل ثابت کردم از چه توانایی‌هایی برخوردارم و آنها که باید توانایی‌های من را می‌دیدند.

Mohsen بازدید : 15 سه شنبه 17 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

به گزارش خبرگزاری فارس، مهدی رحمتی در مورد آمار خوبش در مسابقات امسال گفت: در 43 مسابقه که به میدان رفتم 21 گل خوردم و در 27 مسابقه گلی دریافت نکردم. البته وقتی یک تیم گلی را دریافت نمی‌کند هافبک‌ها،‌مدافعان و همه اعضای تیم در این اتفاق سهیم هستند.

وی در مورد قهرمانی تیم استقلال عنوان کرد: قهرمانی را به هواداران و کلیه اعضای باشگاه تبریک می‌گویم ما با انجام یک کار گروهی به این عنوان دست یافتیم. از قلعه‌نویی، بابازاده، مولایی، مهریزی،‌تدارکات تیم،‌ماساژورها  که خیلی آنها را اذیت کردم تشکر می‌کنم. من همیشه یک جای بدنم مصدوم است و در این بین ماساژورهای تیم و کادر پزشکی خیلی اذیت می‌شوند. همچنین از علی انصاری تشکر ویژه‌ای می‌کنم. قبل از بازی با الهلال خیلی وقت بود پولی نگرفته‌ بودیم که ایشان بعد از عید برخی از مشکلات ما را حل کرد.

رحمتی در مورد شرایط استقلال در فصل جاری عنوان کرد: اول فصل مشکلات زیادی داشتیم و در برخی مقاطع به دلیل مصدومیت بازیکنان با 11 -12 بازیکن در مسابقات حاضر می‌شدیم و سه دروازه‌بان روی نیمکت می‌نشستند. امتیازاتی که در آن مقطع جمع کردیم خیلی به ما کمک کرد و پس از آن در نیم فصل دوم بازیکنان خوبی به تیم‌مان اضافه شدند که توانستیم نتیجه بگیریم.

وی افزود: در لیگ قهرمانان آسیا در سخت‌ترین گروه قرار داشتیم در ورزشگاه آزادی الهلال تنها یک توپ آورد و به دروازه‌ ما رفت و در عربستان نیز تیم را شکست دادیم. انشاءالله الشباب امارات را نیز در دو دیدار رفت و برگشت شکست خواهیم داد. امیدوارم زحمات تیم‌مان در سال بعد از بین نرود. یک زمان وقتی در سپاهان بودیم با تلاشی که انجام دادیم تیم را به 8 تیم برتر آسیا رساندیم اما با مدیریت جدیدی که آمد کل بازیکنان اصلی از تیم رفتند و با یک اشتباه بچه‌گانه قهرمانی سپاهان از دست رفت.

رحمتی با تاکید بر اینکه باید از استقلال حمایت بیشتری صورت بگیرد، افزود: باید حمایت بیشتری شویم. نمی‌دانم امسال استقلال زیر نظر چه سازمانی قرار دارد. فتح‌الله‌زاده با هیئت مدیره تنها به دنبال حل مشکلات تیم بودند و در پایان نیم فصل اول باور کنید برخی از بازیکنانمان تنها 10 درصد هم دریافت نکرده بودند.

دروازه‌بان استقلال در مورد خداحافظی‌اش از تیم ملی و مصاحبه‌ای که چندی پیش انجام داده و پل‌های پشت سرش را خراب کرد، عنوان کرد: ‌آن مصاحبه را در شرایط خوبی انجام ندادم و با توجه به اینکه در شب عید بودیم و مشکلات زیادی وجود داشت در مورد خیلی از چیزها صحبت کردیم و فقط بحثم تیم ملی نبود. مربی که در منچستر، رئال مادری و پرتغال حضور داشته است مطمئنا فرد باتوانی است به عنوان شاگرد خیلی چیزها از کی‌روش یاد گرفته و او جزء یکی از بهترین‌ مربیانی است که به ایران آمده است. همه هم و غم مردم رفتن به جام جهانی است اگر این اتفاق نیفتد همه لطمه می‌خوریم.

