loading...
استقلال همیشه قهرمان
Mohsen بازدید : 13 چهارشنبه 11 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

در هفته ششم و دیدار پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 20:20 استقلال در امارات به مصاف العین رفت. 

این مسابقه در نهایت با پیروزی یک بر صفر استقلال به پایان رسید. در نیمه اول العین بازی بهتری ارائه کرد اما در نیمه دوم همه چیز متعادل شد و هر 2 تیم موقعیت هایی برای زدن گل داشتند. مهدی رحمتی در این دیدار بارها با عکس العمل هایش مانع از فروپاشی دروازه تیمش شد. با این نتیجه استقلال به عنوان تیم اول گروه به مرحله یک هشتیم نهایی صعود کرد و چشم به دیدار های فردا شب گروه B دارد تا حریف خود را شناسایی کند.

در دقیقه 78 بازیکنان العین روی سیاوش اکبرپور مرتکب خطای پنالتی شد. جواد نکونام یکبار پنالتی را در دقیقه 79 به گل تبدیل کرد که داور دستور به تکرار ضربه داد تا این بازیکن برای بار دوم در دقیقه 80 پشت توپ قرار بگیرد و تک گل استقلال را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند.

استقلال در دیدار رفت موفق شده بود العین را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد. استقلال با این پیروزی صدرنشین شد و توانست به عنوان سرگروه به مرحله بعد صعود کند. الهلال به عنوان تیم دوم به مرحله بعد راه یافت.

استقلال در این مسابقه با ترکیب مهدی رحمتی، علی حمودی، پژمان منتظری، حنیف عمران‌زاده، هاشم بیک‌زاده، خسرو حیدری، جواد نکونام، مجتبی جباری، ویسنته آرزه (46 امیر حسین صادقی) ، ایمان موسوی ( 76 سیاوش اکبرپور) و آرش برهانی (46 فرهاد مجیدی) به میدان رفت.

ماساکی توما داور ژاپنی این مسابقه به هاشم بیک‌زاده از استقلال و هلال سعید و اسماعیل احمد از العین کارت زرد نشان داد.

در دیگر دیدار این گروه الهلال و الریان به صورت همزمان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه تا دقیقه 90 با نتیجه 2 بر صفر به سود الهلال به پایان رسید.

در این گروه استقلال با 13 امتیاز، الهلال با 12 امتیاز،‌ العین با 6 امتیاز و الریان با 4 امتیاز به ترتیب در رده‌های اول تا چهارم قرار دارند.

* هواداران ایرانی با در دست داشتن پرچم‌های ایران و آبی‌رنگ نماینده فوتبال کشورمان را تشویق می‌کردند

 

* در بین هواداران ایرانی تعدادی از بانوان نیز حاضر بودند

* فرزاد حاتمی در لیست 18 نفر استقلال قرار ندارد.

* علی نظری جویباری، علی امیری، منصور پورحیدری و دکتر نوروزی در جایگاه ویژه ورزشگاه حاضر بودند

* مدیرعامل و تنی چند از مسئولان باشگاه العین در کنار مدیران استقلال بازی را نظاره می‌کردند

* سفیر ایران در امارات نیز از تماشاگران ویژه این مسابقه است.

*‌ کادر فنی و مسئولان استقلال پیگیر نتیجه دیدار همزمان بین الهلال و الریان بودند. نتیجه این مسابقه در تعیین تیم سرگروه موثر است

بازی که اصلا خوب نبود فقط خداروشکر صدرنشین شدیم این خیلی به نفعمونه ...

خسرو خیلی بد بازی میکنه فقط ... معلوم نیست چشـــه ...دلتنگ یه سانتره درست حسابی ایم ...

برای مراحل بعدی باید این که توی خونه حریف فقط باید دفاع کرد رو کادرفنی از سر خودشونو بازیکنها خارج کنن وگرنه آخرش همون مرحله بعدی حذفیم مثه بقیه سالها ...

مر30 از جواد سلطان پنالتی ها ...

سید خیلی سالاری به مولا ... !

Mohsen بازدید : 17 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

شرایط استقلال چطور است؟

طبق برنامه بعد از ظهر امروز یک جلسه تمرین داریم که قطعاً تمرین مهمی خواهد بود. تصور می‌کنم در این تمرین برنامه‌های ما برای بازی فردا مشخص شود ولی تمام سعی و تلاشمان را انجام می‌دهیم که برنده از زمین خارج شویم.

حتماً می‌دانید که در صورت پیروزی صدرنشین می‌شوید،‌ مربیان روی این مسئله تأکید نکردند؟

مگر می‌شود تأکید نکنند،‌از بعد از بازی با الریان تمام فکر و ذکرمان پیروزی در این مسابقه است که بتوانیم به عنوان تیم اول صعود کنیم. ما سال گذشته به عنوان تیم دوم به مرحله بعد رفتیم و ضرر کردیم. امسال دیگر نمی‌خواهیم چنین اتفاقی بیفتد.

از این موضوع بگذریم شنیدی که قرار است بازی پرسپولیس و سپاهان از تلویزیون پخش شود و دیدار استقلال و فولاد روی آنتن شبکه ورزش برود؟

مگر چنین چیزی ممکن است؟

فعلاً که قرار است چنین اتفاقی بیفتد؟

مگر هواداران استقلال چه چیزشان کمتر است که قرار است بازی پرسپولیس را پخش کنند. مگر خون آنها رنگین‌تر است؟ 32 هفته هواداران استقلال پیگیر بازی‌های تیمشان بوده‌اند حالا که کار به جای حساس رسیده می‌خواهند بازی را از شبکه ورزش پخش کنند؟

اما بازی، بازی خداحافظی مهدوی‌کیا است.

عزت مهدوی‌کیا برای ما هم مهم است و او را روی چشممان می‌گذاریم اما این مسئله چه ربطی به استقلالی‌ها دارد؟ مگر آنها مهم نیستند؟ ضمن اینکه شبکه ورزش در تمام استان‌ها قابل دریافت نیست و متأسفانه خیلی از هواداران استقلال نمی‌توانند این بازی را تماشا کنند. من فکر می‌کنم آقایان باز هم در حق ما اجحاف می‌کنند، چند سال پیش که سریال دلنوازان را پخش می‌کردند حالا هم که قرار است یک بازی دیگر پخش شود. اصلاً چرا قرار است بازی همزمان باشد؟

این درخواست سپاهان بود و چند هفته پیش تصویب شد؟

سپاهانی‌ها به این خاطر خواستند که بازی همزمان باشد که موقعیتشان در صورت از دست دادن جام حذفی در لیگ به خطر نیافتد و هنوز هم امید داشته باشند اما چرا این کار را می‌کنند؟ اصلاً بازی استقلال و فولاد را زودتر بیندازند و بازی پرسپولیس را 9 شب برگزار کنند مگر ما ساعت 9 شب در طول همین چند هفته بازی نکردیم؟اگر این کار را بکنند هم حق طرفداران استقلال ضایع نشده و هم تماشاگران بیشتری به ورزشگاه می‌روند تا بازی پرسپولیس را ببینند.

حالا از کجا معلوم استقلال در اهواز برنده شود؟

هنوز که معلوم نیست، ولی در اهواز منتظر 40هزار نفر استقلالی هستیم تا مقابل چشم آنها پیروز شویم.

امروز مصاحبه‌ای خواندیم که به شوخی گفته بودی قرار است به چلسی یا اینترمیلان بروی؟

به هیچکدام به این دو تیم نمی‌روم، پشیمان شدم می‌خواهم به اونترمیلان بروم!

Mohsen بازدید : 10 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

سفرتان چگونه بود، همه چیز خوب بود؟

خوشبختانه سفر خوبی داشتیم و برعکس سفر به عربستان بدون دردسر به امارات آمدیم.

شرایط استقلال چگونه است؟

فعلاً مشغول استراحت هستیم و قرار است بعد از ظهر تمرین خوبی داشته باشیم. البته به خاطر سفر چند ساعته‌ای که داشتیم باید خوب ریکاوری کنیم تا با آمادگی کامل به مصاف حریف اماراتی برویم.

ظاهراً از دبی تا العین با اتوبوس به هتل آمده‌اید؟

از آنجا تا هتل محل اقامتمان نزدیک به 2 ساعت راه است که بله این مسیر را با اتوبوس طی کردیم.

شرایط استقلال چطور است، آیا می‌توانید حریف را شکست دهید؟

ما برای برد به اینجا آمده‌ایم و تمام هدفمان صدرنشینی در گروه است. بازی، بازی حساسی خواهد بود و قطعاً هر دو تیم با انگیزه وارد زمین خواهند شد.

بلافاصله به هنگام سفر شما گفته شد که قرار است دیدار فینال جام حذفی بین سپاهان و پرسپولیس از شبکه 3 پخش شود که این موضوع با اعتراض استقلالی‌ها همراه شده است، تو چه نظری داری؟

حتماً آن بازی مهمتر است که چنین تصمیمی گرفته‌اند.