رحمتی در مورد رابطه‌اش با کی‌روش در گذشته اظهار داشت: رابطه من با کی‌روش خوب نبود بلکه بسیار صمیمی بود. قبل از دیدار با کره در جلسه فنی کی‌روش اعلام کرد از لحاظ دروازه هیچ مشکلی ندارم و بگذارید آنها هر چقدر می‌خواهند شوت بزنند. چرا که من بهترین گلر آسیا را در اختیار دارم. اما بعدا صحبت‌هایی شد و اتفاقاتی که افتاد که باعث این مسائل شد. من می‌خواستم با اعلام یک خداحافظی از وجود برخی مسائل مطمئن شوم و بعد از اینکه خداحافظی کردم فورا با این مسئله موافقت کردند. در حالی که رابطه مربی و بازیکن رابطه پدر و پسری است و وقتی پسر می‌گوید من خانه نمی‌آیم پدر نباید به او بگوید در خانه حضور پیدا نکن.

وی افزود: من خداحافظی‌ام را برای این در رسانه مطرح کردم که کی‌روش در ایران حضور نداشت البته خیلی‌ها اعلام کردند که به تیم ملی نمی‌آیند اما با آنها این برخوردی که با من شد صورت نگرفت. خود دانیل داوری در مقطعی اعلام کرد به دلیل انجام بازی در تیم خودش نمی‌تواند در اردوی تیم ملی حاضر شود.

رحمتی در مورد اینکه به نوعی خود او برای تیم ملی ناز کرده است، گفت: در برنامه زنده نود مدیون کل مردم ایران هستم اگر نازی کرده باشم.

دروازه‌بان استقلال در مورد اختلافش با جواد نکونام و اینکه این موضوع آیا باعث شد از تیم ملی کنار بماند، عنوان کرد: جواد نکونام هیچ نقشی نداشت. با جواد دوست صمیمی بودم و 12 سال است که رفاقت دارم. 2-3 ماه بود دیگر کاری به کار هم نداشتیم اما در زمین صحبت می‌کردیم و مثل برادر بودیم.در ترکیه کاپیتان استقلال معلوم شد با پژمان صحبت کردم و قرار شد بازوبند را من ببندم. زمانی که اعلام کردند جواد نکونام به استقلال می‌آید با توجه به اینکه او کاپیتان تیم ملی بود و از مسابقه دوم به ما اضافه شد به جواد گفتم بازوبند را ببندد. همه فکر می‌کردند چون جو خوبی در آن زمان نبود و خیلی‌ها فکر می‌کردند نکونام به جای فرهاد به استقلال آمده است او گفت بازوبند را نمی‌بندد در کل باز هم به او می‌گفتم بازوبند برای شما و خیلی هفته‌ها در مورد این مسئله با او صحبت‌ می‌کردم. تا اینکه مسابقه مقابل گهر دورود فرا رسید اعلام کردم می‌خواهم بازوبند را بدهم جواد نکونام ببندد که امیر قلعه‌نویی گفت در مورد یک تکه پارچه حرف نزنیم و رحمتی خودش بازوبند را می‌بندد. یک یا دو نفر این موضوع را نمی‌دانند چگونه امتحان دادند که باعث شد جو تیم برهم بخورد اما اکنون مشکلی نیست.

رحمتی در مورد مصاحبه‌ اعتراض آمیزش در سال گذشته بعد از بازی مقابل تراکتورسازی و اینکه آیا نسبت به قلعه‌نویی اعتراض داشته، عنوان کرد: نسبت به قلعه‌نویی اعتراضی نکردم و به خود او نیز موضوع را گفتم. علی امیری می‌تواند شهادت بدهد. من منظورم در آن صحبت‌ها قلعه‌نویی نبوده است.

وی در مورد اینکه چرا اعلام کرده کی‌روش باید دستیار مربی ایرانی شود، خاطرنشان کرد: نمی‌گویم چنین صحبتی را نکردم اما حرف‌هایم را از روی عصبانیت زدم. وقتی یک نفر مربی رئال مادرید و منچستر بوده مگر می‌توان گفت او مربی بدی است؟

رحمتی در مورد اینکه آیا دوست دارد به تیم ملی بازگردد،خاطرنشان کرد: تیم ملی را همه دوست دارند و آن متعلق به مهدی رحمتی و کی‌روش نیست بلکه برای مردم است.

دروازه‌بان استقلال در مورد اینکه آیا از کی‌روش عذرخواهی می‌کند، عنوان کرد: کاری انجام ندادم که بخواهم معذرت‌خواهی کنم. من از مردم عذرخواهی می‌کنم به خاطر اینکه چیزی نگفتم که بخواهم از کسی دیگر معذرت خواهی کنم. من آن صحبت‌ها را در عصبانیت بیان کرده بودیم و در همین جا می‌گویم کی‌روش بهترین مربی است که به ایران آمده است. تیم ملی نه برای من است و نه برای کی‌روش و نباید به خاطر اختلاف نظر کوچک تیم ملی را دچار مشکل کنیم.

رحمتی در مورد مصدومیت زیادی که با آن مواجه شده است، عنوان کرد: همیشه دوست دارم بهترین بازی را انجام دهم. دوران فوتبالی بسیار زود تمام می‌شود. انگار همین دیروز بود که مهدوی‌کیا هنگام خداحافظی فرشاد پیوس در زمین قرار گرفت. به همین خاطر ارزش ندارد خودت را به مصدومیت بزنی در خیلی از بازی‌ها با وجود درد فراوان در میدان حاضر شدم و این موضوع را مربیانی که با آنها کار کرده‌ام تائید می‌کنند.

رحمتی در مورد پنالتی که مقابل سپاهان از دست داد،‌عنوان کرد:‌ وقتی پنالتی را خراب کردم و ضربه بعدی را گرفتم آن اتفاق به اندازه یک قهرمانی برایم ارزش داشت و همینکه باخت تیم روی سر من ریخته نشد، خیلی خوشحال شدم.

Mohsen بازدید : 18 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

پایــــــکوبی در اهواز

هواداران استقلال پس از مسجل شدن قهرمانی در اهواز به پایکوبی مشغولند.از گذشته اهواز به شهر آبی ها معروف بوده و حتی امیر قلعه نوعی در کنفرانس مطبوعاتی ، اهواز را خانه ی آبی ها دانسته و این شهر به رنگ آبی در آمده است.

بسیاری از طرفداران آبی ها از شهرهای دور ونزدیک به مانند ماهشهر ، شادگان ، هندیجان ، درفول و اندیمشک و... برای تشویق به اهواز آمده بودند

فـــــــرهاد : منتظر 100 هزار استقلالی هستیــــم

فرهاد مجیدی در حالی که در اتوبوس استقلالی‌ها مشغول پاسخ دادن به ابراز علاقه‌ی هواداران پرشور استقلال در اهواز بود، در مصاحبه‌ای کوتاه گفت :

امروز یک استقبال کم‌نظیر از هواداران پرشور هواداران استقلال در اهواز دیدم و تاکنون در طول دوران حرفه‌ای خود این گونه استقبالی را ندیده بودم. اهوازی‌ها برای ما سنگ تمام گذاشتند.

امیدوارم روز جمعه نیز 100 هزار تماشاگر پرشور را در ورزشگاه آزادی ببینم و در حضور این هواداران که نماینده‌ی میلیون‌ها هواداری که جای آن‌ها در ورزشگاه آزادی نخواهد بود، جشن قهرمانی باشکوهی را برگزار کنیم.