اما استقلالی‌ها به این موضوع زیاد اعتراض دارند؟

پرسپولیس چند سال است در بازی‌های حساس و فینال نبوده و به همین خاطر خواسته‌اند بازی آنها را پخش کنند تا طرفدارانش این مسابقه را تماشا کنند. حتماً تصمیمشان روی این موضوع اتخاذ شده است. به نظرم صدا و سیما فکر طرفداران آنها را کرده است.

شرایط خودت چگونه است؟

خوشبختانه شرایط خوبی دارم و برای مسابقه آماده هستم.

معلوم نیست که بازی کنی؟

هنوز هیچ چیز معلوم نیست

Mohsen بازدید : 10 دوشنبه 09 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

عضای تیم استقلال از امکانات هتل رتانا در شهر عین امارات رضایت کامل دارند.

به گزارش اوج نیوز، با اینکه در سفر به قطر استقلالی ها از امکانات هتل محل اقامت خود رضایت نداشتند اما در امارات اوضاع بر وفق مرادشان است.

* اینترنت هتل رتانا شب گذشته مشکل داشت اما با پیگیری مسئولان استقلال مشکلات حل شد.

* نشست خبری مربیان دو تیم استقلال و العین ساعت تا دقایقی دیگر آغاز خواهد شد که از بین بازیکنان استقلال خسرو حیدری در این نشست حضور خواهد یافت.

* میرشاد ماجدی، حامد افضلی و علی امیری در نشست هماهنگی قبل از بازی به عنوان نمایندگان استقلال حاضر خواهند شد.

* آخرین تمرین استقلال قبل از دیدار با العین از ساعت 20:20 امشب در ورزشگاه محل برگزاری مسابقه انجام خواهد شد. در این تمرین تمام همراهان استقلال حاضر خواهند شد.

* سفارت ایران در امارات هیچ دعوتی از استقلالی ها انجام نداده و جالبتر اینکه سفیر ایران هم تا این لحظه به اردوی استقلال نرفته است.

* استقلالی ها ساعت 10 صبح دوشنبه صبحانه را میل کردند و بازیکنان به انجام تفریحات پرداختند تا آماده تمرین شوند.

Mohsen بازدید : 13 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

درحالی که قهرمانی استقلال در جام حذفی فصل قبل از طریق سیما پخش نشد و این موضوع اعتراض خیل عظیم هواداران این تیم را بر علیه سیما را همراه داشت قراراست بار دیگر اتفاقات فصل قبل به نوعی دیگر این بار در لیگ برتر رخ دهد. سیما که متولی پخش بازی های فوتبال است برنامه ای را برای پخش بازی های یکشنبه هفته آینده اعلام کرده که تعجب استقلالی ها را بر انگیخته است.

در برنامه اعلام شده قرار است بازی پرسپولیس و سپاهان در شبکه سوم سیما روی آنتن برود و بازی استقلال و فولاد که تعیین کننده قهرمان لیگ دوازدهم از است از طریق شبکه ورزش که برای بسیاری از ایرانی ها قابل دسترس نیست روی آنتن برود.

فصل گذشته نیز وقتی استقلال قهرمان جام حذفی شد صحنه های مربوط به اهدای جام به آبی ها پایتخت روی آنتن نرفت و حالا نیز درحالی که اگر استقلال فولاد را شکست دهد قهرمان لیگ می شود سیما قصد دارد با اعمال سیاست های سوال برانگیز به نوعی قهرمانی استقلال در لیگ برتر فوتبال ایران را کمرنگ جلوه دهد. حال سوال این است که اساسا چرا بازی استقلال وفولاد از طریق شبکه های سراسری پخش نمی شود و سوال مهم تر اینکه قهرمانی لیگمهم تر است یا جام حذفی و چرا مدام زمان قهرمانی استقلال اتفاقات پیش بینی نشده در سیما رخ می دهد؟

محسن : صدا و سيما کلا لنگي هستند حالا چي ميشه استقلال قهرمان بشه؟آهان زياد بهتون فشار مياد ناراحنيد که لنگ 6 هست اما استقلال 1؟ اون از پارسال اينم از الان!

Mohsen بازدید : 11 یکشنبه 08 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

آخرین تمرین تیم استقلال قبل از سفر به امارات از ساعت 11:30 دقیقه امروز در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی پیگیری شد.

فرهاد مجیدی و میرشاد ماجدی غایبان آخرین جلسه تمرینی امروز استقلال بودند. ضمن آنکه امیر قلعه‌نویی سرمربی آبی‌پوشان با 45 دقیقه تأخیر به محل تمرین آمد.

وی به دلیل سرماخوردگی شدید قبل از آغاز تمرین زیر سرم رفت و پس از بهبود شرایطش با لباس شخصی برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان را زیر نظر گرفت.