امروز مجیدی پایه‌گذار تک گل استقلال برابر فولاد خوزستان بود و او بود که پنالتی را از مهدی امیرآبادی گرفت و شاید باید مجیدی را بهترین خرید نیم‌فصل استقلال بدانیم که بازی‌های تاثیرگذاری را برای قلعه‌نوئی انجام داد.

Mohsen بازدید : 18 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

اولین نفرم که تمدید می کنم

خبرگزاری فارس: عمران‌زاده: اولین نفری هستم که با استقلال تمدید می‌کنم

حنیف عمران‌زاده پس از قهرمانی استقلال در لیگ برتر، گفت: بازی خیلی خوبی بود خدا را شکر می‌کنم که با این پیروزی گام بزرگی برداشتیم. با حمایت هواداران 3 امتیاز حساس را گرفتیم.

وی درباره شایعه حضورش در پرسپولیس، اظهار داشت: می‌خواستم خودشان را ببینم! کسی دلش می‌آید این هواداران را رها کند؟ من اولین نفری هستم که با استقلال تمدید می‌کنم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

برای آسیا نیاز به استراحت داریم / فصل بعد هم می مانم

خبرگزاری فارس: حیدری: برای لیگ قهرمانان آسیا نیاز به استراحت داریم

خسرو حیدری پس از پیروزی یک بر صفر برابر فولاد و قهرمانی در لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: بسیار خوشحالم که توانستیم پیش از بازی آخر 3 امتیاز را کسب و قهرمانی خود را مسجل کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان برای لیگ قهرمانان آسیا نیاز به استراحت دارند و با این شرایط می توانند کمی استراحت کنند.


حیدری گفت: این قهرمانی را تبریک می‌گویم و باید اعلام کنم که فصل آینده هم در استقلال می‌مانم.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

تقدیم به تمام استقلالی ها

خبرگزاری فارس: برهانی: خدا را شکر می‌کنم/ این قهرمانی را به تمام استقلالی‌ها تقدیم می‌کنم

آرش برهانی پس از پیروزی یک بر صفر برابر فولاد خوزستان و قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: بسیار خوشحالم که پس از فراز و نشیب‌های زیادی که در لیگ برتر داشتیم توانستیم به عنوان قهرمانی برسیم.

وی ادامه داد: خدا را شکر می‌کنم و این قهرمانی را به تمام استقلالی‌های ایران تقدیم می‌کنم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

همه آرزویم قهرمانی با استقلال بود

خبرگزاری فارس: نکونام:‌همه آرزویم رسیدن به قهرمانی با استقلال بود

جواد نکونام پس از پیروزی یک بر صفر برابر استقلال در لیگ برتر گفت: خدا را شکر که قهرمان شدیم و توانستیم نتایج همه تلاش‌هایمان را بگیریم. همه آرزوی قهرمانی با استقلال بود که به آن رسیدم و از مردم و هواداران تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: مهم این بود که یک تیم باشیم و بعد از اتفاقاتی که افتاد به قهرمانی رسیدیم و نشان دادیم که برای رسیدن به هدف‌مان تلاش کردیم

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

قهرمانی را تبریک می گویم / فصل بعد هم میمانم

خبرگزاری فارس: بائو: فصل بعد هم در استقلال می‌مانم

 

میثم بائو پس از پیروزی یک بر صفر برابر فولاد خوزستان و قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: این قهرمانی را به تمام آبی‌پوشان تبریک می‌گویم.
وی ادامه داد: با شرایطی که دارم فصل آینده هم در استقلال خواهم ماند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

5 میلیون به بازیکنان پاداش می دهم

خبرگزاری فارس: فتح‌الله‌زاده: به بازیکنان ۵ میلیون پاداش می‌دهم/هرچه داریم از امامزاده صالح است

علی فتح‌الله‌زاده پس از پیروزی یک بر صفر برابر فولاد و قهرمانی زودهنگام استقلال در جمع خبرنگاران گفت: خدا را شکر می‌کنم که قهرمان شدیم هرچه داریم از امام‌زاده صالح تهران است این را همه بدانند.

وی در مورد پاداش این پیروزی گفت: برای این بازی نفری 5 میلیون تومان به بازیکنان پاداش می‌دهم.

هواداران استقلال در اهواز سرود قهرمانی سر دادند و افراد زیادی به زمین چمن ریختند تا قهرمانی استقلال را جشن بگیرند

علی فتح‌الله‌زاده پس از قهرمانی استقلال و پیروزی یک بر صفر برابر فولاد خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت:‌ هوشمندانه بازی کردن خودش نوعی بازی است.

 

وی افزود: اینکه 40 دقیقه تحت فشار در خانه حریف بازی و آن را اداره کنیم هنر است. به قلعه‌نویی، بازیکنان باغیرت و هواداران خونگرم استقلال این برد و قهرمانی را تبریک می‌گویم.

مدیرعامل استقلال در مورد قهرمانی این تیم در خوزستان گفت: خوزستان پایتخت فوتبال ایران و پایتخت هواداران استقلال است.

* قلعه نویی : خدا را شکر می کنم / از مردم خوزستان تشکر میکنم , اهواز شهر دوم استقلال است

 

Mohsen بازدید : 10 دوشنبه 16 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در ادامه هفته سی و سوم لیگ برتر تیم فولاد خوزستان از ساعت 18 در ورزشگاه تختی اهواز و در حضور 15 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوی ورزشگاه) به مصاف تیم استقلال رفت که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال به پایان رسید تا آبی پوشان پایتخت یک هفته قبل از پایان مسابقات قهرمان لیگ شوند.

جواد نکونام در دقیقه 20 از روی نقطه پنالتی برای استقلال گلزنی کرد.

مهدی نوری در دقیقه 30 ضربه پنالتی فولاد را از دست داد. ضربه این بازیکن به بیرون از دروازه زده شد.

محسن ترکی به ایوب کلانتری،عبدالله کرمی و آرش افشین از فولاد  و مهدی رحمتی و جواد نکونام از استقلال کارت زرد نشان داد.

با این برد استقلال 67 امتیازی و قهرمان شد.این سومین قهرمانی استقلال در لیگ برتر است. پیش از این آبی‌پوشان در فصل‌های 84-85 و 87-88 به مقام قهرمانی در لیگ برتر رسیده بودند. هر سه قهرمانی استقلال با سرمربیگری قلعه‌نویی به دست آمده است.

امیر قلعه  نویی پیش از این گفته بود با قهرمانی در اهواز در این شهر نماز شکر را برپا می کند.

فولاد خوزستان 55 امتیازی هم در رده چهارم  باقی‌ ماند.

 

ترکیب فولاد خوزستان:

ارشاد یوسفی، عبدالله کرمی( از دقیقه 66 ایوب والی)، مهرداد جماعتی، مهدی امیرآبادی، مهدی نوری، شهاب کرمی( از دقیقه 59 سروش رفیعی)، ایوب کلانتری( از دقیقه 80 اسماعیل شریفات)، بختیار رحمانی، لوسیانو پریه‌را، آرش افشین و لندرو پادووانی.

سرمربی: حسین فرکی

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، علی حمودی، حنیف عمران‌‌زاده،‌خسرو حیدری، پژمان منتظری، جواد نکونام، هاشم بیک‌زاده، ساموئل( از دقیقه 72 آرش برهانی)، مجتبی جباری، سیاوش اکبرپور (89- حسن اشجاری)و فرهاد مجیدی( از دقیقه 64 فرزاد حاتمی)

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

* امیرآبادی که روی مجیدی خطا کرد و ترکی اعلام پنالتی کرد پس از این تصمیم داور به سمت نمیکت تیمش رفت و قسم خورد که خطا نکرده است.