*منصور پورحیدری و شاهرخ بیانی نفرات حاضر در تمرین امروز تیم استقلال بودند.

*از ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر مجید صالح به گرم کردن بدن های خود پرداختند سپس در گروه‌های چند نفره کارهای تاکتیکی انجام دادند و در مرحله پایانی شوت به سمت دروازه و ارسال از جناحین را تمرین می‌کردند.

*حدود 20 نفر از طرفداران تیم استقلال از آخرین تمرین امروز این تیم دیدن کردند.

*بخشی از بازیکنان تیم استقلال در خصوص مصاحبه روز گذشته کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی صحبت می‌کردند.

*جواد نکونام و ساموئل که روز گذشته در تمرین گروهی آبی‌پوشان شرکت نکردند امروز بدون مشکل برنامه‌های آماده‌سازی را پشت سر گذاشته و آمادگی خود را نشان دادند.

*مجید صالح و ایمان عالمی مربیان تیم استقلال نسبت به ارسال‌های بازیکنان این تیم روی دروازه‌ها حساس بوده و می‌خواستند که بازیکنان کناری با دقت این کار را انجام دهند.

*منصور پورحیدری و شاهرخ بیانی در طول برگزاری تمرین در خصوص اظهارات کی‌روش و برنامه‌ریزی او در فوتبال ما با یکدیگر صحبت می‌کردند.

*قرار است بازیکنان تیم استقلال پس از پایان تمرین راهی هتل آکادمی شده و پس از صرف نهار به فرودگاه برود. اعضای این تیم که شامل 40نفر هستند از ساعت 18 تهران را به مقصد امارات ترک خواهند کرد.

*سید حسین حسینی دروازه بان دوم تیم استقلال در تمرین دچار آسیب دیدگی شد و به تمرین ادامه نداد.

* میثم بائو جزو بازیکنانی بود که قلعه نویی به او تذکراتی داد

* حاج قاسم بدنساز آبی پوشان هم در این جلسه تمرینی غایب بود.

*در آخر تمرین قلعه نویی که روی ضربات ایستگاهی و ارسال توپ ها تاکید زیادی داشت چندین بار از عمران زاده و ایمان موسوی خواست تا دقت کنند و حتی با شوخی می گفت دور زمین بدوند.

*دیدار تیم‌های العین و امارات روز سه‌شنبه از ساعت 20:30 به وقت تهران برگزار خواهد شد

فرهاد زودتر رفته دوبی دخترش رو ببینه ...

Mohsen بازدید : 16 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

یم استقلال پس از دو روز استراحت از ساعت 17:30 دقیقه امروز برنامه‌های آماده‌سازی خود را در زمین شماره 2 مجموعه ورزشی آزادی پیگیری کرد.

در تمرین امروز مجتبی جباری با 30 دقیقه تاخیر به محل تمرین رسید و در برنامه‌های تاکتیکی آبی‌پوشان شرکت کرد.

*قبل از آغاز تمرین امروز در حالی که خبرنگاران قصد مصاحبه با آرش برهانی را داشتند حنیف عمران‌زاده با توپ به سمت آنها شوت می‌زد و در مصاحبه مهاجم تیم استقلال اختلال ایجاد کرد که این مسئله با خنده سایرین همراه شد.

*امیر قلعه‌نویی قبل از آغاز تمرین امروز برای دقایقی با دکتر ستوده به صحبت پرداخت.

*مهدی رحمتی امروز با سیمایی جدید و با مویی کوتاه کرده در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد.

*جواد نکونام و ساموئل دو بازیکنی بودند که امروز به صورت اختصاصی زیر نظر مربی بدنساز آبی‌پوشان به تمرین پرداختند.

*چند نفر از لیدرهای استقلال با تهیه یک قرآن نفیس به پاس موفقیت‌ها و تلاش امیر قلعه‌نویی آن را به سرمربی تیم استقلال اهدا کردند.

*جواد نکونام که از ناحیه کشاله ران دچار آسیب‌دیدگی است امروز در کارهای گروهی تیمش شرکت نکرد، این بازیکن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: متاسفانه وقتی به پایم فشار می‌آورم، درد شدیدی را احساس می‌کنم و بعد از مسابقات نیز با وجود آنکه استراحت کردم اما کمی از ناحیه کمر دچار آسیب‌دیدگی شدم که البته تحت مداوا هستم و مجبورم زیاد به خودم فشاری وارد نکنم.

*میرشاد ماجدی، منصور پور حیدری و شاهرخ بیانی در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور داشتند ضمن آنکه حدود 70 نفر از طرفداران تیم استقلال از نزدیک نظاره‌گر برنامه‌های آبی‌پوشان شدند.