* در دقیقه 23 امیر قلعه‌نویی از فرزاد حاتمی، مهاجم تیمش خواست تا از روی نیمکت ذخیره‌ها بلند شود خودش را گرم کند.

* نکونام پس از به ثمر رساندن تک گل استقلال از روی نقطه پنالتی به سمت نیمکت تیمش رفت و عباس محمدرضایی را در آغوش گرفت.

* زمانی که ترکی برای فولادی‌ها اعلام پنالتی کرد و به سید مهدی رحمتی کارت زرد نشان داد، امیرآبادی به سمت نیمکت تیمش رفت و گفت: حق به حق‌دار رسید! ( آره رسید ! )

* قلعه‌نویی ضربه پنالتی فولادی‌ها را تماشا نکرد و پس از هدر رفتن این ضربه خوشحال شد.

* شهبازی، مسئول برگزاری مسابقه به نیمکت استقلالی‌ها ایراد گرفت و گفت که دو نفر روی نیمکت زیادی هستند؛ ستار همدانی و ایمان عالمی، مربیان استقلال از روی نیمکت بلند شدند و به جایگاه خبرنگاران رفتند

* سر سیاوش اکبرپور مهاجم استقلال در اواخر نیمه اول شکست

مـــــــــبارک همــــــــــتون ...

 

استقلالِ استقلالِ 2 تا ســـتاره داره ** دوسش دارم عـــاشقشم , آخر عشق و حــــــــاله

Mohsen بازدید : 13 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از دیدار با فولاد از ساعت 19 امروز در ورزشگاه الغدیر شهر اهواز برگزار شد. با وجود آنکه قرار بود محل تمرین آبی‌پوشان لو نرود تا آنها در سکوت تمرین کنند اما نزدیک به 300 طرفدار خوزستانی این تیم در ورزشگاه حضور پیدا کردند که با وساطت قلعه‌نویی مجوز حضور در تمرین را پیدا کردند.

* در ابتدای تمرین کودک 3 ساله‌ای به محل تمرین آمد که با تعجب بازیکنان او را نگاه می‌کردند. بازیکنان استقلال از وی نامش را پرسیدند که وی پاسخ داد «من لیونل مسی هستم!» وی در حالی که با توپ بازی می‌کرد برای دقایقی نظم تمرین را بر هم ریخت.

* محور اصلی تمرین آبی‌پوشان کارهای هوازی بود که بازیکنان نزدیک به 50 دقیقه آن را پشت سر گذاشتند. قلعه‌نویی نیز در مقاطعی در کنار دیگر بازیکنان پا به توپ شد.

* جی لوید ساموئل که شایعاتی پیرامون مصدومیت وی شنیده می‌شد امروز بدون مشکل در کنار استقلالی‌ها تمرین کرد.

*قرار است امیر قلعه‌نویی امشب بعد از صرف شام راهی شلمچه شود و علی فتح‌الله‌زاده فردا در اردوی آبی‌پوشان در اهواز حاضر خواهد شد.

 محسن :  فردا ساعت  11 میرم  استادیوم بعد بازی میام  پست میذارم به امید قهرمانی اس اس

Mohsen بازدید : 15 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

استقبال هزار نفری از آبی پوشان / حبس در فرودگاه !

اعضای تیم استقلال که با تاخیر یکی دو ساعته به سمت اهواز پرواز کردند اکنون در فرودگاه اهواز هستند.

به دلیل استقبال هزار نفری هواداران این تیم در فرودگاه اعضای تیم در سالن فرودگاه حبس شده اند تا اطراف فرودگاه خلوت شود و بتوانند به هتل پارس محل اقامت خود بروند.

در این بین امیرقلعه نویی و سررشته داری مدیر روابط عمومی استقلال برای اینکه خود را به موقع به نشست خبری برسانند با ماشین شخصی راهی محل نشست شدند.

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 181
  • بازدید کلی : 12,294