*در ابتدای تمرین بازیکنان زیر نظر حاج قاسم به دویدن دور زمین و گرم کردن بدن‌هایشان پرداختند، سپس در قالب گروه‌های چند نفره به حرکات تاکتیکی روی آورند و در پایان با تشکیل دو تیم آبی و سبز فوتبال درون تیمی را پشت سر گذاشته‌اند.

نماینده تیم استقلال در طول انجام تمرین نظاره‌گر برنامه‌های تاکتیکی بود.

*حمید رضا رجبی بازیکن دهه 70 و 80 تیم فوتبال سایپا امروز از نزدیک برنامه‌های تاکتیکی آبی پوشان را تماشا می‌کرد.

*آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال قبل از سفر به امارات فردا از ساعت 11:30 دقیقه صبح در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد و آبی‌پوشان از ساعت 18 تهران را به مقصد امارات ترک خواهند کرد.

*بهمنی مدیر روابط عمومی لیگ برتر هم امروز سر تمرین آبی‌پوشان آمده بود و از نزدیک نظاره‌گر تمرینات بود.

Mohsen بازدید : 10 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

  به گزارش خبرگزاری فارس، جلسه هیئت مدیره باشگاه استقلال ظهر امروز در محل این باشگاه با حضور تمامی اعضا برگزار شد.

در این جلسه، فتح‌الله‌زاده، نجف‌نژاد، شهریاری و امیدوار رضایی حضور داشتند ضمن آنکه امیر قلعه‌نویی نیز در این جلسه حضور پیدا کرد.

 در این نشست فتح‌الله‌زاده بودجه فصل آینده باشگاه استقلال را به اعضای هیئت مدیره استقلال ارائه کرد و به صورت مفصل در این باره صحبت کرد.

همچنین قلعه‌نویی در خصوص مسائل و بودجه استقلال صحبت کرد و نظرهای خود را ارائه کرد.

در این جلسه اعضای هیئت مدیره از حضور قلعه‌نویی برای فصل آینده در استقلال استقبال کرده و  فتح‌الله‌زاده را مامور مذاکره و حفظ قلعه‌نویی برای استقلال در فصل آینده کردند.

Mohsen بازدید : 11 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

فرهاد مجیدی در نشستی با کارلوس کی روش با وی ساعتی درباره فوتبال ایران و مسائل حول و حوش تیم ملی گفت و گو کرد.

برخی اخبار از احتمال حضور مجیدی در سه بازی حساس تیم ملی در مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل حکایت دارند و به نظر می رسد سرمربی تیم ملی هم نسبت به این مساله موضع مثبتی دارد.

این در حالی است که مجیدی در زمان حضور کی روش از تیم ملی خداحافظی کرده بود اما رابطه میان این دو طی ماههای اخیر همواره نزدیک بوده است.

گفته می شود مجیدی در این نشست از کی روش خواسته است نسبت به مواضع خود درباره دروازه بان استقلال تجدید نظر کند تا رحمتی بار دیگر فرصت حضور در تیم ملی را پیدا کند.
مجیدی طی روزهای اخیر همچنین برای رفع کدورت میان جواد نکونام و مهدی رحمتی تلاش کرده بود

به نظرم اشتباه خودش برگرده ... بازیها فشرده س میزنه مصدوم میشه کیروش میاد جواب ما رو میده ؟ همون وساطت کن که وساطتات تو حلــــقم !

Mohsen بازدید : 15 شنبه 07 اردیبهشت 1392 نظرات (0)

 

محمد سررشته داری درباره اینکه مهدی رحمتی در فیس بوک خود برای حضور در تراکتورسازی در فصل آینده ابراز تمایل کرده است اظهار داشت:اساسا با توجه به پیگیری هایی که صورت گرفت مشخص شد که رحمتی صفحه ای در شبکه های اجتماعی ندارد که در آن درباره حضور در تیمی صحبت کرده باشد.بنابراین این شایعه از پایه غلط است.
وی درباره اظهارنظر محمد حسین جعفری،مدیرعامل تراکتورسازی که گفته بود از حضور رحمتی در تبریز استقبال می کنیم گفت:به نظر می رسد موقعیت دوستان در باشگاه تراکتورسازی به خطر افتاده است و با این حرفها سعی می کنند جای پایشان را محکم کنند.این دوستان هم بد نیست بدانند که رحمتی صفحه اجتماعی ندارد.

خب دیگه خیالمون راحت شد

تعداد صفحات : 12

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 113
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 31
  • بازدید ماه : 31
  • بازدید سال : 204
  • بازدید کلی : 12,317